Søgning på: hitlers vej til magten sso. Resultater: 15481 til 15500 af 19042
-
Forces
ForumindlægHello all. Thought someone out there could help me with this task: The two forces f1 and f2 shown in the figure (Intro 1 figure) (looking down) act on a 23.0 -kg object on a frictionless tabletop. 1. If F1 = 10.0 N and F2 = 17.4 N , find the absolute value of the net force on the object... -
differentialregning
ForumindlægHej, Er der en, der kan forklare, hvorfor løsningen bliver (x,y) (2,5) i følgende opgave: Linjen bestemt ved y=-8x-25 er tangent til grafen for funktionen f(x)= -X^3-3X^2+x+2. Bestem tangentens røringspunkt med grafen for f. Jeg troede, at jeg skulle finde den afledede funktion: -3x^2-6x+1 og hæl... -
Definitionen på lektiehjælp
ForumindlægHej alle!Jeg ville egentlig bare tilkendegive min mening om den misforståelse jeg har set mange gange inden for den seneste tid. Nogle folk som laver indlæg, er begyndt at tro, at folk herinde vil lave deres lektier! Derfor sætter de opgaven direkte ind som et indlæg, i en tro om at der er nogen ... -
Rettelse af sætninger
ForumindlægHej , jeg skal til en engelsk skrift. eksam imorgen og vil gerne have lidt hjælp til forberedningen. Jeg har nemlig fået et sæt opgaver uden hjælpemidler af min engelsk lære, hvor den første opgave handler om, at rette sætninger fra grammatiske fejl. Der er nemlig nogle af dem, som jeg ved hvad... -
forsvundne word filer
Forumindlæghej Efter at have haft nog office problemer, genindlæste jeg progampakken.Nu er alle mine dokumenter wæk, hvad kan jeg gøre har søgt efter dem, men finder dem ikke.har gendannet til tidligere indstilling, men har har heller ikke virket.Virkelig ude på LArs Tyndskids mark. -
oversættelse fra tysk til dansk.
ForumindlægHejsa, jeg får ikke tid til at lave denne opgave, da jeg skal op og forsvare mit projekt i morgen (yikes).Hvis der er nogen der gider, at give mig en hjælpende hånd med denne oversættelse, siger jeg mange tak.1.Den aften, da luksusskibet sank, begyndte som sædvanlig.2. Passagererne havde netop ny... -
HVad er et elektrisk kredsløb?
ForumindlægHvis du skulle have en klar definition på et elektrisk kredsløb, hvordan du så formulere den? Skal nemlig til eksamen i FysikB. Go Søndag. -
Snorkraft
ForumindlægHej Kan jeg bede om hjælp til opg 3 b er gået i stå der. Jeg har prøvet at løse dem selv, men resultaterne passer ikke med facit. Har vedhæftet billede af opgaven venligst finde det. -
Henfald m.v
ForumindlægHey!Håber nogen vil hjælpe mig med denne opgave ( http://bigup.peecee.lir.dk/view.php?id=6048 ) A'eren har jeg lavet, men jeg har lidt svært ved at lave b og c :\\ -
Determinisme eller indeterminisme?
ForumindlægDeterminisme: Determinisme er den holdning, at alt er forudbestemt af årsager. Indeterminisme: Det modsatte. Vi vælger selv vores liv og har derfor selv det fulde ansvar. Naturens love gælder ikke for menneskets måde at tænke og handle på. Alle mennesker er frie. Deterministerne mener, at mennesk... -
Hjælp til funktion plz..
ForumindlægJeg har denne her. ( 1/3^-2/3 * (y-10)^1/6 ) / (1/6^1/3 * (y-10)^-5/6 ) Jeg skal vise at dette giver (2 (y-10)) / x Hvordan kan jeg gøre det ? Håber en kan hjælpe Tak Spørg hvis der er noget i er i tvivl om :) Håber virkelig en kan hjælpe mig -
Check af opgaver med asymptoter!?!
ForumindlægDet er simpelthen så lang tid siden jeg har haft om emnet asymptoter, så jeg stort set har glemt det. meget sørgeligt, men alligevel har jeg dog forsøgt at lave de opgaver jeg er blevet stillet til min aflevering.Hvis der er nogen der gider at checke dem opgaverne (3 stykker) igennem ville det gl... -
Alting og Ulla Vilstrup
ForumindlægHej alle sammen. Nu har jeg prøvet i flere timer. Kan bare ikke.. Jeg har brug for: Tidslinje Persongalleri Et protræt af hovedpersonen ( hvordan udvilker han sig igennem bogen?) Miljø beskrivelse Teamer i bogen Håber i vil skrive det og hjælpe mig, for kunne virkelig godt h... -
Oxidationstal
Forumindlægnogen der kan forklare mig hvorfor o skal have oxidationstallet -1 i formlen H2O2, når reglen hedder at O har -2? -
Semester i udlandet (Georgien)
ForumindlægHej Jeg går i 3g, og skal til at finde ud af hvor jeg skal læse (noget inde for kemi). Et absolut must er, at der er god mulighed for at tage semestre i udlandet, og det gør de jo også næsten alle sammen... Så mere specifikt kunne jeg godt tænke mig om det var muligt at tage et semester i Ge... -
Hjælp til bio.!
ForumindlægHelløj...Jeg håber i kan hjælpe mig med dette spørgsmpål: Hvilke invirkning har glukose på de røde blodlegemer.. samt på cellens ionbalance (Na+ og K+)?Håber nogen kan hjælpe mig.. kan slet ik finde ud af det.. -
Korrektur og rettelse
ForumindlægHej med jer, jeg skal aflevere min SRP her på onsdag. Jeg er færdig med den, men jeg mangler at rette den til. Det skal jeg igang med nu, men det skader aldrig at få et par helt andre øjne til at se opgaven. Det ville i hvert fald være rigtig dejligt hvis der var nogle der gad hjælpe! info... -
mangler en haj til fransk, er gået lidt død..
ForumindlægHey alle er ikke den skarpeste kniv i skuffen til fransk, så ville lige høre om der var nogle der ville hjælpe med min oversættelse herunder...1) Præsten bliver bange, da han ser den lille djævel.Le prêtre devient peur, comme il voit le petit diable. 2) Djævlen beder ham om råd.Le diable demande ... -
Hjælp til sicilium-solcelle
Forumindlæg"Når lys trænger ind i cellen, absorberes det fortrinsvis i absorptionslaget, hvor det skaber elektron-hulpar. Absorptionslagets elektriske felt, som opstår pga.rumladning fra acceptor- og donorioner, vil drive elektronerne mod n-laget og hullerne mod p-laget, hvorved der opstår en elektrisk... -
Giv et bevis for formlerne for a og b i y=b*a^x
ForumindlægJeg skal lave en opgave hvor jeg skal give et bevis for formlerne for a og b i y=b*a^x, men jeg er meget usikker på hvilken løsning/metode jeg egentlig skal bruge. Jeg har spurgt om det her før, men da der ikke har kommet nogle svar som jeg kan bruge, prøver jeg at spørge igen. Er der nogen der...
