Søgning på: tysk øvehæfte 2. Resultater: 18501 til 18520 af 187712
-
Hjælp til en matematik opgave jeg mangler svar på
ForumindlægMin matematiklærer gav min klasse denne opgave for hvor man med tallen 2 0 2 2 skulle finde regnestykker som gav 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20. Vi mangler 19 og 20. Man må bruge alle former for regnetegn fek.s addition, subtraktion, gange, dividere, kvadratrod, fakultet osv... -
Enkel 2.g oversættelse -rettehjælp
ForumindlægJeg er lige ved at lave en tysk oversættelse, og ville være rigtig glad hvis der er nogen der gad rette den igennem for mig:)Milena Moser er en ung schweizisk forfatter, som har haft stor succes med sin første bog XX. I den følgende fortælling befinder jeg-personen sig i sin bil på en eller anden... -
24 timers eksamen - hjælp
ForumindlægHej. Jeg har brug for hjælp til hvordan jeg skal gribe dette emne an, evt. hvad jeg skal gå i dybden med, hvad der er vigtigst, og evt. forslag. Jeg har trukket: Mellemkrigstiden og nazismen Mine kilder hedder og omhandler: Nazismens fremvækst - Et uddrag af en sociologisk un... -
lille oversættelse - særlig pronomener
ForumindlægDe ord som jeg ikke har oversat til tysk er fordi jeg ikke har ordbog pt. Der Spiegel ist schön.Es/Er ist auch alt. Der Vater hat es zu mir bei einem Antiquitätenhändler gekauft. Lisa hat einen brüder von acht jahre, aber sie (leger) nie mit ihm. Hast du (åbnet) () Brief? Nein, aber ich (åbner) ... -
Ret oversættelse
ForumindlægEr der ikke please nogen der vil rette min oversættelse? Jeg vil virkelig gerne have noget hjælp til den. Jeg har selv siddet og rettet i den: På dansk: (Austausch) Udveksling Hvert år vælger mange unge mennesker at tilbringe et skoleår i udlandet. Selvom afskeden med forældre og kammerater kan... -
Hjælp til overstættelse, DA - TY
ForumindlægJeg har en tekst jeg skal oversætte. Hvilket jeg har gjort. Men håber at der er nogen som kunne hjælpe ved at se det igennem jeg har lavet, og rette ved at sige hvad der er forkert, så jeg selv kan rette det.. Dansk - Tysk oversættelse Florian Pieper fra Wiesbaden beslutter sig til at være mi... -
Kvadratsætninger
ForumindlægJeg kan simpelthen ikke finde ud af at regne denne: C(2/3x-6y)2 2/3 = 2 tredjedele. Er der nogle der kan hjælpe? :) På forhånd tak! -
forklar et reduktion udtryk
ForumindlægHej jeg har brug for hjælp til den her opgave. Jeg skal forklarer for linje til linje hvad der sker. (3x2+6x) / x+2 === udtrykket skrives op (3x * ((x+2)) / x+2 = ? 3x = ? -
Andengradsligning
ForumindlægHej. Jeg er gået lidt i stå i denne her opgave, håber der er en der kan hjælpe lidt."For k tilhører R betragtes ligningen(k+1)x^2 + 2kx + (k+2) = 0Løs ligningen for k = -2"Her har jeg fået løsningerne til at være x = 0 eller x = -2"For hvilke værdier af k har ligningen ingen løsnin... -
komplekse tal
ForumindlægHejVi har fået en opgavesæt, og mangler kun denne opgave, vi kan simpelt hen ikke finde ud af det....Der er givet to komplekse tal: z(1)= 2+2i, z(2)= -2+2ivis ved direkte indsættelse, at z(1) og z(1)(Konjugerede) begge er rødder i polynomiet z^2 -4z +8 og at z(2) og z(2)(konjugerede) begge e... -
Reducering
ForumindlægNogen, der kan hjælpe mig med denne reducering? (P-2q)^2 +4pq - p^2 -
sygeeksamen
ForumindlægHej!Jeg har 2 spørgsmål.1: Hvornår begynder en sygeeeksamen normalt (altså måned)?2: Hvis man var syg til en årsprøve skal man så op i det fag efter ferien? -
reducering?
ForumindlægHej jeg har fået fejl for denne løsning til opgaven: reducer udtrykket (x + h)^2 - h(h + 2x) jeg har udregnet den således: (x + h)^2 - h(h + 2x) x^2 + h^2 -h^2 - 2xh (+h^2 og -h^2 udlignes) = x^2 - 2xh jeg kan simpelthen ikke finde nogen anden løsning? -
Hjælp aflevering til imorn (:
ForumindlægBestem k, så -2 er rod i polynomiet p(x) = x^3 + k*x^2 - 3x + 6 hvordan bestemmer man k? -
Varians statistik
ForumindlægJeg er meget i tvivl om forskellen af betydningen af E(x^2) og E(x)^2. Det er henhold til bevis af varians. -
Reducer
ForumindlægHej er der nogle der vil hjælpe med denne opgave? Reducer udtrykket a^(2)+b^(2)-2a(a+b) Tak på forhånd -
isolering af x
ForumindlægHej:)... nogen der kan hjælpe mig med at isolere x i ligningen nedenfor? k = (x^2)/(1bar-2x)^2 -
er det rigtigt??
Forumindlæg13-3*4+3= 3*4=12+3=15-13 = 2 -2*(5-7)+3= -10-14+3 =6 -
differentialkvotien
Forumindlæger der nogen der kan forklare mig hvordan (x^2*cos(x))' er lig med 2x*cos(x)-x^2*sin(x) ? -
Lille hjælp
ForumindlægLineær funktion . f(x)= 2½x-4 a) Bestem værdimængden, såfremt definitionsmængden er [-2;4]
