Søgning på: international økonomi niveau b. Resultater: 18621 til 18640 af 101232
-
Cosinus 2ab
Forumindlægc^2 = a^2 + b^2 − 2ab * cos(C) Hvad betyder 2ab? Er det b^2 - 2*a + b? -
Rette?
ForumindlægNogen som vil rette disse tekster? Tysk Wenn du spielst ins eine Amateurklub, dann wechseln sofort zu eine Klub mit professionell Abteilung, weil du gutes möglichkeiten für etwas groß zu werden hattest. Sorgen für dass trägt eine Rote Zipfelmütze aus zu die erste Training in deine nye Klub, so... -
find fejlen i bevis for at 2=1
Forumindlæga = b <=> (ganger med a) a^2 = a*b <=> (b^2 trækkes fra) a^2 - b^2 = a*b - b^2 <=> (faktoriserer) (a-b)(a+b) = b(a-b) <=> (divid... -
Nogen der er god til Engelsk?!
ForumindlægVille hører om der nogen, der ville bruge en lille stund på, at kigge min engelsk analyse igennem. Bare for de indlysende fejl. Tak :D This is My England By Andrea Levy -An analysis This is My England is a non-fiction text written by the post colonial author Andrea Levy. The text was later broug... -
Til alle STX'ere
ForumindlægHej! Jeg går i niende klasse, og overvejer derefter stærk at tage direkte på STX. Men folk i min omgangskreds fraråder mig det stærk, da de har hørt at det nærmest er umuligt at score gode karakter og få sig et højt gennemsnit efter 3g. Så ville bare spørge jer der går (eller har gået) på STX, om... -
Ligning
Forumindlægsidder med en ligning der ser sådan ud: (2a+b)/(a+b)=(a+b)/a og skal have den til at se sådan ud: a^2 - b^2 - ab = 0 altså en andengrads ligning. Men kan bare ikke komme derhen lige nu. Nogen der har et bud? -
sfd
ForumindlægFindes der positive hele tal a og b så sdf(a,b)=7 og a+b=331 ? -
Blodtyper
ForumindlægKan to forældre, der har blodtyperne A+ og B+, få et barn med blodtype 0-? Kan en mand med blodtype 0- udelukkes som far til et A+ barn? Hvilken virkning har det på kredsløbet og resten af legemet, hvis der benyttes en “forkert” blodtype ved en transfusion? Hvis der ved en blodtransf... -
beregning af befolkningstal vha differentialregning
ForumindlægJeg har rigtig meget brug for et skub i den rigtige retning i den her opgave: USA's befolkningstal kan i perioden 1800-1950 med god tilnærmelse beskrives ved modellen hvorer befolkningstallet (i millioner indbyggere) år efter år 1800. a) Hvornår nåede befolkningstallet i USA op på 50 mil... -
Andengradspolynomium
ForumindlægEn parabel er graf for funktion f(x) = ax2+bx+21. Parablen har toppunkt i punktet (5, -4) og den skærer førsteakse i punkterne A og B. Bestem koordinatsættet til B, og bestem tallene a og b. Jeg er helt lost, så jeg kunne godt bruge et hint. -
MSN
ForumindlægHej er der nogen som bruger programmet MSN?? Det kunne måske være en mulighed hvis man nu mødtes der og fik hjælp?? Er der nogen herfra som jeg må tilføje?? Det kunne være fedt hvis man fik hjælp på den led! Håber der nogen der ville blive tilføjes:-)... -
ophæve 3^x
ForumindlægHej alle her er en ligning: 3^x=4x+6 Hvordan vil i ophæve potensen? Tak på forhånd -
Hvorfor er sproglige "dummere" end matematikere?
ForumindlægHej hej..Jeg har gået rundt og blevet MERE og mere irriteret over den måde vi sproglige bliver behandlet på. Vi får dumme kommentarer med, at vi jo ikke kan andet end at stave og lære sprog. Disse ord kommer især fra matematikerne, som selv mener de er klogere.. Hvorfor er det sådan?? Sproglige e... -
Engelsk Essay Opgave
ForumindlægHey, kan jeg bare ligge min essay, (1 side til halvanden, er den normalt), ind her for at blive rettet?\neller skal jeg sende den til nogens mail?\njeg er ikke sikker på, hvad kotumen er herinde\n\ndavegrohl -
Tyskoversættelse, rettes igennem?
ForumindlægHej allesammen!Skal til at aflevere tyskoversættelse...nogen der vil kigge den igennem?I en ny roman af Christoph Hein fortæller hovedpersonen Daniel om sin barndom i 50'erne i DDR, hvor han vokser op i en børnerig præstefamilie. Fortællingen handler ikke kun om drengen selv, men også om tidl... -
24 timers samf eksamen - hjælp!
ForumindlægJeg skal skrive en synopsis om 4 artikler, som alle handler om 'Efter Finanskrisen'. Men jeg ved ikke helt præcis, hvordan jeg skal gribe det an? Er der en, der vil hjælpe mig med det? På forhånd mange tak. -
Optagelse
ForumindlægJeg skal til optagelsesprøve på gym. Men ved ikke hvornår ? Alle fra de andre klasser skal til optagelsesprøve i morgen men det skal jeg ikke? Hvordan kan det være? -
kam man få -3 i mundtlig?
ForumindlægHEJ folks. kan det virkelig passe at man kan få -3 til mundtlig eksaminer på gymnasiet? og hvad kræver det? vh Mig -
Forståelse af omskrivning
ForumindlægEn der kan forklare mig hvordan dette kan omskrives? :) 28/sqrt(5) = 28/5*sqrt(5) -
procentvise ændring
Forumindlæg-1,1% 10,7% 10,9% ændringen i procent for hele perioden (disse tre tal) - hvordan gør jeg så det? :)
