Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 10181 til 10200 af 25374
-
Pasteur
ForumindlægHejsa, jeg føler at jeg mangler en mere logisk rækkefølge på mine problemstillinger, men jeg ved ikke lige hvordan de ellers skal 'kringles'?? Jeg skriver i Biologi C og Historie A. Håber nogle har gode forslag til forbedring/præcisering. Problemformulering: Hvilken betydning fik Louis ... -
Bliver jeg bortvist?
ForumindlægHej studieportalen, jeg er virkelig i en dårlig situation. Da jeg skrev min SRP brugte jeg studienet som inspiration, og jeg må indrømme at jeg omskrev en hel del. Da det gik op for mig at det nok var en dårlig ide at omskrive (jeg fandt ud af at det er plagiat) slettede jeg det og skrev det med... -
Hoved - bisætninger??
ForumindlægHey Folks! Har vedlagt øvelse 4 som i meget gerne må kigge på. Jeg har ikk lavet den endnu, da jeg gerne vil være sikker på, at jeg har forstået den rigtig. ´Hovedsætningerne er den første del eller? Kan nemlig ikk huske det og kan ikke finde noget om det i grammatikken ;( I ska ikk lave opgaven ... -
HJÆÆÆLP! LITTERATURLISTE!
ForumindlægHej :-) Jeg er i gang med at skrive en stor skriftlig opgave om nyeste tid, samt en analyse + fortolkning mm. af en novelle. Nu har jeg så bare to problemer. 1. Jeg skal have lavet en indholdsfortegnelse (jeg har word 2007), men hver gang jeg indsætter en, som skal opdatere automatisk, så gide... -
VIL DU RETTE MIN ENGELSK OVERSÆTTELSE
ForumindlægVil være sød lige at tjekke om oversættelsen er korrekt :) Hvorfor blev De kørelærer? 2 Hun havde ikke penge nok til at betale køretimerne. 3 Dumpede du til kæreproven? 4 Han lærte mig ikke, hvordan man parkerer. 5 Eleverne kunne ikke lide, at deres klasselærer var en kvinde. 6 Mandlige bilis... -
konditallet
ForumindlægJeg aner simpelthen ikke hvordan denne opgave skal besvares: Den svenske fysiolog Per Oluf Åstrand har udviklet en simpel test, der kan bruges til at vurdere en persons kondital. Grundlaget for testen er, at forsøgspersonen 30 gange pr. minut stiger op på en 40 cm (for kvinder 33 cm) høj skammel... -
Tyske vendinger - EKSAMEN B!
ForumindlægHej, Jeg skal til tysk mundtlig eksamen om ikke så lang tid. og jeg kan kun sige jeg STINKER til tysk, at selv det mest stinkede ost vil sige: FØJ, mand hvor du stinker! Her er nogle vendinger som jeg håber nogen vil hjælpe mig med at oversætte: Hej, Jeg har trukket en tekst af (FORFATTERS NAV... -
10 hurtige tyske sætninger
ForumindlægHej :) Så er det tid til at aflevere den sidste stil inden min tysk eksamen, derfor kunne jeg rigtig godt tænke mig, hvis der var en venlig sjæl der gad at kigge på disse 10 sætninger jeg har forsøgt at oversætte fra dansk til tysk :) ... Tusind tak for hjælpen :) De danske sætninger lyder: 1. Fr... -
SPANSK OVERSÆTTELSE !!! HJÆLP!!!
ForumindlægHejsa :) jeg sidder med en kort tekst som jeg skal oversætte til spansk. Er der nogle spansk-talende derude der måske kan oversætte det for mig? Der er virkelig mit sidste håb, da jeg skal aflevere det i morgen, og det skal lige siges at jeg normalt ikke plejer at få hjælp, men har simpelthen ha... -
Korrektur
ForumindlægNogen der vil hjælpe mig med at læse korrektur? Har forsøgt, men hvis nogen kan hjælpe mig med at fortælle hvad jeg eventuelt gør galt, ville det være lærerigt! Det er især opg. B.5 jeg ikke rigtig kan få til at fungere.. f.eks. er jeg lidt i tvivl om der i fjerde nederste sætning skal stå ning... -
Hitler, demokrati og ideologi
ForumindlægHej hvis der er nogen der har tid til at læse dette igennem og på nogen måde hjælpe grammatisk, men også med selve sammenhængen eller hvis der er noget unødvendig materiale i forhold til min problemformulering, vil jeg være meget taknemmelig. Skal afleveres fredag d.16.2 Hitler, demokrati og ide... -
Falder mit gennemsnit?
ForumindlægHej alle, Jeg tænker på at springe direkte fra 7. til 9. klasse, da jeg slet ingen udfordringer har i klassen. Men hvor meget falder mit gennemsnit cirka? Jeg vil gerne studere psykologi, der kræver 10,4 i gennemsnit. PS: Tror I, at jeg kan følge med i samfundsfag? Jeg kommer jo til at mist... -
dansk folkeparti
Forumindlægjeg har søgt flere steder for finde ud hvilket ideologi hører dansk folkeparti under? liberalism eller nationalist socialism osv? har flere noter og der stå forskellig ting så er ret forvirret håber en har forstand på det? -
Uretfærdig anklagelse-Hjælp
ForumindlægHej Foleden har jeg fået solgt en bærbar. Senere kontakter køberen mig at han ikke er tilfreds med købet, han får vide, at det var hans valg at købe varen og den ikke retuneres, så siger han jeg ikke beskrev den godt nok, og det er min skyld, og han vil inføre loven ind, mens jeg ikke har gjort ... -
Den kolde krig
ForumindlægHej folkens kan i linke en side hvor den fortæller om den kolde krig, det er ligemeget hvis den er lang bare den er godt fortalt og præcist. Jeg søger da self selv på google, men så tænkte jeg hvis det er fokert, så tænkte jeg bagefter i kunne hjælpe måske, det ville være rigtig godt hvis i kan... -
Dansk til fransk
ForumindlægEr der nogen der vil rette disse oversættelser for mig?Nissen sender ofte et postkort til Amelies farLe nain envoyait souvent une carte postale à le père de Amélie.Til sidst tog faderen hurtigt af sted i en taxaÀ la fin le père a vite parti dans un taxi.Amelie har altid arrangeret alt så at de ... -
Oversættelse.
ForumindlægHej. Er der nogen, der vil tilføje evt. rettelser til min oversættelse?En dame havde en kat, og hun var meget stolt af den, fordi den fangede alle musene i hendes hus, men den tog også fugle i naboens have. En dag, da naboen så katten i sin have, skød han den. Damen blev meget vred og ville hævne... -
Dansk-tysk oversættelse
ForumindlægJeg kunne godt tænke mig lidt hjælp med denne oversættelse, da jeg er ikke er helt selvsikker mht. min grammatik. Jeg ville sætte pris på alle de rettelser I kan komme med - og yderligere forklaring modtages også med kyshånd :) ”Im Juli” er en film af Fatih Akin. Den havde premiere i år 2000. De... -
Feedback på oversættelse - vol. 2
ForumindlægHalløj på Studieportalen Jeg har brug for noget feedback til min oversættelse. Jeg tager Tysk B på aftenskole, men er ikke den skarpeste til det, så vær gerne lidt pædagogisk og knyt gerne en kommentar til mine fejl :-) Dansk tekst Jeg venter her, Peter henter cigaretterne. Jeg ryger desværre... -
Folkeviser?
ForumindlægHejsa...Hvad er forskellen på en riddervise og en tryllevise?
