Søgning på: religion noter etik. Resultater: 15181 til 15200 af 19479
-
Bevis af andengradspolynomium
ForumindlægRykker 5 til højre ad x-aksen Rykker 3 op ad y-aksen Når jeg løser den ved hjælp af Nspire skal den blive: Men hvordan kommer jeg frem til det punkt for punkt? -
oversættelse.
Forumindlægoversættelse til engelsk. 1. jeg havde boet i london i nogen tid (siger man I have lived in London in a while) ? 2. efter en halv time opdagede jeg pludselig, at jeg var faret vild. Den berømte London Tåge havde overrasket mig. Jeg vandrede rundt i en time og jeg havde næsten opgivet håbet om a... -
A: Udledning af formel for luftmodstand, hjælp.
ForumindlægHej Jeg sidder og arbejder med luftmodstand, hvor en genstand bevæger sig igennem luften / et fluid. Jeg vil gerne kunne bevise hvordan man finder frem til denne formel F=0.5*C*A*p*v^2 F er gnidningskraften/friktionen C er en formfaktor, den er enhedsløs og vi kan derfor se bort fr... -
Starlings ligning/lov
ForumindlægEr der nogen der kan forklare hvad Starlings ligning/lov går ud på?? -
hjælp med "simpel" spørgsmål (skriv udtryk om)
Forumindlægx2-4x-4 skal skrives i et udtryk f.eks. altså udtrykket skal være lig hinanden. er der en der kan hjælpe? (x-z)b -
3 ligninger 3 ubekendte i brøker
Forumindlæg(1) (2) (3) Jeg er usikker på hvad jeg skal gøre, efter jeg har hævet parenteserne. -
Heeej
ForumindlægHeej kære alle. er der en, der kan hjælpe mig med at se en meget kort engelsk oversættelse igennem. på forhånd tak. VH. Angel -
oversættelse.
ForumindlægHej. Jeg sidder og er ved at skrive historieopgave om trelleborgene og er i den forbindelse faldet over en latinsk sætning. Denne sætninge muligvis kan få stor betydning for selve opgaven, da det er et spørgsmål om der kan forfindes bare én skriftlige kilde der kan henvise til borgene. sætn... -
dansk stil
Forumindlæghej.. Er der en som har styr på hvordan man skriver en dansk stil til et 12 tal.. Jeg har skrevet en stil, og tror på at den blev fin.. Jeg håber at der er nogen der kan kigge på den.. mvh Rixer -
Kemieksamen??
ForumindlægHej...Jeg skal op til mdt. eksamen i kemi HN på fredag, og tænkte om der var nogle der ville fortælle lidt om hvordan det foregår? Ved godt at man først skal gennemgå noget teori og derefter en rapport, men hvordan er det smartest at fremføre teorien? Er bange for at det blir for refererende... V... -
Den nye reform
ForumindlægHvad mener i om den nye reform? -
Rettelse af en engelsk essay
ForumindlægHejJeg skal aflevere en engelsk essay og jeg ville høre om nogen ville give en hjælpende hånd til at læse mit essay igennem for grammatiske fejl osv. Det er et essay, hvor jeg inkluderer min egen fortolkning af tingene, som jeg understøtter med citater osv. Så den skal måske bare kigges igennem f... -
your opinion
ForumindlægHello everybodyI want to hear you opinion about the rising number of obese children?!And if you have any ideas for overcoming this grave problem please write it too…And thanks -
Forslag til ændring
ForumindlægJeg synes, at for mange opgaver herinde på studieportalen har en alt for høj karakter i forhold til niveauet. Der er mange gange, hvor man må tage sig til hovedet og tænke: "Det her er bare ikke rigtigt".\nJeg ved ikke, hvor mange opgaver der bliver tilføjet langs af sted, men hvis det ... -
Find centrum af en cirkel?
ForumindlægHej folkens Jeg sidder med en hjemmeopgave, og ved ikke rigtigt hvordan man skal løse den. Håber der er nogle der kan hjælpe :) Opgaven lyder så ledes. En cirkel har ligningen (x + 2)² + (y − 3)² = 25 Hvad er cirklens centrum? Hvordan skal jeg regne den ud... -
Skovby
ForumindlægHeej :D Er der nogle der har lavet en opgave ang. skovby i afsætning A . Modtager gerne hjælp :D -
Oversættelse af "Historien om Den Lille Frø, Der Ville Være Anderledes"
ForumindlægHej allesammen. Har brug for hjælp til at oversætte følgende tekst, da jeg har en aflevering til imorgen tidlig!! - den er rigtig vigtig!! Et 7-tal er helt fint! Please hjælp! Filen er vedhæftet. -
Eksponentialfunktioner
ForumindlægJeg har fået vedhæftede opgave stillet og er meget sikker på at jeg skal finde a ved at sige: (x2-x1)√(72/y1) = a Jeg har dannet to punkte vha. oplysningerne: R(1,3) og P(8,6). Men jeg får en helt sindssyg værdi for a. Er der en der kan hjælpe mig? -
Freud??
ForumindlægPænt go'dag til alle..Jeg har bruge for lidt hjælp!Jeg søger en side, hvor der står om Freuds analyser af barnets udvikling. Jeg ved ikke om det kaldes 'udvikling', men det er det der med udviklingsfaser og hvordan børn i en given alder begynder at tænke, udvikler sig etc. Det skal je... -
oversættelse
Forumindlæg1. Han må have set mig. 2. Du burde have fortalt mig det. 3. Vi kunne ikke have mødt dig før. 4. Hun kunne muligvis have nået det første fly. 5. Jeg ville have gjort det, hvis jeg kunne. 6. De skulle kunne nå det. 7. De må bestemt have undret sig over forsinkelsen. ...
