Søgning på: to keep the faith. Resultater: 17281 til 17300 af 18613
-
Ekspansiv finanspolitik --- højere rente
ForumindlægHej alle Hvordan hænger det sammen, at ekspansiv finanspolitik gennem udstedelse af statsobligationer fører til en højere rente? Mvh Andreas -
Titrering!!
ForumindlægHej, jeg har en rapport der skal afleveres om et par dage, og jeg sidder fast med det her spørgsmål. Er der nogle der kan give et hint eller eventuelt hjælpe med spg.?? -
Samfundsfag - DF
ForumindlægI min samfundsfags opgave har jeg fået dette spørgsmål: 3. Diskuter med inddragelse af bilag 3, hvordan Dansk Folkepartis valgresultater de senere år kan forklares(Her skal I anvende henholdsvis fordelings- og værdipolitik). Bilag 3 er valgresultater fra henholdsvis 1994 1998 2001 2005 2007 h... -
pH i eddike
ForumindlægHej. Er der en der kan hjælpe mig med den præcise formel for hvordan, at jeg finder pH i eddike? Jeg ved, at det er en svag syre og dens pka er 4,76. -
Ordforklaring tak :-)
ForumindlægHej. Jeg er igang med en geografi aflevering :-) Og der er bare et ord/begreb jeg ikke forstår. håber der er nogen der kender det, og kan forklare det :-) Og kan nævne nogle jobs inde for det. -Beskriv med egne ord hvad begrebet "den tertiære erhvervssektor" betyder? -Nævn nogle ... -
SRP- Emnevalg i samfundsfag
ForumindlægHej.. Jeg skal i morgen vælge fag til min srp men jeg er kommet lidt i tvivl om jeg ønsker at skrive i samfundsfag - engelsk eller samfundsfag - dansk. Det afhænger jo lidt af hvilket emne jeg vil skrive om. Jeg vil gerne som emne skrive noget med politik. Jeg har forskellige ideér men jeg ... -
SRP med fagene engelsk og idræt
ForumindlægHej Jeg overvejer at skrive SRP i fagene engelsk og idræt, men mangler et konkret emne at skrive om. Mit problem er, at jeg er i tvivl om, hvordan jeg kan inddrage fagene i projektet - specielt engelsk. Jeg er interesseret i at skrive om emner som træning, styrketræning, sundhed og kost, men ... -
Tandplejer
ForumindlægBøger til tandplejeruddannelsen sælges (Til 1. og 2. semester) -
Stat
ForumindlægHey Er der en der kan pm mig omkring konkurrencestat, jeg har givet mine bud på det er bare usikker på om det er rigtigt.. Det skal bruge til eksamensopgave.. -
Er der nogle (huske)regler? Jeg skal bruge det til terminsprøven...
ForumindlægHej er der nogle som vil forklare mig: Hvornår man bruger "so og as" Hvornår man bruger "as og when" Hvornår man bruger "at og in" Hvornår man bruger "something og anything" Hvornår man bruger "of og by" Hvornår man bruger "even thoug... -
stofmængdekoncentrationen
ForumindlægHvad er stofmængdekoncentrationen af E 133 i en opløsning på 1,00 L, hvor der er benyttet 1,00 g af saltet, som indeholder E 133? jeg ved jeg skal bruge formlen: c=n/V men er det så 1/1 eller ?? det giver ik helt mening -
rumfanget af omdrejningslegeme
ForumindlægHej. Når jeg prøver at beregne denne opgave ved hjælp af Ti-Nspire, så når jeg indtaster formlen for rumfanget, får jeg rumfanget til v = 0? Det kan da ikke være rigtigt... Er der nogen, der kan hjælpe? -
differentialigninger
ForumindlægHej, Til a har jeg fået y=Ae^-0,08x+Be^-5,91x. Men hvad gør jeg med Z(x=1)=5? Til b) er det rigtigt nok, at jeg bruger formlen dy/dx*p(x)*y=q(x), og så finder I(x)=e^integralp(x) ? -
Nelson Mandelas sammenhæng til slaveri
ForumindlægHej Jeg skal op i mundtlig engelsk den 11. juni og min emne er slaveri. Min engelsklærer har sagt at det ville være en god idé hvis jeg sagde lidt om Nelson Mandela, men jeg forstår ikke helt hvad han har med slaveri at gøre. Er der nogle der har en forklaring ville det være fantastisk :) -
Wildlife (socialt) i 1.g
ForumindlægHejsa.. Jeg har et spørgsmål ang. noget der hedder wildlife.. Altså, det er det, at jeg skal på gym, men jeg ved, at der kommer en dag, der hedder "wildlife" hvor man skal være et sted i en hel dag og have et socialt samvær med klassen.. okay, det er ikke fordi, at jeg synes det ... -
talesprog og skriftsporg
ForumindlægHej kan i hjælp med at omskrive den her til skriftsprog her er opgave: Alberte og Signe taler sammen med i telefon, og Alberte er blevet vred på deres klassekammerat Chrsitoffer. Alberte: Ja, og ved du, hvad han så sagde? at... at ... Det er røvsygt, at vi skal have pigerne med til fodbold. Det ... -
Introduktion af aflevering?
ForumindlægHej, har en aflevering for, det er bedst at starte sin aflevering med introduktion. Nogen der kan give nogle punkter eller hjælp. Teksten for afleveringen kan findes i mit tidligere spørgsmål som vedhæftet fil. Bemærk: Introduktionen skal ikke være i punktform, men i tekstform Tak -
I'm lovin' it
ForumindlægHvad kan man sige om McDonald's slogan I'm lovin' it? - Det er i lang tillægsform andet? -
Gryn-formlen
ForumindlægHej er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg issolere de forskellige bogstaver i Gryn-formlen. Således at jeg mundtligt kan forklare om det. På forhånd mange tak :) -
Analyse af når hjertet er en elpisker
ForumindlægHJÆLPPPP en der har lavet en analyse af når hjertet er en elpisker og som kan hjælpeee
