Matematik

Side 2 - differentiere...

Brugbart svar (0)

Svar #21
02. maj 2018 af AMelev

Så ser det ud til at være i orden.


Svar #22
02. maj 2018 af Loise3434

Man hvordan kan det være at b er i minus første er der en regl for det eller...


Brugbart svar (0)

Svar #23
02. maj 2018 af AMelev

h\cdot f\cdot b\cdot \frac{1}{1-b}=h\cdot f\cdot \frac{b\cdot 1}{1-b}= h\cdot f\cdot \frac{b}{1-b}= \: \textup{(Forkort med b)}\:
h\cdot f\cdot \frac{1}{\frac{1}{b}-1} =h\cdot f\cdot \frac{1}{b^{-1}-1}= h\cdot f\cdot \frac{1}{(e^{-\frac{h\cdot f}{k\cdot T}})^{-1}-1}= h\cdot f\cdot \frac{1}{e^{\frac{h\cdot f}{k\cdot T}}-1},
idet (an)m = an·m.

Var det det, du var i tvivl om?


Svar #24
02. maj 2018 af Loise3434

Jaaa tusind tak! Som det aller sidste kunne du hjælpe mig med hvad jeg kunne skrive til hvert trin i forhold til filen. Tak på forhånd

Vedhæftet fil:sidste.PNG

Brugbart svar (0)

Svar #25
02. maj 2018 af AMelev

Det burde fremgå af korresspondancen. Prøv selv, så vil jeg godt kaste et kritisk blik på det .


Svar #26
03. maj 2018 af Loise3434

Nu har jeg skrevet det. Du må være så kritisk som muligt og komme med så mange forslag som du kan da beviset er en del af min SRO

Vedhæftet fil:hjælp til bevis.docx

Brugbart svar (0)

Svar #27
03. maj 2018 af AMelev

Du har jo ikke argumenteret for, at de ting, som du selv var i tvivl om, gælder. 
Du skal netop fylde "forståelseshullerne" ud.


Svar #28
03. maj 2018 af Loise3434

Jeg tror du har misforstået noget. I starten af dokumetet er det beviset vi fik udleveret under det er det som jeg har gjort. Prøv at skrålle ned i dokumentet


Brugbart svar (1)

Svar #29
03. maj 2018 af AMelev

Det har du ganske ret i, men så støder jeg på et andet problem - der en masse tomme firkanter i formlerne. Gem lige dir Word-dokument som pdf, og læg det op igen, så jeg kan læse det. Så prøver jeg at nå at kigge  på det i morgen.


Svar #30
03. maj 2018 af Loise3434

Here you go. Kan du være sød at rette den inden kl 14 da jeg skal aflevere den der og vil meget gerne have tid til at rette 


Brugbart svar (0)

Svar #31
04. maj 2018 af AMelev

Du skal lige tjekke, hvis opgaven skal afleveres elektronisk, for jeg får stadig en del tomme firkanter.

Der er en decideret fejl i slutningen, men ellers ser det fornuftigt ud.


Forrige 1 2 Næste

Skriv et svar til: differentiere...

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.