Tysk

Stil

20. september 2021 af sofieo330 - Niveau: 8. klasse

Hej jeg skal skrive en stil på ca. 150-200 ord, om fritid, mig selv og familie på tysk. Jeg ved ikke hvad jeg mere kán skrive, er der nogle der kan rette for mig og hjælpe mig med at skrive mere? vh pige


Svar #1
20. september 2021 af sofieo330

Stil:

Her er den ret venligst også

Hallo Ich heiße Minal und ich bin 14 Jahre alt, ich wohne in Bröndby Dänemark, Ich wohne mit meinen Eltern und 3 Geschwister. Ich habe eine große Schwester, ein kleiner Bruder und ein Großer Bruder, Ich kommen from denmark. meine Freizeit mache ich, zusammen mit meiner Familie Freundin. Ich benutze drei-vier stunde täglich mit meiner Familie.  Ich gehe zu nicht freizeit-sport in meine Freizeit.


Brugbart svar (0)

Svar #2
20. september 2021 af Quarr

Hvad laver du sammen med din familie og dine veninder i din fritid? Hvad laver du selv på dit værelse?
Det har du ikke fået beskrevet.
Du nævner to gange at du kommer fra Danmark. Slet den ene af de samme sætninger!!!
Husk at få sat punktummer.
- - -

Ja

 


Brugbart svar (0)

Svar #3
21. september 2021 af Stygotius

Hallo Ich heiße Minal und ich bin 14 Jahre alt, ich wohne in Bröndby Dänemark, Ich wohne mit meinen Eltern und 3 Geschwistern. Ich habe eine große Schwester, einen kleine(r)n Bruder und einen (G)große(r)n Bruder, Ich komme(n) (from denmark) aus Dänemark. (m)Meine Freizeit (mache) verbringe ich, zusammen mit meiner Familie und Freundinnen. Ich (benutze) verwende drei-vier (stunde) Stunden täglich mit meiner Familie.  Ich gehe zu nicht freizeit-sport in meine Freizeit.???

Fordi du er så dygtig til tysk og har så mange fine detaljer i din tekst, hjælper jeg dig for én gangs skyld gerne med at få rettet de små fejl du har. Generelt er det en meget flot præstation af en elev i 8.klasse.

Fede typer = fejl.


Skriv et svar til: Stil

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.