Debat

Kan man blive læge selvom man mangler en arm.

17. januar 2020 af Monaja
Ayham Njeeb Altaleb 8B Kastrupgårdsskolen [email protected] 22.46 (for 1 minut siden)     til ku             Hej. Mit navn er Ayham. Jeg er 18 år, og jeg går i 1.g på gymnasiet., og  jeg så skal i gang med en uddannelse om to år . Jeg har altid syntes, at biologi har været spændende, især menneskets anatomi. Derfor kunne jeg godt tænke mig at læse medicin og blive læge. Jeg kan nemlig godt lide at hjælpe andre, og på en eller anden måde gøre en forskel . Mit spørgsmål er: Kan jeg godt læse medicin og blive til læge selvom jeg mangler en arm, men jeg en  elektronisk protese og den hjælper meget med mange forskellige ting. Jeg håber at I kan hjælpe mig med dette problem.  Mvh. Ayham 

Brugbart svar (0)

Svar #1
18. januar 2020 af thelma333 (Slettet)

det tænker jeg umiddelbart ikke skulle være noget problem

hvis der skulle opstå nogle problemer / udfordringer, kan du formentlig få hjælp til dette

jeg ville kontakte en studievejleder på universitetet, hvor du evt påtænker at læse medicin - jeg ville gøre det allerede nu, så du kan få ro i sindet og evt nå at lægge en plan b

det kunne jo også være, at du blev interesseret i en af de andre sundhedsvidenskabelige uddannelser

https://studier.ku.dk/bachelor/medicin/besoeg/aabent-hus/

Skriv et svar til: Kan man blive læge selvom man mangler en arm.

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.