Søgning på: Syntaktisk analyse. Resultater: 16981 til 17000 af 23684
-
Idealistisk teori?
ForumindlægArgumentér ud fra en idealistisk teori imod nedenstående udsagn. Mit spørgsmål, hvad er en idealistisk teori? Ikke noget jeg har hørt om, eller kan finde oplysninger om i diverse opslag? Help needed! -
KONcentration, søges hjææælp!
ForumindlægHeej allesammen, mangler seriøst hjælp til denne opgave!! opgaven lyder: En hvidvin er tilsat SO2 som konserveringsmiddel. for at bestemme SO2-koncentrationen udtages 200ml af vinen, og der tilsættes fortyndet svovlsyre. Herefter titreres der med en 0,0208M KMnO4-opløsningen Til titreringen blev... -
3. årsopgave - engelsk eller historie.
ForumindlægHey allesammen!Jeg står overfor det svære valg snart at sku vælge fag/emne for min 3.årsopgave....Jeg ved med sikkerhed at jeg enten vil skrive i fagene engelsk eller historie - og det er så her I kommer ind i billedet..:-)Jeg ville høre om I havde nogle forslag til interessante emner indenfor d... -
Klage over årskarakter og begrundelse
ForumindlægJeg er utrolig utilfreds med min årskarakter i billedkunst, fordi jeg selv mener jeg gjorde det bedre end sidste gang, men har fået den samme karakter. Begrundelsen var, at de ting jeg havde lavet kun var ok. Ja, min lærer brugte ordet ''ok'', som jeg slet ikke kan bruge til noge... -
Hjælp til fordybelsesområde
ForumindlægHej:) I dansk har jeg trukket mit fordybelsesområde som er: Kærlighed. Er der nogle som har ideer til, hvad jeg kunne vælge??;) -
1800-tallets dannelsesrejser - dansk/hist
ForumindlægJeg har tænkt mig at skrive om 1800-tallets dannelsesrejser i fagene dansk og historie - herunder med udgangspunkt i H.C. Andersen og de samfundsmæssige forhold samt det menneskesyn der var medtil at gøre disse rejser mulige. Mit valg af fag betyder, at historie skal repræsentere den samfundsfag... -
eventyr
ForumindlægHey....er meget dårligt til at skrive fiktionog beder inderligt til noget inspiration/kickstart til et eventyr -
SSO for lang?!!
ForumindlægHejsa Så sidder jeg selv i det dilemma, at min SSO er alt for lang, hvad skal jeg gøre, nogen der har et forslag? Den er 3 sider længere end den "må". Jeg syntes ikke ummidelbar der er noget der kan kortes ned, har et citat jeg måske bare kunne henvise til, men er det en god ide?Håber d... -
Litterær artikel om digtsamling
ForumindlægHvordan skrives en litterær artikel om en digtsamling. Er på rimelig bar bund. Kan nogen komme med nogle forslag til hvordan sådan en opbygges? -
Én tysk sætning.
ForumindlægJeg skal sætte det rigtige ord ind i denne sætning. Er lidt i tvivl om det er rigtig. Det er ordet hans jeg skal sætte ind. Hast du ... (hans) Musiklehrer getroffen? Er det ikke seinem der skal stå?? -
Skal finde tema(et) i J.R.R Tolkiens Hobbiten
ForumindlægJeg har en opgave i dansk som lyder: Hvad er tema(et) i hobbiten? Skal avlevere opgaven inden mandag... -
Er det snyd?
ForumindlægHar på det sidste forberedt mig til dansktimerne ved at læse andres opgaver om teksten.Det gør at jeg kan være utrolig aktiv i timerne. Jeg har "resultaterne", som gør at jeg kan sige alt det kloge. Men til en eksame vil jeg ikke have mulighed for det.Men på den anden side, har der jo h... -
Nulpunkter
ForumindlægHey, er der lige en der kan hjælpe mig med at finde nulpunkter til disse:F(x)=3cos(x)-4sin(x)=0ogF(x)=2sin(x)+cos(x)=0hvis i lige gider skrive hele fremgangsmåden, tak :) -
dansk/samf "Pelle Eroberen"
ForumindlægHej. Jeg har tænkt på i min AT-synopsis måske at skrive om Pelle Eroberen af Martin Andersen Nexø. Jeg har allereed valgt fagene dansk (A) og samfundsfag (B). Jeg tænker at der er ret meget samfundsfag i den så det ikke vil blive så svært at inddrage samf. Tror i det kunne være et godt emne? Er d... -
Bedre til samfundsfag?
ForumindlægJeg har samfundsfag på A og jeg skal efter sommer starte i 3.g. Jeg vil rigtig gerne forbedre min samfundsfag karakter fordi jeg får konstant 02 for mine afleveringer og i timerne har jeg ikke rigtig noget at sige. Min lærer siger jeg skal se nyheder osv, men ærligt jeg får intet ud af at se nyhe... -
Investeringsteori - Mangler hjælp
ForumindlægHej. Vi har fået til opgave at lave en rapport baseret på investeringsteori, og min gruppe og jeg har lidt problemer med hvordan vi skal angribe det. OPGAVENS BAGGRUND (Oplysninger):Virksomheden DAN-MUSIC har udviklet en ny Mp-3 afspiller, og nu overvejes det, hvordan det nye produkt skal sættes ... -
DATASTUDIO
ForumindlægHej jeg har lavet et forsøg med opladning og afladning af kapacitorer på datastudio og som I nok ved så er grafen en eksponentiel voksende funktion når man oplader, men ved I hvordan jeg kan få dens ligning? -
Japan og USA
ForumindlægGLÆDELIG JUL! Er der nogen der evt. har nogle links eller forslag til bøger hvor der står noget om forholdet mellem Japan og USA INDEN angrebet på Pearl Harbor? Jeg har nogle tekster, men ingen af dem giver et konkret svar på hvordan det var inden. Og af den ene eller anden grund kan jeg hell... -
3. g dansk eksamen stil
ForumindlægHej alle 3. g'ere!Hvordan er jeres dansk stil gået?Jeg synes godt nok det var svære emner!!Skrev opgave 3!Glæder mig til at høre fra jer! -
numerisk løsning -af det skrå kast med luftmodstand
ForumindlægHej Jeg skal beregne hastigheden, og derefter stedet, for det skrå kast med luftmodstand. Jeg bruger følgende formler x’(t+d) = x’(t) + d · x’’(t) y’(t+d) = y’(t) + d · y’’(t) Accelerationen, y''(t) og x''(t), beregner jeg ...
