Matematik

eksponentiel funktion

26. november 2008 af seriøs (Slettet)

f(x) = 500^(0.01x)

Hvorfor kan jeg ik se den her graf når jeg indsætter funktionen...?


Brugbart svar (1)

Svar #1
26. november 2008 af Jerslev (Slettet)

 #0: Hvad er vinduet på din lommeregner indstillet til?


Svar #2
26. november 2008 af seriøs (Slettet)

- 10, 10 ... er det så fordi det er for lidt.. har også prøvet med 30 ..


Svar #3
26. november 2008 af seriøs (Slettet)

uh.. har prøvet med 500 det var det :) tak


Brugbart svar (1)

Svar #4
26. november 2008 af mathon

sæt

xmin =-10
xmax = 10
ymin = 0
ymax = 2


Svar #5
27. november 2008 af seriøs (Slettet)

:o) tak


Skriv et svar til: eksponentiel funktion

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.