Matematik

tilnærme arealet

31. januar 2021 af javannah5 - Niveau: A-niveau
Kan nogle forklare mig hvad der er blevet gjort her?
Jeg vil gerne have forklaret hvad man har fundet frem til og får forklaret udregningerne trin for trin af hvad man har gjort please

Det vil også være rart til sidst at få fortalt hvad det der integraltegn betyder

Brugbart svar (0)

Svar #1
01. februar 2021 af ringstedLC

Måske kan du få gavn af at bruge ca. 20 min. her: https://youtu.be/rfG8ce4nNh0?list=WL 

Svar #2
01. februar 2021 af javannah5

Please jeg vil helst have det forklaret på dansk, jeg skal til en fremlæggelse om det her snart, så det vil være virkelig rart, hvis nogen gad at svare på mine spørgsmål øverst

Svar #3

???

Svar #4

Kan du ikke forklare det i forhold til min situation?

Brugbart svar (0)

Svar #5
01. februar 2021 af AMelev

Kan du bruge vedhæftede?

Vedhæftet fil:Trapezsum.docx

Svar #6

Kan du bruge vedhæftede?

Nej, jeg vil gerne have forklaret hvordan man er kommet frem til beregningerne ovenpå, og hvad vil man gerne finde frem til?

Brugbart svar (0)

Svar #7

Du må være mere specifik. Præcis hvilke beregninger mangler du forklaring på?

Jeg tror lige, du skal bruge lidt tid på at nærlæse dokumentet.

Svar #8

Nej, jeg mener beregningerne oppe i #1. Til højre ser man beregningerne og jeg ved ikke helt hvordan man er kommet frem til dem eller hvad de betyder

Brugbart svar (0)

Svar #9
01. februar 2021 af StoreNord

Hver af firkanterne et et trapez. Mon du kender formelen for beregning af arealet af et trapez?

Svar #10

Jeg vil gerne vide hvordan man er kommet frem til beregning 1, 2, 3 og 4, og hvad betyder det jeg har sat en cirkel rundt om for grafen til venstre i #1

Svar #11

Hver af firkanterne et et trapez. Mon du kender formelen for beregning af arealet af et trapez?

Jeg vil gerne vide hvordan man er kommet frem til beregning 1, 2, 3 og 4, og hvad betyder det jeg har sat en cirkel rundt om for grafen til venstre i #1

Vedhæftet fil:1997120.jpeg

Brugbart svar (0)

Svar #12

Jamen det er jo det, der står i den vedhæftede fil i #5.
Hvad er det i den, du ikke forstår?

Svar #13

Hvordan fandt du frem til det her?

Svar #14

Jamen det er jo det, der står i den vedhæftede fil i #5.
Hvad er det i den, du ikke forstår?

Hvordan fandt du frem til det her?

Vedhæftet fil:IMG_3728.jpg

Brugbart svar (0)

Svar #15

Vedhæftet fil:Udklip.JPG

Svar #16
02. februar 2021 af javannah5

okay, lad os sige at du skal fremlægge det her for en person, hvordan vil du forklare dem med ord, trin for trin hvordan du er kommet frem til resultatet.

Hvis du skulle lave en konklusion om det her du har skrevet hvordan vil det så lyde?

Svar #17

okay, lad os sige at du skal fremlægge det her foran en person, hvordan vil du forklare dem med ord, hvad er det der foregår mellem beregningerne og hvordan du er kommet frem til resultatet. Med ord.

Hvis du skulle lave en konklusion om det her du har skrevet hvordan vil det så lyde?

Svar #18

???

Svar #19

please jeg skal op i det her snart, så jeg vil gerne have en forklaring på beregningerne hvordan man er nået frem til den første beregning og den anden beregning o.s.v 

noget tekst vil hjælpe meget!

Vedhæftet fil:2021-02-02 (2)_LI.jpg

Brugbart svar (1)

Svar #20
02. februar 2021 af AMelev

Helt ærligt. Jeg har tidligere spurgt om, hvad præcis du ikke forstår. Det er din opgave at forklare det.

Forrige 1 2 Næste

Der er 30 svar til dette spørgsmål. Der vises 20 svar per side. Spørgsmålet kan besvares på den sidste side. Klik her for at gå til den sidste side.