Søgning på: kemi b. Resultater: 18281 til 18300 af 96568
  • Sinusrelation

    Forumindlæg
    Hej Derude. Lille opgave til evt. interesserede! Find vinkel A og side a med sinusrelation udfra disse oplysninger: 'B=82,21 b=81,99 C=109,91 c=110 vh Tonny
  • Eksponentielle og Potens funktion(haster)

    Forumindlæg
    hej jeg skal til mundtlig eksamen på fredag og jeg har svært ved at bevise de to formler Eksponentielle (y = b * a^x) og Potens funktion(y = b * x^a) håber i kan hjælpe :-)
  • Haster!!! 2.ligning

    Forumindlæg
    Hej folkens, jeg har brug for hjælp til denne opgave, kan simpelthen ikke finde ud af det. Bestem tallene a og c P(x)=a·x^2+b·x+c b=-3 Der er udgivet 2 punkter A(0,1) og B(5,36)
  • potens opgave

    Forumindlæg
    Nogen der har lyst til at forklare mig hvordan jeg regner denne opgave ud UHM. Funktionen f(x) = b*a^x og de opfylder f(3) = 1 og f(6) = 8. Her skal jeg bestemme a og b
  • Hjæææælpp

    Forumindlæg
    Hej Jeg ville gerne have hjælp til ligningerne: a) 4x + 6 = 3x +6 & b) 2(x - 3) = 3(x + 1) Reducering 7(3a + b) - 5(4a + 2b). - Tak på forhånd :D
  • Hjælp til tre Matematik opgaver omkring andengrads funktioner

    Forumindlæg
    Hej Allesammen! Jeg har virkelige problemer med disse opgaver, så hvis nogen kunne hjælpe mig ville det virkelig betyde meget for mig! Har virkelige brug for hjælp, da jeg ikke forstår en meter af det..... Opgave 1: En andengradsfunktion er defineret ved f(x) = 0,5x^2-4x+3,5 a) Bestem diskrim...
  • Skalarprodukt

    Forumindlæg
    Hej studieportalen. Jeg læser op og har tænkt over et par dage hvad prikproduktet egentlig er, jeg ved at vektor a*b = |a|*|b|*cos(v).. Er der en der kan forklare prikproduktet på en anden måde end wikipedia? Mvh Daniel
  • Til superstudenterne - fremtidsplaner?

    Forumindlæg
    Som det fremgår af en tidligere debat så er utroligt mange herinde stræbere og/eller inteligente hvilket resultere i snit på et pænt stykke over 10 for en del af jer.Jeg tænkte bare på hvad i ville bruge jeres snit til?Vil i på Harvard?Læse medicin ved AU eller Københavns?Matematik?Humanistisk???...
  • Alle er skide kloge til matematik!!! Nej!

    Forumindlæg
    På den skole jeg går på nu, har jeg stødt på et problem.... CAS-værktøjet! I følge bekendtgørelsen står der, at eleven skal være bekendt ved brug af et CAS-værktøj. Der står intet om at eleven også skulle kunne løse simple ligninger, og lære at differentiere i hånden.... Dette ser jeg som et pro...
  • Den blandede partielle afledede

    Forumindlæg
    Hejsa! Jeg har brug for hjælp til opgave b: På forhånd tak!
  • Den nye skala, hvordan regner man snittet?

    Forumindlæg
    lad os mine karakter ser således ud.... afsætning b: 7 erhvervscase b: 7 It C: 10 IØ B: 7 Tysk B: 0 En der kan hjælpe mig med at beregne snittet ud... Mvh. Mia
  • logaritmisk funktion

    Forumindlæg
    hvordan beregnes konstanterne a & b for en logaritmisk funktion?
  • Benyt modellen opgave 8

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan hjælpe mig med hvordan man løser a, b og c
  • Samlede antal

    Forumindlæg
    Har brug for noget hjælp med denne opgave b, har fået lavet a.
  • Potensfunktioner: ændring i x-værdien, for at y-værdien er faldet med 2/3

    Forumindlæg
    Nogle der kan hjælpe mig med at løse opgave b?
  • Optaget eller ej - 2008

    Forumindlæg
    Hej Alle Så er det i morgen vi får svar :D Men vil høre om man allerede kan se adgangskvotienterne i dag kl24.oo. Hvis ja, på hvilke hjemmesider www.kot.dk eller ug.dk eller de enkelte udd. ins.?
  • Makroproblemer

    Forumindlæg
    Jeg sidder og er ved at skrive en rapport hvor jeg skal lave en pokkers masse vektorer. Derfor har jeg defineret en ny makro på følgende måde: \newcommand{\vek}[2]{\left( \begin{array}[pos]{spalten} #1\ #2 \end{array} ight)} og skriver så hver eneste gang jeg vil lave en vektor \vekt{x}{y} (...
  • Hvordan det er at gå i gymnasiet

    Forumindlæg
    Jeg skal starte i 1.g efter sommerferien på Espergærde Gymnasium og HF. For at være lidt forberedt kunne jeg godt tænke mig at høre hvor mange timer I bruger på lektier om dagen, hvor mange afleveringer I har om ugen samt om I synes det er hårdt at gå i gymnasiet.
  • Læge

    Forumindlæg
    Kan man arbejde som læge hvis man har studieretningen samfund på gym. ?
  • Opgave

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen, der kan hjælpe mig med opgave 2.5 i vedhæftede link? http://www.uvm.dk/Uddannelser/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF11/Proever%20og%20eksamen/110531%20frs111_BTK_A.ashx

Søgninger relateret til kemi b