Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 18881 til 18900 af 95434
-
Fyisk A Skriftlig eksamen i HTX
ForumindlægHej med jer.. Jeg skal op i skriftlig fysik A på mandag, og jeg føler mig lidt fucked.. Jeg har fulgt med i timerne, som stort set alle har været brugt til teori og forsøg ( i hvert fald de timer hvor læreren var tilstede). Men når det så kommer til at regne opgaver og problemstillinger, har jeg ... -
hejjjjj mig og min veninde skal op i naturfags eksame og vi har trukket Drikkevandsforsyning for fremtidige generationer og vi skal finde nogen gode forsøg t...
ForumindlægFokusområde: Drikkevandsforsyning for fremtidige generationer Problemstilling: Hvordan kan vi sikre rent drikkevand i Danmark i fremtiden, når klimaændringer og forurening truer vores grundvand? Arbejdsspørgsmål: Fysik/kemi Biologi Geografi Hvordan påvirker forskellige ke... -
MSN
ForumindlægHej er der nogen som bruger programmet MSN?? Det kunne måske være en mulighed hvis man nu mødtes der og fik hjælp?? Er der nogen herfra som jeg må tilføje?? Det kunne være fedt hvis man fik hjælp på den led! Håber der nogen der ville blive tilføjes:-)... -
Stil - rettelse
ForumindlægNogle der lige vil rette disse få linjer af min franske stil?På forhånd tak:Nikita fair de progrès au centre et elle ******* kan tilsidst udføre sin første mission *********. Elle va tué un homme important. Le mission ***gik godt og Nikita kan efter tre år forlade centret. Hun er nu klar til sit ... -
Ekstra højniveau
ForumindlægJeg er nu lige ved at afslutte 3. G og har tre højniveaufag. Hørte på et tidspunkt noget om at man kunne gange ens gennemsnit med 1,04 eller 1,06 hvis man havde tre højniveaufag. Er der nogle der har hørt om det er blevet vedtaget eller ej??? Det ku' jo' være super lækkert.Mette -
Tegn !!
ForumindlægEr der nogen der kan forklare mig hvad disse tegn betyder og bruges til ? λ ∇ Δ ∂ -
Hvorfor er sproglige "dummere" end matematikere?
ForumindlægHej hej..Jeg har gået rundt og blevet MERE og mere irriteret over den måde vi sproglige bliver behandlet på. Vi får dumme kommentarer med, at vi jo ikke kan andet end at stave og lære sprog. Disse ord kommer især fra matematikerne, som selv mener de er klogere.. Hvorfor er det sådan?? Sproglige e... -
Rette lille aflevering?
ForumindlægVille være utrolig taknemmelig, hvis der var en, der gad rette første del af min tyskaflevering? :) Ina ist eine Frau aus Berlin, die ungefähr dreissig Jahren ist. Während der Ostertage besucht sie ihre Familie in Calau. Im Zug zurück nach Berlin bemerkt sie einen Mann, der in dasselbe Abteil sit... -
Bør jeg droppe ud?
ForumindlægHej Det er en måned siden jeg startede på ingeniøruddannelsen byg, men overvejer allerede at droppe ud. Jeg har rigtig svært ved at regne mat / fys opgaverne. Jeg er allerede bagud med 2 afleveringer. De opgaver der står på lektionen, får jeg ikke lavet selvom jeg bruger lang tid på dem. Jeg får... -
Emne til hovedopgave?
ForumindlægHej med jer alle, Jeg skal på et tidspunkt skrive en hovedopgave inden for finansøkonomi. Jeg er så småt begyndt at overveje mulige emner så jeg kan begynde at læse hen imod det. Jeg har et ønske om at den skal indeholde noget "game theory" da det kunne skabe vej for at bruge mate... -
Cand merc/cand Oecon
ForumindlægSå skal også jeg til at vælge uddannelse og efter mange timers undersøgelse sidder jeg nu tilbage med to. Cand merc og can oecon. Jeg vil derfor høre om der er nogen, som kender forskellen på at læse til økonomi på handelshøjskolen Ha almen og dermed senere blive cand merc og økonomi uddanelsen... -
Jurauddannelse England vs DK
ForumindlægHej! Jeg netop flyttet til Bournemouth, England, hvor jeg er startet på jurastudiet på uni. Faget er virkelig super spændende, men er på det sidste begyndt at tvivle på studiet og hvor stort et udbytte jeg får ud af at læse jura i England i stedet for Danmark. Jeg ved at jura i England og DK er t... -
At læse på videregående uddannelse!
ForumindlægSom 3g'er er jeg selvfølgelig begyndt at tænke på, hvad jeg gerne vil efter gymnasiet. Men jeg er også usikker på, om jeg er god nok til det. Jeg ved godt at det flg. spørgsmål ikke er særlig let at svare på, og at det sikkert ikke kan gøres op på den måde, men: Hvilken peocentdel af en genn... -
syrer og baser
ForumindlægKan man sige at en syre/base er en kemisk forbindelse?? eller hvordan kan man definere det? -
Økonom uddannelse
ForumindlægHey jeg har lige afsluttet HF eksamen og har et gennemsnit på godt 6,3 og ønsker at uddanne mig til økonom jeg er rimlig god til matmatik (karaktere 10) men har klaret mig rimligt dårlig i folkeskolen (gennemsnit 4,9) kort sagt skal jeg opgive min drøm og at være økonom eller skal jeg holde fast ... -
Tandlæge, men for lavt snit
ForumindlægHej alle brugere, med mit diplom i hånden, kan jeg nu se, at mit gennemsnit ligger på 8,2 hvilket i sig selv ikke er nok til at jeg kan læse til tandlæge efter sommer - pga. adgangskvotienterne. Jeg har hørt, at man kan søge ind gennem kvote 2, hvor det ikke er snittet, der har den afgørende ro... -
Odontologi
ForumindlægHej! Jeg søger en, der læser til tandlæge herinde? Jeg vil gerne i kontakt med en tandlægestuderende, idet jeg overvejer at skifte studie og læse odontologi. Hvilke ting, skal jeg være opmærksom på, inden jeg søger? På forhånd tak! -
bestem ligning og afstand
Forumindlægi et koordinatsystem er givet tre punkter A(5,2,1) B(2,6,4) C(-1,2,3) bestem en ligning for den plan Q der indeholder punkterne A,B og C en linje l går gennem punktet D(3,-1,6) og er parallel med linjestykket AB Bestem afstanden mellem l og Q -
Geometri opgave?
Forumindlægi trekant ABC /BC/=2 /AB/ OG /AC/=5/2/AB). a) bestem cos C b) bestem arealtet af trekant ABC undtryk ved c er der nogn som kan hjælpe mig fordi har virkelig prøvet men forstår bare ikk nogt og er helt lost i hvertfald til geometri ? -
Vanskelig parabel opgave
ForumindlægParablen med ligningen y=ax^2 + bx + c går gennem punkterne P, Q og R. Bestem på mindst to forskellige måder tallene a,b,c når a) P(0,1) Q(1,0 R(-1,3) b) P(-3,0) Q(2,0 R(1,5)
