Søgning på: psykologi c eksamen noter. Resultater: 19921 til 19940 af 101533
  • Israel-Pælastina?

    Forumindlæg
    Er der nogle af jer som har nogle noter til dette emne? Synes det er meget overskueligt og ville være lækkert hvis nogle havde nogle gode og overskuelige notater :)
  • Notat

    Forumindlæg
    Godaften, jeg vil lige høre om der ikke var nogen, der sad inde med nogle noter til det moderne gennembrud? Evt. novelleanalyser mm. fra den periode?
  • AUSTRALIA

    Forumindlæg
    Er der nogen, som har gode noter til emnet Australia fra faget engelsk, som jeg kan låne? Eller nogen der kan fortælle mig om hvordan udrensingen af obriginals foregik?
  • trekant ved hjælp af cos, sin og tan

    Forumindlæg
    Hjælp hvor er jeg dårlig til cos, sin og tan.. kan bare ikke forstår det..I en trekant ABC er vinkel c 90 grader. Desuden er a= 4 og b= 9Beregn vinklerne A og B????
  • Hjælp til Matematik aflevering

    Forumindlæg
    Vi sidder nogle piger med en ogave vi skal aflevere her kl. 11, og vi har brug for noget hjælp! Vi går desuden på HHX 1g. med niveau C. i matematik Her er opgaven: De her er lavet: 1 . Bestem forskriften for den lineære funktion f vist herover: y=-1/2 x+4 2. Angiv definitionsmængden ...
  • Gymnasie, karakterer

    Forumindlæg
    Hej!De karakterer jeg får i 1.g har de nogen indflydelse på mit gennemsnit i 3.g?
  • MAT B hjælp!!!!

    Forumindlæg
    Hej Jeg har brug for hjælp til det her, håber nogen kan hjælpe :) Ligningen 2X^2 - 8X + C = 0 har netop en løsning. 1) Bestem c og løsningen.
  • Vilkårlige trekanter

    Forumindlæg
    Jeg kender siderne a og b, samt vinklerne B og A - jeg skal nu finde siden c og vinklen C.. Hvordan gør jeg det, ud for sinusrelationerne? og hvordan finder jeg arealet?
  • gennemsnit...:0(

    Forumindlæg
    hejNu er jeg en af dem som er ret uheldig til eksamen.. har eksamens angst.. bange for eksamen, at lige så snart jeg kommer derind glemmer jeg alt..Ville lige høre om det er årskarakteren eller eksamenskarakteren der i vigtigst i år (2.g)Har hørt at man skal tag klassen om, hvis man har et gennem...
  • skæring mellem linje og cirkel

    Forumindlæg
    hvordan bestemmer man skæringen mellem linje og cirkel vha. andengradsligning?
  • Engelske fejl - sætninger!

    Forumindlæg
    Hej alle! Jeg har fået engelske sætninger med fejl i. Er der nogen som evt kunne hjælpe mig med at spotte fejlene og give en forklaring på, hvorfor det er en fejl? Det ville være en stor hjælp! På forhånd tak! 1. I explained them my difficulty 2. He told that he would not be able to come 3. Her f...
  • Parabler

    Forumindlæg
    Hej,Jeg har følgende opgave, som jeg ikke kan fatte en disse af:Der er givet en parabel med ligningen:y = -x^2 - 3x + chvor c er en konstant, og en linje med ligningen:y = x - 3a) Bestem c, så parabel og linje er et skæringspunkt.b) For hvilke værdier af c er der to skæringspunkter?c) For hvilke ...
  • Oversætningsprogrammer!!!!!!!

    Forumindlæg
    Hej jeg skal til årsprøve imorgen. vi må have oversætningsprogrammer på com med. Er der nogle der kender et sted man kan downloade et sådanne program gratis. Dansk-engelsk. som man ikke skal bruge internet adgang til :) tak.
  • trignometri

    Forumindlæg
    jeg har lige et spørgsmål da jeg sidder og er totalt lost i en opgave jeg repetere. Hvordan finder jeg de to sidste sider når jeg kender følgende i en trekant; A = 34grader B = 56grader C = 90grader b = 17,5mm Hvordan finder jeg så de sidste sider er totalt væk?
  • Bevis for rødder.

    Forumindlæg
    Hejsan! Jeg har i min udleverede dispostion over mat b eksamen fået følgende spg. Bevis: rødder for andengrads [løsning for andengrads ligning] Er der nogen der kan forklare mig, hvad det er jeg skal bevise her? I behøves vise bevises, bare forklare mig "hvad" der skal bevises, jeg ...
  • Trekant beregning

    Forumindlæg
    hej er der ikke nogle som vil hjælpe med en opgave, som jeg ikke kan finde ud af lyder sådan: i en trekant ABC er længden BC=4/3 længden AB og AC= 2længde AB A) tegn en model af trekanten og bestem vinkel A B) Bestem Længden AB når h(b)=4 Jeg ved ikke rigtig hvordan jeg skal begynde
  • reaktionsskema for additionsreaktionen mellem hex-1-en og dibrom

    Forumindlæg
    en der kan finde ud af dette? :)
  • en lille matematisk udfordring

    Forumindlæg
    vis at formlerne kan omskrives så de bliver ens - ºF=1,8 * celsius +32 ºC=5/9 *(ºF-32)
  • 2.gradsfunktioner

    Forumindlæg
    Hvis y= -0,02x2 +200 Er A: -0,02, B: 200 og C 0 ? Det er vel rigtigt ikke.. :)
  • Det tager lige 2 sek.

    Forumindlæg
    Det tager lige 2 sek. det her..Kan det passe at Q = C*(T_2 - T_1) er formlen for at finde et stofs specifikke varmekapacitet??