Søgning på: psykologi c eksamen noter. Resultater: 19181 til 19200 af 101533
-
Sammenligning af resultater
ForumindlægHey. Jeg har netop været til matematik skriftlig eksamen. Jeg har matematik på 1-årig forløb til A-niveau. Hvis i kan huske jeres resultater eller har skrevet dem ned (ligesom mig ^^) så vær venlig at supplere! :) 1-årigt forløb til A-niveau, delprøven med hjælpemidler, 29. maj 2007, 2007-8-1 ... -
sin, cos og tan
ForumindlægHej, jeg sidder og er lidt fortvivlet for jeg kan slet ikke få det til at passe sammen. Hvis jeg har sinA=a/c og sinB=b/c, hvordan ser den så ud når jeg gerne vil have den til sinC ? det samme med cosA=b/c og cosB=a/c, hvordan ser den så ud når jeg gerne vil have den til cosC ? og til sidst m... -
Bestem tallet t, så linjen l står vinkelret på planen
ForumindlægHej! Jeg var til eksamen i matematik A i dag, og der er en delopgave, jeg stadig grubler over. "I rummet er tre punkter givet ved A(3,0,0), B(0,5,0) og C(0,0,t), hvor t er et tal. a) Bestem arealet af trekant ABC, når t = 4. Linjen l er bestemt ved parameterfremstillingen (x,y,... -
Lorte reform
ForumindlægTitlen siger det hele. Hold da kæft noget lort! Har lige fundet ud af at alle har samme fag op til december, at årskarakterer tæller mere end eksamenskarakterer, at et C niveau fag tæller det samme som et A niveau fag! At jeg skal have afslutte hele 35 fag i min tid i gymnasiet! Det der med studi... -
engelsk oversættelse (rettelse)
ForumindlægHej.. er der nogen som har tid til at rette de sætninger for fejl? ..det skal afleveres i morgen!Og i må meget gerne skrive hvordan jeg helst kan undgå det fejl jeg begår…Tak på forhånd..Engelsk oversættelse:1.Are the goods satisfactory? Yes they are.2.Seller the company quite coffee to the Danis... -
Hvor skulle jeg starte?
ForumindlægJeg har aldrig rigtig hørt efter I klassen og fik aldrig min 9 klasses eksamen. Så jeg har valgt at begynde på VUC og tage et år hvor jeg for håblig får min "anden chance" for en uddannelse. Jeg har valgt at lære lidt for mig selv her mens jeg har tid i sommerferien. Jeg er selv lært ... -
Differentialligninger
ForumindlægHej Er det følgende gjort rigtigt, eller er e^c bare c? -
Bestem katetens længde.
ForumindlægI en retvinklet trekant er den ene katete 2 m længere end den anden katete, mens hypotenusen er 10 m lang. Hvordan kan jeg opstille en ligning, der kan hjælpe mig med at bestemme katetens længde? På forhånd tak! -
Parablen til venstre eller højre for y-aksen
ForumindlægHvordan kan man forklare hvorfor a og b bestemmer hvorledes et andengradspolynomium/ en parabels toppunkt ligger på, til højre eller til venstre for y-aksen? Jeg ved at når a og b har forskellige fortegn ligger toppunktet til højre for y-aksen, når de har samme fortegn ligger til venstre og når... -
funktionsundersøgelse
Forumindlægjeg skal op i matematik og har nogle spørgsmål angående funktionsundersøgelse. jeg skal besvarer hvad a b c og d betyder for et andengradspolynomum. a ved jeg er om grafen vender op og ned men hvordan viser jeg det. d ved jeg hvordan jeg bestemmer og hvad det betyder men jeg kan ikke huske hvad b... -
MEGET LET!
ForumindlægHej alle... jeg er gået helt kold i en opgave og jeg er 100 på jeg sidder og siger nååårh ja når jeg ser løsningen. Men kan slet ikke huske hvordan man finder nedenstående: En parabel y=½x^2 +bx+c skærer punkterne 3,-3 og -1,5 bestem b og c håber ikk der er nogen der sidder og griner af mig dre... -
Forståelse af spørgsmål - hjælp?
ForumindlægOkay, jeg har fået en opgave: Givet f(x)=-x^2+6x-3. Løs ligningen f(x)=5 Har jeg gjort. For hvilke værdier af tallet c har ligningen f(x)=c 1) Ingen løsning? 2) En løsning? 3) to løsninger? Forstår ikke spørgsmålet, hvad skal jeg? -
stamfunktion
ForumindlægBestem samtlige stamfunktioner til funktionen f(x) = 5x + x^0,8 - 4x^-2,8 Er resultatet.... F(x) = 2,5x^2 + 5/9x^1,8 + 20/9x^1,8 +c eller F(x) = 2,5x^2 + 5/9x^1,8 + 20/9x^-1,8 +c ?? Tak!! -
Kernen med differentialligninger.
ForumindlægHej. Jeg er lidt i tvivl om jeg skal skrive kernen for f som "e^t" eller "c * e^t". I differentialligninger, skal c normalt ganges på når man finder løsningen til ligningen. Men er det også tilfældet når man finder kernen.? Er lidt i tvivl. Har vedhæftet opgaven og mit svar ... -
At bevise saltsyre er saltsyre
ForumindlægHej! Jeg har lavet en syre. Jeg ved, jeg har lavet saltsyre, men hvordan kan jeg bevise det? - skal jeg vise det med en formel? + Hvis I har nogle forsøg/noter/rapporter om Kemi/radioaktivitet/atomer må I gerne sende dem til følgende mail! (FSA om 3 dage) -
Rigtigs isoleret??
ForumindlægHej. Har jeg isoleret F i denne ligning korrekt?? Ligningen: C=(F-32)/1,8 Isolér F: C=(F-32)/1,8 > 1,8*C=(F-32) > F=-32-1,8*C Well.. Er den rigtig oder forkert? På forhånd tak. -
Dansk-novelle
ForumindlægHejEr der nogen her der har læst/arbejdet med novellen "Ringen" af Karen Blixen.Der har nogen noter liggende de kan sende til min mail:Mustafa_16_h@hotmail.com -
ENGELSK STIL! nogle som se om der er nogle fejl i den! plllzzz!!!
Forumindlæghar gjort mit bedste, men om der er nogle søde folk der lige vil se om der er nogle fejl?? det ville være en STOR hjælp! på fooorhånd taaak! :-* This is our house, we moved in here after three months when we lived in a telt. Life in a tent was hard when it rained, all our stuff wet when we had ... -
sinus og cosinus
ForumindlægI trekant ABC er siderne a=4, b=5 og vinkel C er C=57gradera^2 = 4^2 + 5^2 - 2*4*5*Cos(C)= 16 + 25 -21,78= 19,21a = ???ka ikk hitte ud af det sidste... -
solve en ligning.. hjælp
ForumindlægHej Jeg skal solve en ligning i nspire, men hvergang jeg prøve siger den "for få argumenter" Ligningen (solve(-5*3^(2)+b*3+c=0) and (-5*7^(2)+b*7+c))=(0,(b,c)) HÅBER I KAN HJÆLPE
