Søgning på: spansk noter 2.G. Resultater: 19001 til 19020 af 23138
-
differentialregning
ForumindlægHej - er der nogle der kan hjælåe mig med disse opgaver: a)en funktion er givet ved g(x) = ex bestem en ligning for tangenten til grafen for f i punktet P(2,f(2)) b) to funktioner f(x)=x^2 + 3 og g(x)=lnx + 2 a)bestem en ligning for tangenten g(x) i punktet (1,g(1)) b) funktionen f(... -
Diff. opgave
ForumindlægHvorfor giver det ikke -2/3^2x + 5/2kvadratrodx . Eller er det bogen som har fejlet? -
den tilladte neddykningstid for en professionel dykker kan beskrives ved en model af typen
ForumindlægJeg aner, og fatter ikke en dyt af det her.. Jeg har lagt en vedhæftet fil ind så man kan se hele opgaven. -
stamfunktion
ForumindlægHej! Jeg hår fået følgende spørgsmål og forstår intet :) a. Bestem en stamfunktion til f(x) = √x / √x +1 (altså kvadratrod x divideret kvadratrod x + 1) b. Beregn ∫ f(x) dx (øverst skal der står 2 og nederst 0 - men jeg kunne inden finde ud af at skrive det herinden... -
nogle der kan hjælpe?
ForumindlægJeg mangler at lave denne opga til imorgen, og jeg kan ikke finde ud af den. Vil nogle være sød at hjælpe? -
Hvordan lader jeg Fn betegne det n’te Fibonaccital?
ForumindlægSe opgaven under downloads?? Tak for din tid. Mvh Oliver -
Fortælling.
ForumindlægHej. Jeg vil høre om der ikke sidder en der ude, der kan jeg hjælpe mig med begrebet fortælling. Jeg vil gerne have noget inspiration til at skrive en indledning i en stil om fortælling. På forhånd mange tak. -
HJÆLP! Bedre karakter i mat
ForumindlægFørst og fremmest ville jeg fortælle jer hvordan jeg er i matematik, Jeg er HELT vildt dårligt i matemattik jeg kan nærmest ikke lave noget uden få hjælp. Jeg dumper i terminsprøverne ISÆR i problemløsning jeg er verdens dårligeste til problemløsning jeg fatter ingen skid. I færdighed har jeg ... -
fysik dispositioner - hjælp!!
ForumindlægHej alle sammen. Jeg er en uerfaren 9. klasses elev, som nu (desværre) skal op i fysik mundtligt. Vi har endnu ikke fået at vide hvilke emner der bliver opgivet, men jeg er ret sikker på at magnetisme, radioaktivitet, jordens salte, syre, base- og salt vil være blandt de opgivne emner. Dertil sk... -
Oversættelse af sætning
ForumindlægHej Jeg har problemer med at oversætte en sætning, og håber derfor at nogen kan hjælpe mig. Feeisti pátriam divérsis géntibus unam, prófuit iniústis te dominante capi på forhånd tak -
løse ligningen 4=7+ln(x) og 4+log(x) = ln e^2 + 2
ForumindlægHej. Jeg er lidt gået i stå med disse to ligninger: 4=7+ln(x) 4+log(x) = ln e2 + 2 Jeg har ret styr på hvad log, ln og e er, men jeg ved ikke helt hvordan man skal gøre med dem i en ligning. Nogen der kan hjælpe? -
Funktioner
ForumindlægHej Studi Jeg kender godt nok til funtioner, men denne her driller mig lidt: To funktioner f og er bestemt ved f(x)=√x , x≥0 g(x)=0,5x Bestem kordinatsættene til hvert af skæringspunkterne mellem graferne f og g Hvordan indtagne f ind i kordinat system, er det overh... -
fejlkilder=> spørgeskemaundersøgelse?
Forumindlæghvilken årsager er der til eventuelle fejlkilder i ved en spørgeskemaundersøgelse? -
Hjælp til andengradsligning
Forumindlægc) 9x2+3x-2 = 0 a = 9 b = 3 c = -2 d = b2-4*a*c Jeg har lidt problemer med denne andengradsligning, håber nogle har lyst til at hjælpe mig! -
modsat af bestemt integerale?
Forumindlægjeg har et bestemt integral fra 0til t ∫ Vx dt=x hvor x=V0·t+(1/2)·a·t^2 og jeg skal isolere Vx, er det muligt, når der er tale om et bestemt integrale? -
Bestem x når y=11,5
ForumindlægHej, jeg skal bestemme x, når y er 11,5. a= 1,5 b=3 Så nu sætter jeg mine værdier ind i ligningen: y=b*x^a så der står 11,5=3*x^1,5. Hvordan får jeg potensen, 1,5 ned, eller hvordan løser jeg ligningen. :( Håber på der sidder nogle kloge hoveder?:( -
Absorbtionskoefficienten
ForumindlægHej Jeg sider med en fysik arpport vedr. halveringstykkelsen for gammastråling. Mit spørgsmål er: Hvordan kan man aflæse absorbtionskoefficienten på grafen, min graf er nemlig slet ikke lige på et enkellogaritmisk koordinatsystem?? Tak .. -
Religions Eksamen i morgen!!!
ForumindlægHej, jeg skal op i religion c niveau i morgen, jeg har forberedt mig ret godt. Men, men, men... jeg er så nervøs for, at jeg ikke ved, hvad jeg skal gøre med den tekst, jeg trækker. Jeg har simpelthen ingen anelse om, hvilke tekster slags, man kan trække? Vi har haft om emnerne : Islam Hinduism... -
Yo.. FSA i morgen. I need help :D
ForumindlægJeg er simpelt hen så dårlig til engelsk :D Jeg har valgt om fedme/obesity og jeg er virkelig (VIGKELIG) dårlig til at oversætte osv osv osv. Jeg havde om fedme til projektopgaven så jeg er heldigvis "ekspert" på emnet.... Men please, søde unge mennesker, hjælp mig med at oversætte no... -
crossing the line
Forumindlæghej hvordan kan man i engelsk forklar hvad crossing the line er og forklar hvornår man går over grænsen tak
