Matematik

Anvendelse af de naturlige logaritmer ln og exp

26. september 2012 af laurakirstinelilieholm (Slettet) - Niveau: B-niveau
Hej :)
Jeg sidder med en opgave, og kan bare ikke huske hvordan man gør.. Håber I vil hjælpe??
Løs ligningen f(x) = 12

Brugbart svar (0)

Svar #1
26. september 2012 af Andersen11 (Slettet)

Det drejer sig om at isolere x. Det er nemmere at hjælpe, hvis du forklarer, hvordan f(x) ser ud.


Brugbart svar (0)

Svar #2
26. september 2012 af johhnyhansen (Slettet)

Du bliver lige nødt til at definere f(x).


Skriv et svar til: Anvendelse af de naturlige logaritmer ln og exp

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.