Dansk

Moderne eventyr Genretæk! PLZ HJÆLP!!! DET HASTER!!!

09. marts 2015 af filipph789 (Slettet) - Niveau: 7. klasse

Hej

Jeg har et moderne eventyr for til om et par dage, men jeg har desværre ikke mine papirer med krav, genretærk og lignende (jeg er på ferie) Derfor vil jeg gerne høre om der er nogle der har gode tips, genretæk eller krav der oftest stilledes til en sådan opgave. (Jeg vil have svar på 7-8 klasses niveau) Mit moderne eventyr handler om en mand og en kvinde der kommer sammen. Hver gang manden skal gøre noget for kvinden (rydde op eller lign.) bliver han mindre og mindre (Betydning: Fordi han ikke er fri mere/ikke kan være sig selv) Til sidst kan han kun være i kvindens brystlomme. En dag hopper han op og kvæler kvinden, så tager han på bar og drikker. Og så bliver han større og større igen.

På forhånd tak!


Brugbart svar (1)

Svar #1
09. marts 2015 af Stygotius

Hvis du er interesseret og giver mig en mailadresse, kan jeg sende dig et kort moderne eventyr (1 side) sammen med en analyse jeg har lavet af det.


Svar #2
09. marts 2015 af filipph789 (Slettet)

Det er jeg :)

Mail: [email protected] @stygious


Svar #3
09. marts 2015 af filipph789 (Slettet)

#1

Hvis du er interesseret og giver mig en mailadresse, kan jeg sende dig et kort moderne eventyr (1 side) sammen med en analyse jeg har lavet af det.

Mail: [email protected]


Skriv et svar til: Moderne eventyr Genretæk! PLZ HJÆLP!!! DET HASTER!!!

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.