Generelt

Kan jeg komme ind i Gym igen?

26. juli 2021 af Sille0602
Hej, aner simpelthen ikke helt hvordan dette foregår, men aner ik hvor jeg ellers skal spørge. Jeg droppede ud af 1G på stx lige før eksamener desværre, da jeg fik et sabbatårjobmulighed der bare var lige mig og jeg slet ikke havde fået lyttet ordentligt med i skolen og bare var det lidt for sjov, og det gav lidt bagslag.

Nu er sommeren snart forbi og jeg vil så gerne ind igen. Jobbet har drænet mig totalt og det er slet ikke det jeg vil alligevel, jeg savner at have en struktureret hverdag i skole med mine venner og jeg vil vitterligt gøre alt for at komme ind igen, men er der nogen der kan svare mig på om det er muligt somehow? Mangler kun fysik og at forsvare DHO.

Please håber der er en der kan svare mig på det før jeg fortæller det til mine forældre der bliver lettere skuffede ihvertfald. Vil så gerne ind igen og tage mig sammen fagligt og tage min fremtid seriøst og VIRKELIG gerne i 2g i min nuværende klasse da jeg trives så godt.

Brugbart svar (0)

Svar #1
27. juli 2021 af Justitia

Ring til en studievejleder på det pågældende gymnasium.


Skriv et svar til: Kan jeg komme ind i Gym igen?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.