Søgning på: biologi a skriftlig. Resultater: 18201 til 18220 af 153957
-
reducer udtryk
Forumindlægjeg har virkelig prøvet men jeg kan ikke reducere det...((a^-1)^2*(b^2-1))/((b+1)*a) -
Reduktion af brøker med variabler
ForumindlægHvordan reducerer jeg udtrykket: 2a+a^2 ----------(brøkstreg) 3a Er resultatet ikke a+2 -------(brøkstreg) 3 -
vektorprojektion
Forumindlæger der nogen der kan hjælpe med den vedhæftede opgave.. får selv b_a = ( 7 , -7) og a_b = (6 , 6,5) -
Ubekendte "Haster"
ForumindlægHej Skal finde de ubekendte i en trekant hvor A =27 grader c =15 a =9 Jeg har ikke tid til at regne selv, så ville være meget taknemmelig hvis i gad hjælpe mig med det. -
tværvektor
Forumindlægnogen som kan hjælpe? hvordan finder jeg vinklen mellem vektor a og tværvektoren til b når a=(2,5) og b=(-2,3)? -
Lille opgave integralregning!
ForumindlægBestem tallet a! 9 ?(vx + a/vx) dx = 12 3 Hvordan gør man? -
Hjælp ril procentregning. Haster !
ForumindlægHvor mange gange er A større en B A=20505.5 B=12391.4 Håber i kan hjælpe mig hurtigst muligt :) -
Udtryk for normalkraften og friktionskraften som funktion af vinklen og farten Vo
ForumindlægHej Alle :D Jeg har lavet et Kraftdiagram se tegning men jeg kan ikke komme videre med a) :) ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ a) -
Isoler
ForumindlægIsoler a i denne ligning A = π · c · (a+b) A = π · c · a + π · c · b (A- π · c · b )/(π · c ) = (π · c · a)/(π · 2) Er det rigtigt lavet, eller? Er nemlig lidt i tvivl.. -
SRP/SRO i Word - Sådan gør du
ForumindlægDenne guide fokuserer på de funktionaliteter i Word, som er nyttige i forhold til at skrive et studieretningsprojekt eller andre større projekter. Funktionaliterne er sågar også anvendelige til senere projekter, som bacheloropgave og speciale. Kender du til disse funktionaliteter, kan du vende Wo... -
Tysk Kasus:)
ForumindlægHej :) Vi har haft tysk siden 7. klasse og jeg går selv i 9. klasse. Men i 7. og 8. klasse, havde vi en lærer, som vi ikke kunne lide, fordi vi ikke syntes hun var særlig god. Så vi fik en ny i 9. Jeg skal op i Tysk skriftligt, men jeg har ikke rigtig styr på det der med Kasus. Jeg har selv s... -
hjælp.........
Forumindlægjeg skal aflever den her stile imorgen er der nogen der vil hjælpe mig med at rette min grammatik fejl please... Den er ikke særligt lange Læsevaner Jeg kan godt lide at læse. Det kan for eksempel være gyse bøger tegneserier , kærlighedsromaner og faglitteratur. Folk læser ... -
tan
Forumindlæghej b 19 vinkel A 42 grader c= 90 grder tan(42)a/19 tan(42 *19= 17,10 -
cosinusrelationen
Forumindlægnår man skal udføre et bevis for cosinusrelationerne får man på et tidspunkt: a(-x)^2-x^2=c^2-b^2 videre fås nu: a^2-2ax=c^-b^2 ---> 2ax=a^2+b^2-c^2 Jeg har styr på højre siderne af lighedstegnet, men er der nogen der kan sige mig hvad det er der sker på venstresiden ? (mht. a'erne og ... -
Reducering!
ForumindlægSidder her og leger med lidt mat, men er dog gået i stå og håber derfor på noget hjælp! PÅ forhånd tak! PS: Vil bare gerne hvordan de udregnes altså led og sådan, så jeg kan få et overskueligt overblik! Hæv parenteserne og reducer mest muligt: a. 7b-(17-4b) b. 4a+(8-3a)-(7a-1) Reducer ne... -
Isolering
ForumindlægHej, hvorledes isolerer jeg "a" i følgende ligning: 150 = 10,110 * a^0,5021 -
Udregne vinkel
ForumindlægHej :) Hvordan udregner jeg vinkel B i trekant ABC, når det kun er opgivet, at b = 12, a = 9, c = 6. -
Hjælp til toneart - ud fra akkorder
ForumindlægJeg har i dag trukket nummeret Heaven med Shirley Ceasar - og skal have det analyseret til imorgen. Det går fint.. MEN.. jeg kan ikke lige finde ud af hvilken toneart den står i. Akkorderne er følgende i a-stk: A - D - H - E - F#m - Hm - Dm - A/c - E - A Ingen fortegn. Ps. hvis du også kan ... -
Vandrette tangenter til 4.gradsfunktion
ForumindlægEN familie af Funktioner har forskriften Fa(x)= x^4+ax^2 a tilhøre R beregen dr værdier af tallet a , for hvilke Fa har henholdsvis 1,2 eller 3 vandrette tangenter Jeg er virkelig gået i stå med den her... håber i kan hjælpe mig lidt -
Eksamen!!!!! Arghhhhh
ForumindlægHej alle sammen.Jeg har dette problem. Jeg skal til eksamen på mandag (mat), men jeg føler at kommer til at gå i frys (gå i stå altså) i mens jeg lave min skriftlig matematik aflevering.Jeg har ellers ingen problemer med de andre eksamer. Men når jeg høre matprøve bliver jeg helt skræmt. Det er i...
