Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 13101 til 13120 af 14598
-
Det moderne gennembrud
ForumindlægJeg kan simpelthen ikke forstå forskellene på naturalismen , realismen og impressionismen ! Nogen der kan forklare mig dem ? -
Bedre Folkeskole
ForumindlægHej alle, Jeg har prøvet på at lave en oversigt for hvordan folkeskolens timer bedre kunne blive brugt. Jeg har vedhæftet den som Word fil. Hvad syntes I om den? Kunne den også forbedres? -
Engelsk oversættelse
ForumindlægEr alle disse oversættelser korrekte?: 1. Om fredagen holdt de fri og gik i biografen. They took a day off Friday and went to the cinema. 2. Alle danskerne var vildt begejstrede for den nye roman. All the Danes were very excited about the new novel. 3. Der er ikke blevet skabt mange nye job ... -
Til alle mine gamle elever
ForumindlægTil alle mine gamle (og nye) privatelever. I de sidste 2 - 3 år har jeg haft en del privatelever via mail (omkring et halvt hundrede stykker i alt) hvoraf mange herinde fra, også nogle, der i dag læser på en videregående uddannelse. Det har jeg ikke krævet betaling for. Da der imidlertid har vist... -
Sandsynligheder for Vædeløb
ForumindlægHej igen, Jeg er blivet stillet opgaven A bookmaker offers bets on horses A, B and C for horse races. For example, if you bet €100 on B with odds of 1 : 3 and B wins, you get your stake back and three times your stake as gain, for a total of €400. If you lose, of course, you get... -
Sinusrelation i retvinklet trekant
ForumindlægJeg har en trekant BCD DB(c) = 4,23 BC(d) = 14,81 CD(b) = 10,58 Det er længderne, og så ved jeg at punktet D er vinkelret (90) Sinusrelationen kommer så til at se ud som følgende 10.58 / Sin(B) = 4.23 / Sin(C) = 14,81 /Sin(90) Det er super simpelt, jeg kan bare ikke huske hvordan jeg kommer v... -
USA College
ForumindlægHej Jeg vil super gerne til USA i et års tid, efter jeg afslutter 3. g (om et år) Jeg kunne godt tænke mig, at tage et et-årigt ophold på college. Året skal bruges som sabbatår, bare på en lidt anderledes måde. indtil videre har jeg kigget på http://www.edu-danmark.dk/ som udbyder noget i de... -
jordemoderstudiet
ForumindlægHey. Er der nogle der ved hvor stor chance der er for man kan komme ind på jordemoderskolen i år med et gennemsnit på snart 6? -
Universitet giver lavere karakter
ForumindlægHey Jeg har ofte hørt at folk som starter på universitet får ofter en lavere karakter end de plejer på gymnasiet? Er der nogen som har oplevet det. Her tænker jeg blandt andet på at hvis en studerende fx fik 4 i gennemsnit på gymnasiet og når personen starter på en langvideregående udannelse så f... -
Karakterfidus
ForumindlægSelvom det måske er lidt sent for mange af jer, kan der være en fidus, som betyder, at man kan komme ind på medicin, selvom kan er dårlig til eksempelvis matematik. http://www.berlingske.dk/danmark/studenter-benytter-karakterfidus -
Er gymnasiet svært?
ForumindlægJeg går i 1.g og idag fortalte vores lærer os en hel masse om so1, 2 og 3 forløbene og om at vi skal aflevere vores noter, og at vi har eksamen til sommer, om karakter og om vores studieretningprojekt og jeg synes bare vi fik dumpet en masse prøver og afleveringer i hovedet, så jeg kunne rigtig ... -
kønsforskel....
ForumindlægBestyrelsesmedlemmer i DKs 500 største virksomheder mænd: 97,1 % kvinder: 2,9 % Indsatte i danske fængsler mænd: 95,4 % kvinder: 4,6 % Hvorfor dominerer mænd både i de største virksomheder og i fængslerne, mens kvinderne beg... -
Engelsk eksamen - Spørgsmål man kan trække?
ForumindlægHej. jeg skal snart op til eksamen i engelsk. jeg har styr på min outline og det, men så er der jo det med at man trækker et spørgsmål, om et af de overordnede emner som man har haft gennem 9. klasse. Er der nogle som allerede har været oppe, som kan forklarere hvordan det foregår, og skal ma... -
Hjælp til matematik
ForumindlægFunktionen f er bestemt ved, at f (x) = 2x + 1. Om den lineære funktion g oplyses, at dens graf går gennem (7,2), og at den skærer grafen for f i (2, f (2)). Bestem en forskrift for g, når Vm(g) = ]-1,8] -
T i l l y k k e .
ForumindlægMan må vel p.t. formode en vis afmatning, hvad indlæg angår. Men god fest. -
√x + √y = √x+y bevis det ikke passer
Forumindlægjeg har fået en opgave for som lektier jeg har siddet med en time og kan ikke finde en løsning eller overhovedet komme tæt på noget der kan virke. jeg går i 9 klasse og vi er lige gået i gang med "bevis" matematik. her er opgaven: √x + √y = √x+y jeg skal bevise a... -
Engelsk Eksamen.
ForumindlægHej! Jeg vil gerne øve mig på den skriftlige englsk eksamen på B-niveau, derfor spørger jeg, om der er nogen der ved, hvor jeg kan finde gamle eksamenssæt, som jeg kan øve mig på? Har søgt på google, men der kommer ikke rigtig noget frem. :-( Tak på forhånd -
Matematik
ForumindlægHej Jeg skal bestem følgende Egenbetaling Den månedlige effektive rente den månedelige ydelse på realkreditlån og de samlede renteomkostninger på realkreditlån den månedlige ydelse på banklånet og de samlede renteomkostninger på banklånet de samlede omkostninger på lånet Er der nogen der k... -
Er det realistisk?
ForumindlægHej alle sammen Jeg er en pige, som går i 9. klasse. Jeg vil meget gerne gå på universitet i udlandet mine primære tanker er Oxford og Cambridge, mit snit er på 10,7 og mine standpunkts karakterer har et gennemsnit på en ren 10'er. Det skal siges, at jeg som valgfag i skolen har fransk, så je... -
Kriminalitet blandt indvandrer unge
ForumindlægHvis nogle spurgte dig " Hvad synes du om kriminaliteten blandt de unge nydansker ( indvandrer ) ? " Hvad ville du så svare ?
