Søgning på: lille fedtøre. Resultater: 19941 til 19960 af 23489
-
Hjælp..Hjælp
ForumindlægHej, er der en der kan forklar mig lidt hvad opgaven går ud på og evt. hvordan kan jeg starte på den? opgaven er vedhæftet mht. delopgaven a: her kan jeg ikke se hvorfor man divider de 2 størrelse med hinanden. delopgave b: til denne sku man tro at man skal bare isolere og finde r, men det er ik... -
At google sine venner
ForumindlægHar du nogensinde googlet nogen i din omgangskreds? Venner, familie, bekendte, klassekammerater, lærere, kærester osv? Hvor ofte gør du det - og synes du det er pinligt? Hvad med at google dig selv? Holder du øje med din digitale omgang? Kan vi få lidt debat i gang :) Jeg vil gerne høre jeres m... -
G LO B A L Opvarming, Er mine metoder korrekte?
ForumindlægHej, jeg skal op mandag 26/5 og er igang med at udarbejde mit talepapir. Mit emne er Al Gores film "En ubekvem sandhed" Og sådan ser mit Manus ud(ik færdig): Tit og ofte, hører vi medierne berette om fremtidig klima, man hører tit om den såkaldte ”globale opvarmning”. Som et produkt h... -
Børn
ForumindlægEr der nogen, der vil fortælle hvordan ens liv bliver, når man får børn? -
Engelsk stil 400 ord hjælp til rettelse? :)
ForumindlægHej. Tænkte på om der var nogle, der kunne hjælpe med at rette min stil, på 400 som skal afleveres imorgen. tak på forhånd -
Opgave - haster!
ForumindlægHej Jeg har en opgave, der lyder: En sten kastes lodret op i luften med begyndeæseshastigheden 12 m/s. Jeg har funder ud af, hvor højt stenen kommer op. Nu skal jeg finde ud af, hvor lang tid der går, inden den når sit højeste punkt. Hvordan gør jeg det? -
simpelt spørgsmål [haster!] kegle og volume
ForumindlægJeg har en opgave, hvor man skal finde ud af hvor mange centimeter champagnen når op, hvis man skænker et champagne glas (kegleformet) halvt fyldt. Og hvor meget rumfanget er, hvis man skænker 4,5 centimeter op. 10 klasse niveau, så i burde kunne hjælpe mig. Er ked af at spamme forumet, men d... -
Spansk
ForumindlægHVordan oversætter man "Jeg og Karen taler med hende i aften" -
Adgangskrav til medicin studiet
ForumindlægHej allesammen.. Jeg bliver i år student, og min plan indtil videre er at jeg vil tage et års pause før jeg vil prøve at søge ind på medicin.. Mit problem er bare at jeg ikke er helt sikker på hvad det er for nogle karakterer de kigger på - altså er det gennemsnittet af alle årskaraktere og eksam... -
Beregning af diameter af 3 halve cirkler mm
ForumindlægHej, min søn skal aflev følgende opgave som volder ham lidt problemer, og vi forældre er ikke lige inde i disse opgaver : En rindebane som er 40 M lang og 20 M bred. Man skal ride en slangegang med 3 lige store buer fra punktet på hovslaget ved A til punktet på hovslaget ved C - disse t... -
Palæstina og Israel konflikten
ForumindlægHej jeg er igang med at lave en opgave om emnet, men mangler lige prikket over i'et... Jeg skal bare stille jer nogen spørgsmål om konflikten, hvis side i er på, hvorfor og hvordan i er blevet overbevist om hvem der har retten på sin side og så kan vi jo diskuter det.... -
Nyplatonisme og universalromantik
ForumindlægHej allesammen Sidder og skal forberede mig til dansk eksamen, og har et enkelt spørgsmål (ikke nødvendigvist med tilhørende enkelt svar): Hvad er forskellen på nyplatonisme og universalromantik? Eller bare en redegørelse for hver af dem.. -
Det politiske system i USA
ForumindlægHej :) Er der nogen der kan fortælle mig fordelene og ulemperne ved det amerikanske demokrati ? -
rettelse af engelske sætning
Forumindlæghej:) sidder her med nogle sætning, som ville være fantastisk hvis blev rettet:) 1. He was sat and read homework, when it knocked on the door. 2. Joan could heat the neighbor’s dog, there was barked all night 3. When the boy came down to the beach, he saw, that the parents was out for a sw... -
At bevise saltsyre er saltsyre
ForumindlægHej! Jeg har lavet en syre. Jeg ved, jeg har lavet saltsyre, men hvordan kan jeg bevise det? - skal jeg vise det med en formel? + Hvis I har nogle forsøg/noter/rapporter om Kemi/radioaktivitet/atomer må I gerne sende dem til følgende mail! (FSA om 3 dage) -
Dispositioner til matematikeksamen
ForumindlægHej Jeg kunne godt tænke mig at se nogle dispositioner til matematikeksamen. Jeg skal selv op i mdt. matA, men niveauet må gerne være C, B (eller helst A, selvfølgelig) og vil gerne se hvordan andre strukturerer eksamen. Som sagt er emne og niveau ligegyldigt. Tak for hjælpen. -
Rettelse af tyskstil, der omhandler hvad jeg personligt synes om sne.
ForumindlægHej alle sammen! HEEEELP PLEASE. Ville bare gerne høre om der en med godt hjerte, som gider rette min tyskstil? Min tyskstil handler om hvad jeg personligt synes om sne. Den er på små 219 ord.. Går på STX - 1. år. HER ER DEN: Was ich denke über den Schnee? _________________________... -
Terminsprøve i uge 11
ForumindlægHej. jeg skal til 3g terminsprøve i næste uge i dansk (A), engelsk (A) og samfundsfag (A). Vil gerne forberede mig grundigt. Så ville høre om nogle ved hvilke emner man kan komme op i år 2010? -
Oversættelse
ForumindlægHej, Vil gerne have rettet denne oversættelse, hvis der er nogen, der kan hjælpe :) Dansk: Julien kender ikke Bonnet. Han så ham for første gang for 2 dage siden. Han kan godt lide ham, og en af de nærmeste dage vil han spørge ham, om han vil være hans ven. Julien er meget nysgerrig... -
Kontinuitet o.l. i den nye reform
ForumindlægI morgen skal jeg op i mdt. matA, men jeg er kommet i tvivl om en ting: Er det pensum at kunne redegøre for kontinuitet og grænseværdier? Vores lærer har formuleret et eksamensspørgsmål hvor det godt kan forstås som man skal inddrage kontinuitet osv.
