Søgning på: tysk fremlæggelse. Resultater: 18741 til 18760 af 20009
-
1. Verdenskrig
ForumindlægHej allesammen. kan i linke en side hvor den fortæller kort men rigtig godt om 1. verdenskrig? eller ville i fortælle det til mig hvad det gik ud på, altså hvem startede og hvem vandt? -
Bog: Spillet om karakterne
ForumindlægHej folkens! Jeg overvejer at købe bogen "Spillet om karakterne" men jeg ville først høre jeres mening om bogen. Har i fået bedre karakter, da i havde læst den færdig, fik i noget ud af den? Kan den helt klart anbefales? Kom med jeres meninger om den. -
udvidet infinitiv
ForumindlægHvordan erstatter jeg ledsætningen med en udvidet infinitiv i disse sætninger? 1. Christine ist froh, dass sie Marie auf dem Frühlingsfest trifft. 2. Für Marie ist es wichtig, dass sie ihr eigenes Leben lebt 3. Marie ist traurig, dass sie Sam und ihr Bett verlassen muss 4. Marie hofft, das... -
HJÆÆÆÆLLLLPPPPP!!!!!!!!!
ForumindlægHejsa ER der nogen, der ved, om kina var neutral eller om det var med i 1. verdenskrig? Har søgt, men kan ikke rigtig finde noget Tusind tak på forhånd. -
Neukölln: so fern, so nah
ForumindlægHej Jeg har trukket teksten "Neukölln: so fern, so nah", og jeg kunne godt tænke mig at høre om der evt. er nogle der har nogle gode notater dertil? Jeg har trukket den under emnet "Berlin". Det ville være super hvis nogle gad sende noget. -
Studievalgs-dilemma
ForumindlægJeg er en pige på 19 som lige er gået ud af gymnasiet her i '11. Jeg påbegyndte mit studie uden sabbat år, noget jeg bestemt ikke fortryder. Jeg læser lige nu international virksomhedskommunikation. Sagen er blot at studiet ikke lever helt op til mine forventninger når det gælder et drømmes... -
Er det nedladende?
ForumindlægHejsa, jeg har simpelthen gået og tænkt på, hvorfor nogle folk må søge ind gennem kvote 2? Det er jo klart at alle der har fået gennemsnittet får et direkte adgang til deres drømmestudie, men de der ikke har fået gennemsnittet må søge gennem kvote 2. Kunne de ikke bare droppe kvote 2 ansøgerne,... -
En sød pige der er god til engelsk???
ForumindlægHej jeg har brug for en der kan hjælpe mig med at oversætte et brev til engelsk?? brevet skal sendes til min onkel i usa, men desværre er jeg ikke så god til engelsk, er der en der kan hjælpe??? Se filen :)) -
præposition + infinitiv
Forumindlæghej, er der nogen søde mennesker der vil rette min opgave?? Er meget dårlig til grammatik, så der kan godt være en del fejl.... er ikke helt sikker! Den danske version: Vi glæder os til at se Dem igen i Hamborg Vi håber stadig på, at vi som planlagt kan komme inden den 1. maj Lotte gik ud af st... -
droppe gymnasiet
Forumindlægkan jeg tage hf hvis jeg bliver smidt ud eller dropper ud af 1.g jeg har ikke tænkt mig at starte på hf før om et par år jeg har IKKE gået i 10. klasse -
Rette otte sætninger
ForumindlægHej er der nogle der vil rette følgende af mine sætninger? :-) Jeg er især i tvivl om brugen af pronominerne er korrekte. 1. Miguel er nødt til at underholde (=mantener) sin mor og sine søskende. Miguel tiene que mantener su madre y sus hermanos. 2. Det er nødvendigt at besøge den kloge kon... -
Medicin studiet
ForumindlægHej. I øjeblikket går jeg i 9. Klasse og har et snit på 10,1. Jeg har en drøm om at komme ind på medicin studiet og håber på at kunne opfylde det. Jeg ved godt, at det er for tidligt at tænke over, men i øjeblikket er mit snit jo for lavt. Jeg tænker så på, hvilke muligheder jeg har, hvis ikke mi... -
Sisyfosmyten
ForumindlægJeg skal opstille en problemformulering hvor både dansk og filosofi skal indgå. Er der nogle der vil se på min problemformulering, eller evt. rette den til så den bliver mere præcis Hvilke centrale genretræk ses i Camus filosofiske essay Sisyfosmyten, og hvilken indflydelse har det haft på dansk... -
de mindste lande i verdensdelene
Forumindlægved i hvad de mindste lande i verdensdelene er? og det ville også være en stor hjælp hvis i kunne sige mig hvad indbyggertallet/indbyggertætheden var! mange tak -
Gymnasiet
ForumindlægHej, efter 9. klasse skal jeg i en privat 10. klasse. Efter 10. klasse vil jeg gerne ind på STX eller AGS dermed sagt læse medicin i fremtiden. Ville hurtigt spørge om, 10. klasse er noget skidt, om det kommer til at trække ned på nogen punkter, om det virkelig hjælper en med at løfte karaktern... -
Oversættelse
ForumindlægHej, vil i hjælpe mig med min oversættelse? Nu hvor han er nødt til at ligge i sengen er han ked af det, fordi han ikke kan se fabrikken mere. Hans nabo har et hegn lige foran hans vindue, og manden har kun det ønske, at naboen fjerner hegnet. Naboen fjerner virkelig hegnet, og manden kan ig... -
Hvor stor er chancen for mundtlig matematik?
ForumindlægHejsa. Jeg går i 2.g og har trukket skriftlig matematik. Hvor stor er chancen for at jeg osse trækker mundtlig matematik? Info: Sidste år var jeg oppe i mundtlig mediefag. I år afslutter jeg: Kemi C, Religion C og Matematik B Jeg har 5 A-fag på den lange sigt. -
Ordet eksistens
ForumindlægHvad betyder ordet "eksistens"? Ifølge ordnet står der "det at eksistere". Fortæller det noget om, den måde en eksisterer på? Ifølge den store danske står der "om det faktum, at noget er til". Vil det sige, at jeg - som en person, der skriver et opslag herinde - er... -
Trage das korrekte relative Pronomen ein
ForumindlægI denne opgave skal man indsætte den korrekte relative pronomen i hver sætning. Jeg har forsøgt på følgende måde og placeret en streg under den relative pronomen jeg har gjort brug af. Håber nogle kan rette denne opgave for mig, hvis der er behov for dette. Tak på forhånd! 1. Julie der sich u... -
Sein+haben - Perfektem participium?
ForumindlægHej er det rigtigt at perfektum participium er førdatid eller hvad?
