Søgning på: amish folket. Resultater: 17521 til 17540 af 19974
-
Rettelse: Dødsstraf.....
ForumindlægDødsstraf Går du ind for dødsstraf: Det er et svært spørgsmål, fordi der altid er to sider af en sag. Jeg går på ingen måde ind for dødsstraf. Det ville være fuldstændig uacceptabelt hvis en uskyldig blev dømt til døden. Jeg mener, at dem der går ind for dødsstraf er et ondt mennesker, fordi de... -
dumpet hvad gør jeg
ForumindlægHej Studieportalen, Situationen er, at jeg er igang med at afslutte 2.g hvor jeg fik 4 i skriftlig og 4 i mundtlig årskarakter i Matematik. I min skriftlige eksamen kom jeg til at aflevere i en anden form istedet for PDF og fik derfor -3... Den uddannelse jeg gerne vil komme ind på kræver Matema... -
hvad er meningen med sommertid?
ForumindlægHvorfor skifter vi tiderne? Det giver jo ingen mening og de forvirrer os alle ! -
demokratisk legitimitet
Forumindlæghvad betyder begrebet demokratisk legitimitet? og hvorfor har man højere demokratisk legitimitet ved præsidentialitisk styre hvor præsidenten vælges ved direkte valgt, end ved parlamentarisme hvor den udøvende magt er indirekte valgt? -
Ligning
Forumindlæg1-(8-q) = 4q + 3 (3q-6) Ved virkeligt ikke hvordan denne ligning skal løses, håber jeg kan få noget hjælp -
Google oversæt
ForumindlægHej hvis man har brugt Google oversæt kan det være plaigering? -
Hjælp til en oversættelse.
ForumindlægHej. Jeg ville sætte stor pris på hvis nogen gad og kigge min oversættelse igennem og rette eventuelle fejl. Jeg har desværre ikke li' nogen ved hånden, som kan hjælpe mig. Det skal lige siges at jeg har meget svært ved skriftlig tysk. Skal oversættes til Tysk! Børnene lytter (horen zu),mens... -
ideologier
ForumindlægHvilke ideologiske kontekster taler McCain og Obama ud fra i deres taler? -
LaTeX på studieportalen - igen!
ForumindlægJeg ved, at < equation> f(x)=e^x< /equation> uden mellemrum resulterer i <equation>f(x)=e^x</equation> Og den spiller samme rolle som $$e^x$$ Men hvordan laver jeg matematik i teksten, i stil med $e^x$?? -
Medicinstudiet SDU 2014
ForumindlægHej derude. Jeg ville bare høre om der er nogen, der ligesom mig overvejer at søge ind på medicinstudiet som vinterstarter her til sommer? Hvis der er nogen der har erfaringer omkring studiet( arbejdsbyrde, det sociale osv) må de meget gerne byde ind med deres egne erfaringer. -
Dansk statborgerskab.
ForumindlægHej. Jeg er længe overvejet, om man SKAL være dansk statsborger for at bo i Danmark? Det havde jeg ikke troet, man skulle, indtil mange fra min klasse var rigtig overbeviste over, at det skulle man altså? Nogen, der vil forklare mig det? ;) -
Matematik opgave: Ligning
ForumindlægHar en opgave der lyder således: Grafen for en linær funktion går igennem punkterne P(1,-6) og Q(2,-3) a. Bestem en forskrift for funktionen. Bestem kordinatsættet til grafens skæringspunkt med y aksen Bestem kordinatsættet til x aksen. HJÆLP -
Hvad skal jeg!!!
ForumindlægHej jeg går i folkeskolen har lige fået mine eksamenskarakterer men de er ret dårlige har dumpet i dansk (jeg kan godt komme ind da mit snit ligger over 02)men jeg vil gerne på stx efter ferie og det kan jeg også fordi jeg er blevet ærklret uddannelses parat og der havde jeg faktisk fået 4 i dans... -
SRP
ForumindlægHej jeg skal snart til at skrive en SRP opgave (mat A og hist A), men mangler literatur, min emne omhandler Sophie Germain, og Fermats sidste sætning, jeg skal desuden skrive om kvinder i oplysningstiden, nogle som har nogle forslag? alt hvad jeg har nu: Kvinder og matematik: rapport fra en kon... -
Om søndagen
ForumindlægHvordan oversætter man ' om søndagen '? Den danske sætning: Om søndagen spiser hele familien der Mit forslag: Los domingos toda la familia come allí. (Kan ikke komme på noget bedre, hvad ville i sige?) -
studentereksamen 2013 delprøve.
ForumindlægHejsa :) Jeg sidder herhjemme efter eksamen, og undrer mig over, hvad den første fejl i delprøve 1 var? sætningen lyder: she tries to protect her children as good as she can. nogle der kan se fejlen? tak på fårhånd :))) -
Ligningssystem
ForumindlægJeg har fået stillet opgaven: Bestem løsningen til ligningssystemet 3x + 4y = 10 4x - 3y = 5 håber der er en der kan hjælpe :) -
HASTER! tysk grammatik(rettelse) bydemåde+ubøjet tillægsord!
ForumindlægBydemåde og tillægsord i ubøjet form - hjælp til rettelse !! Er der nogen der vil rette følgende sætninger: Bydemåde: - Min Eva! Tilgiv mig, men vær også fornuftig. Tænk ikke mere på den historie. Skriv snart eller bedre, ring til mig. Lev vel! Din Stephan - Sov godt, børn! - Tal højere, Moni... -
english
Forumindlæghej jeg tænkte på om nogen ville kigge på stilen nedenfor og se om der er nogle fejl, eller om jeg mangler noget .. det ville være en stor hjælp tak 1. Give an outline of the various attitudes to the show Boys and Girls Alone expressed in text 1 and text 2. Boys and Girls Alone is a reality show... -
Tysk - fortsætter. Svært/ikke svært? HJÆLP!!!!
ForumindlægJeg står i det store dilemma og skal vælge sprog nu. Jeg har i min studieretning 4 a niveau fag og vil ikke ende op med et 5. derfor er tysk fortsætter nok dte eneste jeg kan vælge. Problemet er bare, at min tysklærer fra folkeskolen var... bims. så jeg er HELT på bar bund hvad angår tysk desværr...
