Søgning på: hitlers vej til magten sso. Resultater: 16961 til 16980 af 19042
-
ENDELIG!
ForumindlægEndelig har jeg fået min eksamsspørgmål!!! Jeg har 24 timer forberedelse. Emnet er: Den nære astronomi. Første del af prøven: Solsystemet. Andet: Tyndgekraft, dag og nat, årets gang, månens faser. men er der nogen som vil forklare tyngdekraft. jeg er ikke helt klart hvad det er. -
sunni og shia? indviklet. .:d
Forumindlæghej.. hvad er forskellen på sunni og shia muslimer? Altså jeg ved at shia ville have at Muhammed svigersøn/fætter Ali skulle være kalif efter muhammed og sunniere ville have en der havde mere efaring. :) -
AT-Eksamen 2012
ForumindlægHvordan er det gået med folk i AT? -
HJÆLP! Pufferopløsning
ForumindlægHej (: Fra opgavesættet 25. Maj 2012. Et puffersystem består af en base, tris, og dens korresponderende syre, trisH+. pKs er 8,06 og pKb er 5,94. En pufferopløsning fremstilles ved at blande trisopløsningen med saltsyre: 500 mL 0,10 M trisopløsning overføres til en 1 L målkolbe. Der tilsæ... -
sværgede islam
Forumindlæghej jeg har et spørgesmål med hensyn til islam. jeg kom til at lyve og og sværge på min forældre at jeg taler sandt, men løgn var det. hvad sker der så nu, kan det meget muligt ske dem noget slemt eller mig -
God til faget?
ForumindlægJeg har virkelig prøvet at gøre mit bedste i dansk, men jeg er åbenbart uduelig, da mine karakterer ligger omkring 4-7. Det vil jeg gerne ændre markant! Så mit spørgsmål er ganske enkelt. Hvor skal jeg starte? :) Hvad skal jeg gøre for at blive god til faget? Nogle råd? Bøger? læsning? Whatsoever... -
12 taller
ForumindlægEr der nogen fremgangsmåde til hvordan man kan få 12 taller ?? -
KRAV TIL BANKELEV UDDANNELSEN
ForumindlægHej alle sammen. Håber der er en som kan hjælpe mig lidt med min søgen omkring om jeg har nok skolegang med i bagagen til at søge ind som elev i en bank? Er en 2 årig HG nok? Har erhvervsøkonomi på B niveau ellers er resten på C niveau, sys jeg har hørt en lille fugl synge om at man min skal have... -
Redegør for sammenhængen mellem funktionen f(x) og f´´(x)
ForumindlægHej Studieportalen. Jeg står og skal op til mundtlig matematik, og jeg står og har et problem med f''(x), hvorved jeg mangler et eksempel til f''(x). Mit delspørgsmål lyder således: Redegør for sammenhængen mellem funktionen f(x) og f´´(x) Kunne være lækkert hvis i kunne hjælpe m... -
Uhyggen breder sig.....
ForumindlægHejsa. Vil dele noget forum som jeg faldt over på en anden debat. 1) New York City har 11 bogstaver 2) Afghanistan har 11 bogstaver 3) Ramsin Yuseb (Terroristen som truede med at ødelægge Twin Towers i 1993) har 11 bogstaver 4) George W Bush har 11 bogstaver Dette kunne have været r... -
ikke laver lektier i gym
ForumindlægHejsa.. havd vil der ske hvis man glemmer/ikke når at lave sine lektier på gymnasiet? -
Kan man bede om prøve i engelsk? opfølgning
ForumindlægJeg har lavet en tråd før hvor jeg forklarede at det jeg altid har udmærket mig mest indenfor, og brændt mest for, har været engelsk og specifikt mundtligt engelsk. Har fået 13 i mundtlig engelsk eksamen, bestod cambridge prøven med 96 % rigtige og fik 10 i årskarakter i 2.g hvilket jeg var utilf... -
ligning:trekant2
Forumindlæghej igen :D Håber der nogle derude der kan hjælpe:))) i en retvinklet trekant med areal 9 er hypotenusen 1,5 gange så lang som den ene katete. bestem sidelængderne i trekanten.. -
Forkort brøk - forklar hvorfor?
ForumindlægHey alle! Er der lige nogle søde mennesker, der vil forklar, hvordan man skal lave denne opgave? 4x2 - 9 / 4x2 + 9 - 12x mange tak! :-) -
stamfunktioner og bestemt integral
ForumindlægJeg er pludselig kommet i tvivl. Jeg har et eksamensspørgsmål der omhandler stamfunktioner og bestemt integral. Men stamfunktioner er da ubestemte integraler, er de ikke????? -
mængdeberegning. bestemmelse af indhold i eddikesyrer
ForumindlægHej! svarer c i formlen c=n/v til n i formlen m=n*M ? Jeg har lavet en rapport hvor jeg skulle finde indholdet af eddikesyrer, og jeg bliver nu helt i tvivl, om jeg har gjort noget forkert. Hvis man skal finde indholdet, er det så massen eller koncentrationen? Jeg har gjort således: Jeg finde... -
hjælp mig!
ForumindlægJeg har et problem, og jeg er så nede over dette.. Jeg går i 2g- og har lige fået karakterer for halvåret. Mine karakterer er over al forventning gået DÅRLIGT. Og jeg ved dælme ikke hvordan jeg skal tage det. Før karaktergivningen snakkede jeg med lærererne om hvorfor de har givet mig det de ha... -
Rumgeometri
ForumindlægHej Jeg har et privat projekt kørende med beregning af magnetfelters udseende omkring diverse solenoider, ledere, mv. Felternes udseende er der styr på, og jeg kan fremstille plottetabeller i 3D. Jeg vil nu gerne se billeder af disse felter, og som eksempel har jeg vedhæftet billeder af en sole... -
stamfunktion's graf med tangent
ForumindlægEn funktion f er givet ved f(x)=(1/2)x+3. Jeg skal bestemme stamfuktionen til f, som har en graf, hvor y=-2 som tangent. Hvordan gør jeg det? -
Jeg er helt forvirret!
ForumindlægJeg er en 16 årig pige, som overvejer at skifte studie. Lige nu går jeg på STX, med linjen Mat A, Biotek A Fysik B. Selv det matematik som vi bare har på C niveau virker som en udfordring for mig. Jeg føler mig så dum, jeg spurgte virkelig mange gange ind til problemløsningen til én af de andre e...
