Kemi

Tutor til kemi på videregående uddannelse :)

08. april 2018 af SophieCPH (Slettet) - Niveau: Universitet/Videregående

Hej :)

Jeg har prøvet at finde en tutor på andre måder, men det er desværre ikke lykkedes, så nu prøver jeg her. 

Jeg studerer på medicin på 1.semester på Københavns universitet, hvor jeg bl.a. har et fag, der omhandler cellens kemiske komponenter. Kursus berører forskellige områder inden for (bio)kemi som fx.  
enzymkinetik, ligevægt, pH, isomeri og termodynamik.

Dog har jeg lidt svært ved at forstå kemien i dette fag, og derfor ville jeg være meget glad for at finde en tutor, der kan hjælpe mig med det.

Jeg tænker ummidelbart, at vi kunne have et forløb, hvor vi mødes 2-3 timer en eftermiddag om ugen indtil min eksamen i slutningen af juni (og måske lidt mere i eksamensperioden, hvis du har mulighed for det). 

Jeg kunne godt tænke mig, at du havde mulighed for at mødes i københavn fx. ved biblioteket KUB nord eller på hovedbiblioteket. 

Derudover ville jeg foretrække, at du er igang med at studere på en form for videregående naturvidenskabelig uddannelse el. har fuldført en videregående naturvidenskabelig uddannelse. 

Lønnen kan vi finde frem til sammen :-)

Jeg glæder mig meget til måske at høre fra dig!

Mvh. Caroline


Skriv et svar til: Tutor til kemi på videregående uddannelse :)

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.