Generelt

VIGTIGT SPØRGSMÅL!!!

14. marts 2021 af 123456789gg (Slettet)

Hej SP! Jeg skal til at skrive SRP, og jeg har næsten den samme opgaveformulering, som min bror havde i 2018. Er hans opgave uploadet i "plagiat-systemet", eller kan jeg sagtens tage store dele af opgaven uden at blive taget for plagiat?

Tak på forhånd :)


Brugbart svar (2)

Svar #1
14. marts 2021 af Krollo (Slettet)

De kan sagtens finde ud af, at du har inddraget selv små dele fra hans opgave i din egen; både via plagiatsystem og logisk sans, dvs. hvis de mistænker det. Snyd på eget ansvar, men din samvittighed bør være sort.. Desuden kan man sagtens spore og anmelde din IP-adresse fra dette oplæg, hvis man mistænker snyd.

Du fortjener et -3, og det får du også, hvis det bliver opdaget. Snyd er egoistisk; tænk på alle dem, der selv har knoklet for at få en høj karakter uden få hjælp fra andre - uden at snyde. Du kommer sikkert fra et øvre middelklassehjem, hvor man stemmer liberal alliance og er totalt lige glad med alle andre. Hvis du fik bedre karakterer i de andre fag, så behøvede du heller ikke at bekymre dig så meget om din SRP.


Svar #2
14. marts 2021 af 123456789gg (Slettet)

Det var et enkelt spørgsmål, som har intet at gøre med det pjat du skriver om. Jeg har på intet tidspunkt skrevet at jeg vil snyde, men stilte bare et "nysgerrigt" spørgsmål. Du snakker totalt undenom, hvilket jeg i princippet ikke kan bruge til noget:) men tak fordi du bruger din tid på at faktisk at besvare mit spørgsmål, selvom jeg ikke kan bruge det til en skid. 


Brugbart svar (0)

Svar #3
14. marts 2021 af Krollo (Slettet)

#2

Du kan jo være ligeglad; hvis du ikke snyder, er der intet at anmelde. Hvis du snyder, er du selv ude om det, og hvorfor er det så "VIGTIGT!!!", hvis du ikke har tænkt dig at bruge det til noget? XD


Brugbart svar (1)

Svar #4
05. april 2021 af guzbak

Du skal vel også op og forsvare det? Du snyder dig selv.
- - -

Angiv gerne om mit svar var brugbart, ved at trykke på "brugbart svar".

// Guzbak


Skriv et svar til: VIGTIGT SPØRGSMÅL!!!

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.