Søgning på: spansk noter. Resultater: 16321 til 16340 af 20423
-
Jeg kan ikke forstå forskellen op DDR og BDR
ForumindlægDer er sikkert andre forumindlæg om dette emne, men jeg har søgt lidt og kan ikke rigtig finde noget, så håber på at der er nogen der kan forklare mig hvad forskellen op DDR og BDR er? Samt hvem der var de rige og hvem der var de fattige.. :) på forhånd tak! -
sinus- og cosinusrelationerne
ForumindlægHej:) Jeg sidder her og skal op til mundtlig matematik i morgen. Jeg tænkte på om der var nogen der kunne forklare (eller henvise til enforklaring) om sinus- og cosinusrelationerne. Jeg er ikke specielt skarp når det gælder til matematik, så helst ikke for mange psykopat-fagudtryk og sådan noget,... -
Vurdering af skriftlig matematik
ForumindlægJeg er frustreret! Jeg skal i 3g efter sommerferien, har matematik på højniveau, og vi har indtil videre haft TRE forskellige matematiklærere. De har hver især lært os noget forskelligt mht. skriftlig matematik. Dvs. hvorvidt man skal angive dit og dat, opstillingen, om tegninger skal laves osv.... -
Sokrates' anklage
ForumindlægHvad var det sokrates belv anklaget for mht. ungdommen? Hvad gjorde han ved ungdommen som han blev dømt for? På forhånd tak .. SVAR HURTIGT SKAL OP I MORGEN :D -
Oversættelse
ForumindlægHej (: Håber der er nogle som kan hjælpe mig med at oversætte denne sætning til engelsk: Sort marked for organ donation er især udbredt i de fattige lande -
Vredens druer af John Steinbeck
Forumindlæghej er der nogen der har læst bogen, og ved hvad der ligger i romanens titel : Vredens Druer? skal analysere det, men ved ikke hvad der ligger sig bag i titlen??!!!! PLZZ hjælp -
Køb af bærbar - trådløst internet?
ForumindlægJeg er i gang med at kigge på bærbare og kom i tvivl om, om den har trådløst internet (jeg ved, at man kan købe netværkskort, hvis computeren ikke allerede har det). Der er tale om flg. computer: http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=382245 Betyder følgende, at den har: "Bluetooth... -
Komplekse tal
ForumindlægHej med jer, Jeg sidder lige og skal skitsere områder i det komplekse plan, men jeg ved ikke helt hvordan, og det fremgår ikke rigtig af min bog. Hvis vi f.eks. har {z||z-1|eller lig med 1/2} hvordan skitsere jeg dem så? Rasmus -
Undersøg (ved beregning!), om punkterne A(2,4), B(4,7) og C(102,153) ligger på samme rette linje.
ForumindlægUndersøg (ved beregning!), om punkterne A(2,4), B(4,7) og C(102,153) ligger på samme rette linje. Hvordan regner jeg det ud?? Helt præcist forklaret, da jeg dsv. er virkelig dårlig til matematik, det er den enste opgave jeg mangler! Tusind tak til hvem end der hjælper mig! -
Hjælpe ???
ForumindlægJeg har sådan en historie på lyd. Som jeg skal kunne forstå.. Og det kan jeg så ikke, nogle der vil skrive en referat på tysk eller dansk, det ligemeget . Bare jeg forstår det ..Historien hedder Etwas Tolles. Jeg har uploadet den på denne her side http://upit.jtw.dk/dl/srh/. Hvis nogen gider at h... -
HJÆLP!!!
ForumindlægNu skulle jeg vælge en person på et billede, det har jeg så gjort og fortalt om hvad hun kan lide at lave i sin fritid, men føler der er ret mange stave fejl? Hjælp tak :-) Je vous présente ”Isabelle”. C'est sa troisième avec le haut bleu. Isabelle jour du piano depuis... -
Tyrkerne - Europas syge mand før 1914
ForumindlægHejsa :) Jeg har lige et spørgsmål angående tyrkerne før 1.verdenskrig. Hvorfor blev de kaldt Europas syge mand? MVH Pokemonorm ;) -
Akk/dativ
ForumindlægHej skal det være akkusativ eller dativ her? Det der skal stå på dansk er: Han ser en mand på plejehjemmet Er sieht einen Mann auf das Pflegeheim. eller: Er sieht einen Mann auf dem Pflegenheim -
Differentialligning
ForumindlægHej. Jeg har fået stillet opgaven; f'(x)=x^2*f(x)-4x^2. Jeg går ud fra at jeg skal have isoleret f(x), så jeg kan finde den fuldstændige løsning, jeg aner dog slet ikke hvordan jeg give mig i kast med den. Jeg vil ikke have det endelige resultat, kunne bare meget godt tænke mig en hjælpende h... -
Oversættelse relative pronominer
ForumindlægHej :-) Jeg har lavet en oversættelse fra dansk til engelsk, hvor jeg fokuserede på korrekt brug af relative pronomier. Da jeg har lidt svært ved netop relative pronomier vil jeg blive rigtig glad for at få lidt respons på om det arbejde jeg har lavet er korrekt. Jeg har for at gøre... -
Wikipedia som fodnote?
ForumindlægMange er jo meget kildekritisk overfor wikipedia, men jeg har nu brugt den i forbindelse med mit projekt. Vil det trække ned, hvis man har det stående i fodnoten? -
Store pi
ForumindlægJeg kan ikke rigtig få dette ind i mit hovede: Pft. -
Beregne determinant
ForumindlægJeg skal beregne determinanten af denne 4x4 matrix, hvordan jeg gør det? jeg er helt på bar bund.. x+y 3 2 1 0 1 0 0 M1= 2 2 x+y 3 0 3 0 1 -
Hvordan tælles sider i SRP?
ForumindlægJeg er meget i tvivl om hvordan jeg skal tælle siderne. I SRP-bogen, som jeg flittigt har læst, står der at en side tælles ud fra 2800 tegn. I min problemformulering står at figurer ikke medregnes i sideantal. Jeg har nu skrevet 24 sider i min opg, hvilket jeg synes er lovligt meget. Men når jeg ... -
Hypotese
ForumindlægHej er der, nogen der kan hjælpe mig med en hypotese. Emnet er katalyses enzymaktivitet og formålet er at undersøge enzymaktiviteten ved forskellige substratkoncentrationer.
