Søgning på: spansk noter 2.G. Resultater: 19201 til 19220 af 23138
-
Nogle gode råd til hvordan man skal læse op til dansk eksamen.
ForumindlægHej SP Jeg vil gerne vide om nogen af jer har gode råd til at læse op til dansk? Det vigtigste er selfølgelig at have fulgt med hvilket jeg har, men jeg vil jo gerne være ekstra godt forberedt. Hvor laver man typisk fejl? hvad vil være en god ide at læse op? Ved godt der er individuelt men sådan ... -
hjælp tak
Forumindlæghttp://peecee.dk/?id=10303 opgave B 3x^4-5x^3+2x^2-7x-17 : x+1 = 3x^3 (3x^4+3x^3) -------------------------------------- -8x^3 + 2x^2 - 7x- 17 : = 3x^3 - 8x^2 (-8x^3 - 8x^2) ------------------------------------- 10x^2-7x-17 : = 3x^3 - 8x^2 + 10x (10x^2 + 10x) ------------------... -
Datalogi - gauss program
ForumindlægHejsa. Jeg er igang med at skrive et program i c++, hvor jeg skal lave en række reduktion. Jeg får desværre nogle forkerte resultater. Kan I se, hvad der er galt? -
Faser i vikingetiden
ForumindlægHej, Jeg sidder og læser op til historie-eksamen, og er ved at danne mig et overblik over perioden. Jeg kan huske, at vi lærte at man kunne opdele vikingetiden kunne i 3 perioder, noget med små lokale vikingetogter til mere organiserede nationale vikingetogter. Jeg kan dog ikke finde noget inform... -
STX, engelsk B mundtlig eksamen - hurtigt
ForumindlægHej derude Jeg er så heldig, at have trukket engelsk mundtlig som eksamen i år. Jeg skal op fredag den 22. juni. Jeg skriver egentlig ikke herinde for at få hjælp til analysemetoder osv. Dem har jeg da nogenlunde styr på. Jeg har det bare med at snakke om ligegyldige ting til eksaminer, ist... -
Ungdomshuset
ForumindlægDet lader til, at alle har en holdning til Ungdomshuset. Lad os få sat en debat i gang :) Hvad er din holdning? -
Grammatik
ForumindlægHeey... :-) Jeg forstår ikke hvad genstansled og hensynsled er... Altså er hensynsled ikke det man GØR. Hvor man så kan spørge med "hvad,hvem" og genstandsled er ??? Fx: den her sætning: She hates monday... She er grundled, Hates er udsagnsled og monday er ??? Har bare brug for forkla... -
Ulæselige filer
ForumindlægEfter de seneste ændringer af studieportalen er det sket nogle gange at jeg ikke kunne læse vedlagte filer. I første omgang troede jeg blot at den der vedlagde filen havde lavet en fejl; men det tror jeg ikke længere. For eks. har en så erfaren bruger af portalen som mathon lagt filer ind, jeg ik... -
Hvad er glæden ved at sove ?
ForumindlægJeg hvad synes I , Hvad er glæden ved at sove ? -
Bestem grafens skæringspunkter
ForumindlægHej Alle! Jeg sidder her med en aflevering, hvor opgaven lyder således: En funktion er givet ved f(X) = -4x + 6 Bestem garfens skæringspunkter med hver akse. Nogen der kan hjælpe????? -
Svært bevis!
ForumindlægHvordan beviser jeg at a^n * a^m = a^(n+m) for R ? -
Eksponentiel graf
Forumindlægheysa håber i kan hjælpe mig jeg har fået oplyst at en graf har ligningen f(t)=3,0-3,0*e^-0,0116t og har så fået opgaven at beskrive grafen men jeg er lidt tabt da jeg får halveringstiden til at blive ca 59,75 sekund men når jeg tegner den på lommeregneren er det en stigende graf :S -
Ligninger & tal Hf, Matema10k
ForumindlægHej jeg er lidt på røven, Jeg har matematik aflevering for til imorgen, meeeen jeg kan ikke finde ud af at løse ligninger! den lyder: 3/5x - 4 = 7x -
med eller uden ing-form?
ForumindlægHej Jeg har fået en oversættelse for i engelsk, hvor jeg dog er lidt i tvivl om en ting. Det er følgende sætning, der er problemet: min mor siger altid, at man ikke kan lave lektier og lytte til musik samtidig, men hun ved ikke, hvad hun snakker om. Indtil videre har jeg oversat på følgende måd... -
Georg Mohr opgaver med svar
ForumindlægJeg har lavet en samling af Georg Mohr opgaver som tidligere er stillet på Studieportalen.dk med forslag til løsninger. Opgaver. 1) I en klasse er der 20 elever. Af disse har 13 været i Spanien og 12 i Italien. 4 har ikke været nogen af stederne. - Hvor man elever har været begge steder? 2) T... -
Kanonens historie?
ForumindlægHejsa.. Jeg er ved at skrive en opgave om skibskanonen i senmiddelalderen fra 1300-1500 tallet, hvor jeg skal beskrive hvem der udviklede den, hvornår den første kanon blev lavet og brugt, og på hvilken samfundsmæssige måde, som kanonen påvirkede Europa. Jeg har prøvet at søge på nettet omkrin... -
bestem en differentialkvotienten for g(x)=(x^2-3)*cos(x)
Forumindlægdifferentialkvotienten for g Er det sådan man gør? Jeg er nemlig ikke helt sikker. -
Fra fahrenheit til celcius
ForumindlægHej er der nogen der kan hjælpe mig med at udregne opgave 6? Fra fahrenheit til celcius :-) Tak på forhånd :) -
Hjælp til engelsk grammatik.
Forumindlæghej mangler hjlæp til at rette grammatik fejl i engelsk stil. -
Hjælp søges til at bestemme værdien af I og potentialet af VA
ForumindlægHej alle sammen. Jeg søger hjælp til følgende opgave, som lyder således "Find strømgeneratorens I og potentialet VA. Jeg har vedhæftet et billede af diagramet over kredsløbet.
