Matematik
tilnærme arealet
Jeg vil gerne have forklaret hvad man har fundet frem til og får forklaret udregningerne trin for trin af hvad man har gjort please
Det vil også være rart til sidst at få fortalt hvad det der integraltegn betyder
Svar #1
01. februar 2021 af ringstedLC

Måske kan du få gavn af at bruge ca. 20 min. her: https://youtu.be/rfG8ce4nNh0?list=WL
Svar #2
01. februar 2021 af javannah5
Svar #6
#5Kan du bruge vedhæftede?
Nej, jeg vil gerne have forklaret hvordan man er kommet frem til beregningerne ovenpå, og hvad vil man gerne finde frem til?
Svar #7
01. februar 2021 af AMelev
Du må være mere specifik. Præcis hvilke beregninger mangler du forklaring på?
Jeg tror lige, du skal bruge lidt tid på at nærlæse dokumentet.
Svar #8
Svar #9
01. februar 2021 af StoreNord
Hver af firkanterne et et trapez. Mon du kender formelen for beregning af arealet af et trapez?
Svar #10
Svar #11
#9Hver af firkanterne et et trapez. Mon du kender formelen for beregning af arealet af et trapez?
Jeg vil gerne vide hvordan man er kommet frem til beregning 1, 2, 3 og 4, og hvad betyder det jeg har sat en cirkel rundt om for grafen til venstre i #1
Svar #12
01. februar 2021 af AMelev
Jamen det er jo det, der står i den vedhæftede fil i #5.
Hvad er det i den, du ikke forstår?
Svar #13
Svar #14
#12#11
Jamen det er jo det, der står i den vedhæftede fil i #5.
Hvad er det i den, du ikke forstår?
Hvordan fandt du frem til det her?
Svar #16
02. februar 2021 af javannah5
okay, lad os sige at du skal fremlægge det her for en person, hvordan vil du forklare dem med ord, trin for trin hvordan du er kommet frem til resultatet.
Hvis du skulle lave en konklusion om det her du har skrevet hvordan vil det så lyde?
Svar #17
#16#15
okay, lad os sige at du skal fremlægge det her foran en person, hvordan vil du forklare dem med ord, hvad er det der foregår mellem beregningerne og hvordan du er kommet frem til resultatet. Med ord.
Hvis du skulle lave en konklusion om det her du har skrevet hvordan vil det så lyde?
Svar #19
please jeg skal op i det her snart, så jeg vil gerne have en forklaring på beregningerne hvordan man er nået frem til den første beregning og den anden beregning o.s.v
noget tekst vil hjælpe meget!