Biologi
1. Redegør for, hvorfor øget tilførsel af carbondioxid til vækstmediet kan øge væksten hos alger.
Hejsa, jeg har dette spørgsmål jeg er gået helt i stop ved. Håber nogle kan hjælpe mig, eller evt. fortælle hvad jeg skal søge på google for at kunne få lidt info..
1. Redegør for, hvorfor øget tilførsel af carbondioxid til vækstmediet kan øge væksten hos alger.
Svar #2
02. november 2014 af simon196 (Slettet)
Kan du ikke putte lidt skriv på det?
Skyldes det at algerne får CO2 ved øget tilføresel af carbonxioxid?
Svar #4
Kan man ikke ellers sætte nogle ord på det .-)? Eller kan du evt, sende et link så det er lidt mere forståeligt hvor det står lidt mere på
Svar #5
02. november 2014 af mathon
Forudsætningen for hjælpen er jo, at du selv forstår fotosyntesen og ikke i karakterjagten udelukkende koncentrerer dig om at overleve ved blind copy and paste.
Svar #6
Jeg har heller ikke tænkt mig at copy-paste for så vil jeg få problemer her i gym. Men at der står sådan en ligning, er virkelig svært at forstå, kan du ikke smide et link ind til en side hvor der står noget om det, så jeg evt. kan læse det derinde, for jeg kunne nemlig ikke selv finde noget.
Skriv et svar til: 1. Redegør for, hvorfor øget tilførsel af carbondioxid til vækstmediet kan øge væksten hos alger.
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.