Kemi

Bestemmelse af svovlindhold i vin - forsøg

28. september 2022 af anna202020 - Niveau: B-niveau

Hey derude!

Er der en sød sjæl som har lavet et forsøg som handler om" bestemmelsen af svovlindhold i vin". Hvis ja, så må du MEGET GERNE sæt den ind. DU ville seriøst redde mit liv!!!


Brugbart svar (0)

Svar #1
29. september 2022 af mathon


Svar #2
29. september 2022 af anna202020

Tak, men det er bare forsøgsvejledning. Det har jeg allerede. Jeg har brug for rapporten til det forsøg! Der findes en på studienten, men dog har jeg ikke adgang dvs.:( Hvis NOGEN HAR STUDIENET, kan du ikke tag screenshot af siderne og set den ind!!!!. 


Svar #3
29. september 2022 af anna202020

Tak, men det er bare forsøgsvejledning. Det har jeg allerede. Jeg har brug for rapporten til det forsøg! Der findes en på studienten, men dog har jeg ikke adgang dvs.:( Hvis NOGEN HAR STUDIENET, kan du ikke tag screenshot af siderne og set den ind!!!!. 


Svar #4
29. september 2022 af anna202020


Svar #5
29. september 2022 af anna202020

#3

Tak, men det er bare forsøgsvejledning. Det har jeg allerede. Jeg har brug for rapporten til det forsøg! Der findes en på studienten, men dog har jeg ikke adgang dvs.:( Hvis NOGEN HAR STUDIENET, kan du ikke tag screenshot af siderne og set den ind!!!!. 

sæt*


Skriv et svar til: Bestemmelse af svovlindhold i vin - forsøg

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.