Søgning på: hitlers vej til magten sso. Resultater: 16181 til 16200 af 19042
-
Bestod jeg Mat B eksamen? :S :(
ForumindlægHej, Jeg har lige været til mat b eksamen, og det gik desværre helt af H til :-/ Det startede med at min lommeregner gik i stykker - jeg kunne slet ikke få den til at virke, hvilket betød at nogle opgaver (bl.a. dem der indebar e) var svære at beregne. Jeg kunne slet ikke få windows lommeregnere... -
Eksamen - Sikre sit studenterbevis
ForumindlægHej alle! Jeg skal til Spansk mundtlig på onsdag, som min allersidste eksamen på STX. Jeg var til Biologi eksamen igår, og fik et "stort" 10-tal, hvilket jeg er meget tilfreds med. Jeg kan dog ikke snakke Spansk (som i overhovedet, steg af vognen i 1'G efter et hashmisbrug, som &... -
Hjælp til beregninger
ForumindlægHej, har haft problemer med disse opgaver i virkelig lang tid - og kommer ingen vegne desværre. Håber nogle vil yde lidt hjælp a^(-n)*b^(-m)*b^(-m+1)/(2*a)^(-n) a^n*b^(-m+1)*a/b^(-m) -
Fysik B Projektrapport 1 Køkkenet
ForumindlægVille nogen være søde at hjælpe. Har denne fysik rapport opgave for og kan ikke finde ud af hvordan jeg skal løser opgaverne skal have dem lyst inden onsdag aften. Håber nogen ville hjælpe for består jeg ikke fysik skal jeg gå 1 g om. Opgaverne er vedhæftet i fil. På forhånd tak -
Omregning
ForumindlægHej, Jeg ønkser at omregne enheden mikrogram/L til mol/L, men ved ikke hvordan jeg gør. Hvis jeg fx har 20 mikrogram/L, hvordan får jeg så dette resultat til at være mol/L? Håber nogen kan hjælpe :(( -
Den kolde krig
ForumindlægHej folkens kan i linke en side hvor den fortæller om den kolde krig, det er ligemeget hvis den er lang bare den er godt fortalt og præcist. Jeg søger da self selv på google, men så tænkte jeg hvis det er fokert, så tænkte jeg bagefter i kunne hjælpe måske, det ville være rigtig godt hvis i kan... -
for ringe :(
ForumindlægI 8. klasse fik jeg i 1. StandpunktskarakterDansk 6-6-7-6Mat 6-6Engelsk 6Tysk 72. Standpunktskarakter har jeg slet ikke fået nogle karakter.3. StandpunktskarakterDansk 7-5-6-6Mat 6-6Mdt. engelsk 6Tysk 7fysik/kemi 7I 9. klasse 1. standpunktskarakterdansk 6-5-5-6mat 5-5engelsk 6tysk 6fysik... -
Ramadanen
ForumindlægHvor mange af jer har hørt om at Næstved Gymnasium & HF overvejer at flytte 3 feriedage til november, så muslimerne på skolen kan holde ramadanen? -Og hvad er jeres holdning til det? Godt Nytår! -
Dansk
ForumindlægHeyjeg skal snart skrive danskopgaven, så ville lige høre om der er nogen der har stiftet bekendskab med bogen "Kunsten at græde i kor"? -
Naturvidenskab eller tekniskvidenskab - fysik eller civilingeniør?
ForumindlægHej Studieportalen! Jeg går jo som så mange andre og filosoferer over hvad jeg skal gøre med min fremtid og teknisk studentereksamen. Jeg ved at jeg vil være noget med fysik eller matematik, men hvilket? For ikke så lang tid siden var jeg næsten 100 % på at skulle læse Matematik og Teknologi (o... -
Hvem har styr på syntaks?
ForumindlægHej derude Er der nogen som kan hjælpe mig med at sætte dette eventyr i et sætningsskema? Hvad der skal i forfelt, lille v, stort a, stor N osv osv .... Jeg er nemlig LOST !! Der var engang en vidonerlig prinsesse. Hun ville garne have en man. Men det sværer blev hun hodt fanget af e... -
Er Naser Khader god nok?
ForumindlægTror I at Khader er stærk nok til at holde sit nye parti? Vil I stemme på ham? Personligt mener jeg at han er uden indhold. Jeg er næsten sikker på at han ikke vil kunne fremme integrationen, fordi han selv ikke har forstået begrebet selv er han assimileret og ønsker at andre indvandrere bliver... -
Big Bang
ForumindlægNogen der kan forklarer, hvorfor man benytter big bang som teori for jordens fødsel? Man har kunne måle tilbage til 0,000000000014 ms før det skete (eller noget i den stil), men faktum er, at man ikke kan bekræfte at det er sket. Og er det ikke imod alle naturlove, at big bang opstår? At noget... -
Sædelighedsfejden
ForumindlægHej :) Jeg sidder lige med min dansk/historie opgave. Jeg har om kvindernes rolle, og derfor også om sædelighedsfejen. Men mit problem er, at jeg simpelthen ikke kan finde ud af hvad fejden sluttede med? Håber der er nogle der kan hjælpe. -
Organdonation - HASTER!!!
ForumindlægHej Jeg går i 8 klasse og jeg skal på onsdag fortælle om hvad Jehovas vidner mener om organdonation og om hvad ateister mener om organdonation.... Er der nogle af jer, der kan give nogle links? Er der nogle af jer der kan skrive lidt, som jeg kan bruge? Kan I hjælpe mig med noget? ved d... -
Lås denne tråd!
ForumindlægDette er en moderator-test. Hvor lang tid går der, før denne tråd bliver låst? Jeg fatter simpelthen ikke, at denne tråd blev låst: https://www.studieportalen.dk/Forums/Thread.aspx?id=557561 Jeg nåede ikke engang at svare på #45, og fortælle, at i studieordningen for musikvidenskab forudsættes ... -
Hvad skal man have opfyldt for at være dankser??
ForumindlægHvad skal man have opfyldt for at være dankser?? -
Medicin-Antal timers læsning
ForumindlægHej. Som titlen antyder, kunne jeg godt tænke mig at høre medicinstuderende om mængden, samt antal timers læsning pr.dag på medicinstudiet. hhv. 1.,2. og 3. semester? Hvor mange timer skal jeg læse hver dag? og hvad med weekenderne eller tager man en pause der? Er det virkelig så overvældende som... -
Habermas og Foucault - whistleblowing
ForumindlægHej folkens, Nu har jeg desperat kigget nettet tyndt, og jeg synes bare ikke at kunne finde et fokuseret samfundsteoretisk forum hvor jeg kan stille mit spørgsmål, så jeg prøver lykken her og håber på nogle kloge hoveder. Jeg er i gang med at afvikle en velkendt stor opgave, og i min opgave bes... -
Kan det pengeløse samfund lade sig gøre?
ForumindlægKan det pengeløse samfund lade sig gøre i praksis?
