Dansk

søger censor

19. december 2018 af lindasmukke (Slettet) - Niveau: 9. klasse

hej er der nogen der kender

censor fra morsø kommunes 10 klasse

mail eller mobil nr på hende

hjææææææælp


Brugbart svar (1)

Svar #1
19. december 2018 af Smut1

Hvorfor? :)


Brugbart svar (1)

Svar #2
20. december 2018 af højgiraff

Hvorfor dog det? vil du tæve hende pga dårlig karakter? Husk nu hun bare er et mennesker der gør et stykke arbejde hun er ikke ude efter nogen


Svar #3
20. december 2018 af lindasmukke (Slettet)

Nej det er fordi kommunen og skolen som lukkede har ikke gemt min eksamens papirer de er bare blevet smidt ud så tænkte om censor kunne lave nyt papir til mig

Svar #4
20. december 2018 af lindasmukke (Slettet)

Hvis det er muligt.eksamen blev taget i 2010

Svar #5
20. december 2018 af lindasmukke (Slettet)

Ingen useriøse kommentar det kan ikke bruges til noget

Brugbart svar (0)

Svar #6
20. december 2018 af Moderatoren

Jeg tvivler meget stærkt på at en cencor til en eksamen har været i nærheden af dine eksamenspapirer.


Brugbart svar (1)

Svar #7
20. december 2018 af SådanDa

Jeg synes også det lyder meget usandsynligt at hun kan hjælpe. Men hvad med at kontakte skolen du selv nævner: http://10erenmors.dk/kontakt/, de kan vel hjælpe dig i kontakt med hende? 

Har du i øvrigt prøvet: https://www.borger.dk/skole-og-uddannelse/Folkeskolen-privatskoler-efterskoler/Bedoemmelse-og-evaluering/Folkeskolens-pr%C3%B8ver (Under "bestil afgangsbevis fra folkeskolen")


Svar #8
20. december 2018 af lindasmukke (Slettet)

Ja jeg har prøvet på borger dk uden held .læreren sagde at Morsø kommune skulle kun gemme min eksamen i 5 år og ikke mere og jeg kontaktede både læreren fra skolen og kommunen men de kunne ikke hjælpe de sagde de ikke har noget papir på mig mere så det hele er bare smidt ud så alt jeg har prøvet har været uden held
Og 10eren på Mors har jeg os kontaktet de kunne heller ikke hjælpe men jeg har lige sendt dem en mail og spurgt efter Maria Haaning da de ikke tage tlf lige pt

Brugbart svar (0)

Svar #9
20. december 2018 af Smut1

Det hjælper ikke noget at få fat i din gamle censor: Hun har ikke nogle papirer på dig længere. Dit eksamensbevis eksisterer et sted. Hvis du ikke selv kan skaffe det, så kontakt en socialrådgiver. 


Svar #10
20. december 2018 af lindasmukke (Slettet)

Skal det så være en socialrådgiver fra min nuværende kommune som er Viborg?

Brugbart svar (0)

Svar #11
20. december 2018 af Smut1

Jeg har aldrig været i kontakt med en socialrådgiver, så jeg ved ikke lige konkret, hvordan det fungerer, men start da med at se, om du ikke kan finde et gratis tilbud i din egen kommune.


Svar #12
20. december 2018 af lindasmukke (Slettet)

Okay tak for svar :-)

Brugbart svar (1)

Svar #13
22. december 2018 af Stygotius

Slettet

Skriv et svar til: søger censor

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.