Matematik
Afstand dist-formel
05. februar 2025 af
SkolleNørd
-
Niveau: A-niveau
Hej
Jeg har lært disse formler og linjens ligninger, men vil gerne vi, hvornår hvilken formel bruges i hvilket tilfælde? Skal til prøve så det vil være en stor hjælp, hvis jeg kan få nogle gode noter med evt en illustration som man kan kogge på som hjælp.
Er der også nogle der kan hjælpe med hvirnår hvad skal anvendes i mayopgaver? Er meget på bunden, da jeg allerede har spurgt læreren men han taler bare udenom, da han ikke kan forklare det.
Jeg har lært disse formler og linjens ligninger, men vil gerne vi, hvornår hvilken formel bruges i hvilket tilfælde? Skal til prøve så det vil være en stor hjælp, hvis jeg kan få nogle gode noter med evt en illustration som man kan kogge på som hjælp.
Er der også nogle der kan hjælpe med hvirnår hvad skal anvendes i mayopgaver? Er meget på bunden, da jeg allerede har spurgt læreren men han taler bare udenom, da han ikke kan forklare det.
Vedhæftet fil: image.jpg
Svar #2
05. februar 2025 af Eksperimentalfysikeren
For hver formel står der en tekst til venstre. Den fortæller, hvornår formlen skal bruges.
Skriv et svar til: Afstand dist-formel
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.