Søgning på: lille fedtøre. Resultater: 19441 til 19460 af 23489
-
Hue og hva' så??
ForumindlægGod aften folk! Går rundt og er lidt snot forvirret over "al den frihed" jeg lige om lidt skal manøvrere rundt i = sabbatår... Jeg aner ikke, hvad jeg skal, så jeg ville bare høre om der er nogen, der har nogle inspirerende forslag!!?? Det ville være meget rart! Sara -
Hjælp til rettelse i fransk stil
ForumindlægHej derude :-) Jeg har lavet en fri stil om Nikita, hvor det eneste krav var at skrive i nutid. Er der nogen, som hurtigst muligt, har mulighed for at se det igennem og rette de værste fejl - med begrundelser? Tusind tak på forhånd!! Quand nous comparaissions Nikita, elle est drogu... -
E7 solcellens nyttevirkning
ForumindlægSolcelles nyttevirkning 09. oktober kl. 22:31 af Kristenzen - Niveau: A-niveau Er helt lost.. please hjælp! Hej :) Jeg sidder med en aflevering i fysik og er lidt lost omkring spørgsmål c For en solcelle er sammenhængen mellem spændingsfaldet og U over solcellen og strømstyrken I gennem... -
Studie i udlandet!!
ForumindlægHey!!Jeg vil gerne til udlandet og studere i et år efter HHx!!Har tænkt på USA, men ved i om det er muligt at få et stipendie ell. lignende et eller andet sted?Vil bare studere et år, og vil helst gøre det gratis!!Håber i kan hjælpe!! -
Hurtige spørgsmål angående ioner
ForumindlægHej. Har lige nogle spørgsmål jeg håber i vil hjælpe mig med at få svar på, for kan ikke finde det helt store på google.dk. - Hvad er et ion-gitter? - Forklar forskellen på en positiv og en negativ ion. - Er ionforbindelser elektrisk ledende og hvorfor/hvorfor ikke? - Forklar sammensætningen af i... -
tangentens ligning (diff.)
ForumindlægSidder med følgende opgave: Funktionen g(x)=2·e-x har en tangent i punktet (1, g(1)) 1. Bestem en ligning for denne tangent 2. En anden tangent til grafen for g har hældningskoefficienten -2. Bestem en liging for denne tangen. Første punkt har jeg løst og får: http://peecee.dk/upload/view... -
6 gradsligning
ForumindlægJeg har et problem med at løse en ligning som hedder:x^5 + 10100x^3 + 10^6x = 0Jeg ved at jeg skal lave det til en andengradsligning for at løse den, og at jeg kan indsætte en variabel (eks t=x^2) for at få det. Men her ved jeg ikke hvad jeg skal sætte ind her. Problemet er der også når jeg skal ... -
relative pronominer. Lidt hjælp
ForumindlægHejsa allesammen. Jeg får gang på gang fejl i mine tysk stile ved de relative pronominer, de er min svaghed.. jeg sidder og øver mig lidt på dem, men der er intet facit her i min tyskbog. Er der nogen der kan skrive hvad de mener er rigtig at indsætte i disse sætninger? 1)Wie heisst der Film vo... -
International handel / protektionisme
ForumindlægHey friends!!Jeg var syg i 2 uger da vi gennemgik denne del af pensum, så jeg håber I kan hjælpe mig med denne opgave! Det er en slags prøveeksamen, så det er rimeligt vigtigt!!Det drejer sig om International handel og protektionisme. Hvilke handelshindringer kan det enkelte land tage i anvendels... -
Den aktuelle koncentration ved ligevægt
ForumindlægHey Jeg skal beregne den aktulle koncentration af Cu^2+ ionerne... Men jeg forstår ikke hvordan? (har ved hæftet opgaven) Er der nogen som kan hjælp mig??? -
Hjælp til den MEST KOMPLICERENDE OPGAVE.
ForumindlægHej derude. Jeg er kommet til et punkt, hvor jeg ikke har nogen matematiske forståelse. Jeg beder om hjælp alle jer, der vil hjælpe med opgaven. Ogaven er også en programerings opgave, programeringen er allerede løst, men matematik forståelsen er IKKE FORSTÅET. Hvis nogen læser opgaven, så vil... -
Falder lige hurtigt?
ForumindlægJeg har en spade ven som mener at 2 ting der er lige store f.eks. en jernkule og en aluminiumskule på samme størrelse ikke falder lige hurtigt...Vil i venligst af- eller bekræfte dette !?! -
er der nogen ved hvad 3.g studentereksamen dansk stilhæfte emnerne bliver i år 2004?
Forumindlægskriv venligst. jeg ville sætte pris på det. -
Eø eksamen
ForumindlægHej.. Jeg har eø på mellemniveau, og er lige blevet trukket op til eksamen i det. Jeg har brug for hjælp til nogle få ting:* Er der nogen, der ligger inde med nogle gode notater/fif mm?* Er der nogen, jeg eventuelt kan kontakte undervejs, når jeg er ved at læse pensum igennem?Håber I kan hjælpe mig. -
Skriftligt dansk.
ForumindlægHej. :) Jeg skal snart til skriftlig terminsprøve i dansk, og jeg skal derfor til at overveje hvilken genre jeg vil skrive i. Det er enten essay, kronik eller en litterær artikel. Jeg får samme karakter i alle tre genrer, og har egentlig ikke rigtig nogen fornemmelse omkring, hvilken en af de... -
Problemer med at spille på min computer
ForumindlægHej med jer, Jeg har et problem når jeg prøver at spille World of Warcraft på min computer. Der sker det at den fryser og kommer tilbage og fryser og kommer tilbage hele tiden når jeg er i spillet. Jeg har 3 Mhz, lidt over 700 Mb ram, Nvidia Geforce FX 5500, Windows XP Pro og 8Mbit internet. Jeg ... -
Surface area
ForumindlægCalculate the surface area of the cylinder that lies inside the cylinder -
übertheory
ForumindlægDet er jo i teorien ganske ejendommeligt, at universet lader sig definere via matematik - vi opererer med formler der gennem n aksiomer danner en harmonisk, logisk struktur. Disse ”postulater” som umiddelbart forekommer ubevislige regnes for matematikkens byggeklodser og kun obskure sind tør stil... -
integralregning
ForumindlægHej Studi…Jeg har nogle spørgsmål til integralregning, som jeg ikke helt kan forstå eller som jeg gerne vil have tjekket. Jeg skal finde stamfunktion til f.1. f(x)=1+tan^2x-3xF(x)=tanx-x-3/2x^2+k2. f(x)=4Vx + (2/cos^2x)F(x)= +(2x/((1/2)(x+sinx*cosx))3. f(x)=(3/Vx)+cosxF(x)=ps. V=kvadratrodstegn... -
afstem reaktionsskema
Forumindlæghej alle derude!Er der nogen der kan hjælpe mig med at afstemme dette:IO3- + HSO3- → I- + SO4-- (sur opløsning)Når der står sur opløsning betyder det så at man skal tilføje H3O?Tak
