Matematik
Anvendelse af de naturlige logaritmer ln og exp
26. september 2012 af
laurakirstinelilieholm (Slettet)
-
Niveau: B-niveau
Hej :)
Jeg sidder med en opgave, og kan bare ikke huske hvordan man gør.. Håber I vil hjælpe??
Løs ligningen f(x) = 12
Jeg sidder med en opgave, og kan bare ikke huske hvordan man gør.. Håber I vil hjælpe??
Løs ligningen f(x) = 12
Svar #1
26. september 2012 af Andersen11 (Slettet)
Det drejer sig om at isolere x. Det er nemmere at hjælpe, hvis du forklarer, hvordan f(x) ser ud.
Skriv et svar til: Anvendelse af de naturlige logaritmer ln og exp
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.
