Søgning på: sso historie. Resultater: 16961 til 16980 af 17233
-
Hvad er det jeg leder efter?
ForumindlægHeij.. - Jeg overvejer rigtigt meget i denne tid hvad jeg skal efter 10. klasse.. Og hvad jeg egentlig gerne vil være? Derfor har jeg skrevet ned hvad jeg godt kan lide at lave o.s.v .. På den måde håber jeg at nogen kan finde præcis den karriere som jeg leder efter og som jeg burde gå efter.. ... -
Jura AU
ForumindlægHej folks! Nu er man jo snart godt og grundig nervøs, he rop til den 30. Ville lige høre hvad er tror adgangskvotienten til Jura på AU kommer til at ligge på? Sidste år var den 7,2. Mit gennemsnit ligger på 8,3, tror I jeg har en chance? Held og lykke til jer alle. -
Gennemsnit!!!
ForumindlægHej alle sammen. Jeg er en pige, som går i 3 g, og har brug for lidt hjælp. Som i kan se fra overskriften, så handler det om mit gennemsnit. Jeg har et dårligt gennemsnit i forhold til det uddannelse jeg gerne vil ind på. Jeg vil nemlig gerne læse til medicin, hvis gennemsnit ligger på 10,8 (kbh)... -
Fsa prøve. - Skibet Vædderen
ForumindlægHej :-) Jeg håber at i kan hjælpe mig med min afl. for jeg er kørt fast. Opgaven lyder sådan: Hvor mange døgn sparede skibet Vædderen ved at sejle gennem Panamakanalen i stedet for at sejle neden om Sydamerika. Jeg har tideligere fået oplysningen at turen gennem kanalen varede 13 døgn. Jeg har og... -
matematik FSA, færdighedsregning og problemregning
ForumindlægHEY Så blev vi også færdige med Færdighedsregningen og problemregning.. Hvordan gik det? Jeg tror jeg er omkring 12, men jeg ved ikke om jeg ryger ned på en 10ér.. Hvad syntes i om sværhedsgraden, og bliver der uploadet en rettenøgle til denne test? Håber det gik rigtig godt for jer alle sammen! -
nægte mig reparation
Forumindlæghvad er det for en lov! Telenor nægter at lave min iphone 4 fordi "den har lidt overlast". den blev købt for knap 7 måneder siden til ca. 6000 efter abb. :( og jeg er en fattig studerende på su. de kan de sgu ikke være bekendt.. sidste ting jeg køber derfra! -
dansk folkeparti
Forumindlægjeg har søgt flere steder for finde ud hvilket ideologi hører dansk folkeparti under? liberalism eller nationalist socialism osv? har flere noter og der stå forskellig ting så er ret forvirret håber en har forstand på det? -
FEJL !?
ForumindlægHej allesammen! Jeg har søgt ind på dansk på KU med et snit på 7,7 (og for en sikkerheds skyld søgte jeg så også Hum Bas på RUC som 2 prioritet, men jeg satte kryds ved standby på dansk på KU - og i år var kvote 1 på 7,8 mens standby kvotienten lå på 6,8. Jeg blev selvfølgelig ærgelig over, at d... -
HAr brug for hjælp til at tyde et gammelt sprog.
ForumindlægJeg har nogle billeder af nogle bøger, som jeg gerne vil finde ud af, hvad der står i. Jeg har, ingen ide om hvilket sprog det er, men jeg tror det er græsk.. Nogen der kan hjælpe, eller nogen der ved hvem der kan hjælpe mig?? På forhånd mange tak!!! -
At give et håndtryk til eksamen
ForumindlægHej Jeg har et problem, som jeg håber I kan løse. Når der er mundtlige eksamner, så kan jeg forestille mig, at man skal op og give ens censor/lærer hånden. Problemet er, at ifølge min religiøse overbevsning, så kan jeg ikke give hånden til det modstatte køn (som I nok ved). Altså, hvad vi... -
Hjælp !?
ForumindlægHar virkelig brug for hjælp? A1. Brug kvadratsætningerne til at omskrive følgende: a) (a+6)^2 b) (3−2b)^2 c) (x+2y)(x−2y) A2. Reduce´r udtrykkene: a) 2+3(s+1)−4(2−s) b) x^2⋅x^3⋅x^−1 -
Uretfærdig anklagelse-Hjælp
ForumindlægHej Foleden har jeg fået solgt en bærbar. Senere kontakter køberen mig at han ikke er tilfreds med købet, han får vide, at det var hans valg at købe varen og den ikke retuneres, så siger han jeg ikke beskrev den godt nok, og det er min skyld, og han vil inføre loven ind, mens jeg ikke har gjort ... -
LEKTIEHJÆLP - ENGELSK - PIGE
ForumindlægHej, Vores datter går i 9. klasse på Hornslet skole. Hun har godt styr på grammatikken, men mangler at kunne tale sproget. Hun skal til eksamen til sommer, og hun skal lære at tale sproget inden eksamen! Er der nogen herinde som kan yde denne service, nogen der er gode til at lære en pige at ... -
Bedøm min fantasy-stil
ForumindlægHer kommer den: Den væg, jeg sad og stirrede intenst på, var lyst gul. Man kunne se, at støvet havde danset let over det gamle tapet, men efterladt det stadigt gult. Det mindede mig om væggene på mit værelse. Malet med år af farverig ... -
Islam - Koran
ForumindlægHvordan finder jeg ud af islams syn på religionerne jødedom og kristendom i denne her tekst. Kan ikke rigtig komme igang, nogle der kan hjælpe.. Det er på engelsk, men skal have det forklaret på dansk:) But on account of their breaking their covenant We cursed them and made their hearts hard;... -
Mening om dansk stil 2007
ForumindlægHey jeg går på 3. år hhx, og jeg vil gerne høre jeres mening om min danske stil, som jeg skrev om i sidste uge. Personligt synes jeg selv det er den bedste jeg har lavet, men vil gerne høre jeres mening, og hvad i vil give den. Det er opgave 3, et eventyr fra Karen Blixen som hedder "Konges... -
Bedøm min opgave
ForumindlægJeg har lige fået min skriftlige karakter tilbage i dansk, og jeg er meget utilfreds med censor. For at finde ud af og det er mig der er helt gal på den ville jeg meget gerne hører hvad i andre syntes om min stil, og eventuelt en karakter. Jeg beklager stilen er meget lang, men det er heldigvis h... -
Antallet af ansøgere til universitet
Forumindlæghttp://sdu.dk/Nyheder/Nyt_fra_SDU/Markant%20fremgang%20paa%20SDU.aspx Jeg vil skyde på, at billedet er nogenlunde det samme på de andre universiteter. -
Eksistere Gud?
ForumindlægHej alle sammen.. jeg vil spørge om Guds eksistens, hvordan kan man bevise at gud eksister? og hvordan kan man modbevise guds eksistens? tak.. -
Integration af tosprogede!
ForumindlægHej allesammen! Jeg har en mening omtrein integration af tosprogede, og det har i forhåbentligt også. Jeg mener at at det er godt at tosprogede integrer sig, fordi de har lov til at holde fat på sit kulturelle baggrund samtidig med at de holder fast på det danske samfund, og at de har ydrin...
