Søgning på: engelsk fristil. Resultater: 17561 til 17580 af 24044
-
Ordstilling og kongruens
ForumindlægJeg forstår ikke rigtig hvorfor disse sætninger er forkerte... Håber der er en sød person der kan hjælpe... "We hear so once in a while Ian's thoughts about Karen..." Hvorfor er ordstillingen forkert her? "One day Michael shows up at Ian's door, he is drunk and Ian descr... -
diskret matematik
ForumindlægHej, jeg er lidt i i tvil om hvilken fremgangs måde man skal bruge for at udlede funktione.er det en formel i diskret matematik ? -
Selvstændigt projekt
ForumindlægHej alle Jeg er i gang med mit selvstændige projekt på fysik A, hvor jeg har lavet forsøget med e/m røret. Hvori jeg har fundet elektronen specifikke ladning. Jeg skal dog i min besvarelse inddrage, hvordan dette er blevet anvendt i en teknologisk sammenhæng. Jeg har søgt og søgt, men synes ikke... -
ITK zonen
ForumindlægJeg forstår ikke dette... Nogen som kan hjælpe? Forklar hvorfor ITK-zonen giver tørtid og regntid. Hvordan adskiller de klimatiske begrænsninger for landbrugsproduktion i områder præget af ITK sig fra Danmarks klimatiske begrænsninger? -
Studieretningshjælp!!: Mat A fys B el. Bio A kem B?
ForumindlægJeg står i den meget uheldige situation, at geovidenskabslinjen ikke blev oprettet. Dette vil sige at jeg nu står mellem 2 valg: Mat A Fys B Kem B eller Bio A Kem B (for derefter at opgradere til Mat A og Fys B) Jeg er bange for at Fys B ikke er min interesse, og jeg aner ikke hvad mit andet A-f... -
Opløsning af kompleksdannelsen
ForumindlægHej nogen der kan hjælpe mig med spg 2, 3 og 4 -
Fermentering - massefylde og pH
ForumindlægHej, Jeg er i gang med en opgave, som omhandler fermentering i ølbrygning. Her skal jeg bl.a. forklare mine pH-målinger samt målinger af massefylde – og hvad der med gærcellerne ud fra dette. Jeg startede med en pH-værdi 6 og den endte på 4,5. Massefylden (OG) var først 1057 og den slutt... -
Antal moduler forskellig studieretning
ForumindlægHej Jeg har studieretningen Mat A, Kemi A, Fysik b. Kan det passe dem der har Mat A Samf A har færre moduler på de her tre år på STX end os der har naturvidenskabelig fag!!! -
Kolera
ForumindlægHej Er der nogen der kender nogle gode bøger eller hjemmesider der fortæller noget om kolerabakteriens påvirkning i kroppen -
Hjælp til samfundsfag!
ForumindlægHey Alle Skal op til eksamen her imorgen og er helt lost angående et spørgsmål. Spørgsmålet lyder sådan her "Redegør for det senmoderne samfund og begrebet individualisering." Hvad er det? Tak på forhånd -
Tanker om årets AT emne?
ForumindlægSidste år med AT, og emnet er Havet livgivende, dødbringende, legendeskabende - hvad er jeres tanker? Som en sproglig elev kan jeg føle mig lidt utilfreds da jeg føler emnet er virkelig afgrænset, men det kan selvfølgelig være at andre folk har andre tanker? -
hjælpe mig plz
Forumindlæget cykelhjul er typisk 26". hvor mange gange drejer cykelhjul på en kilometter????? -
3 eksempler på aminosyrer som findes i proteines indre og 3 andre aminsyrer som befinder sig i proteiners ydre
ForumindlægNogen der kan hjælpe? Mangler denne sidste opgave ud af 10 -
Snitkrav til PhD.
ForumindlægHej studieportalen. Jeg overvejer kraftigt at søge en PhD, specielt efter et par professorer har opfordret mig til det. Jeg er dog i tvivl om hvorvidt mit snit er højt nok. Er der nogen herinde som har viden omkring hvornår det typisk bliver urealistisk at søge? Mit kandidatsnit ender højst sa... -
Stil på 1 s. Haster!!
ForumindlægEn der kunne ratte den for sproge_ stave_ gramatik_ og kummerfejl :) Tak. Evt. komme med råd til at skive den med bedrer sprog. Facebook Facebook, er et af de største kommunikations hjemmesider iøjebliket. Selvfølerligt er der en der sidder et og eller andet sted i verden og udvikler en ny hjemme... -
kort eng, stil nogen som vil rette,
Forumindlæghej, nogen der vil rette denne stil, skal læse den højt i skolen i morgen tirsdag, :)' ikk lav den til en svær tekst, da jeg har svært ved engelsk. I må gerne gøre den lettere hvis i vil. I waking at 7:00 at the morning. Then I eating Breakfast and after that I brush me theeh. Then I take c... -
texual analyis
ForumindlægHej jeg vil bare vide om kan en novel(altså short story) være både first person-narrator og omniscient narrator. hvis ja hedder det first-person omniscient narrator eller hvad hedder det så? tak :-) -
Hjælp til dansk!
ForumindlægJeg har det lidt svært ved at finde budskabet/motivet i de tekster jeg læser, nogen der kan fortæller mig, hvordan det kan være at finde ud af det? -
Ringenes Herre!!!
ForumindlægJeg ved godt det måske ikke er den helt rigtige side at poste det her på, men jeg kan sq ikke lade være..Jeg var til LOTR maraton i herning d. 16 / 17 dec... Så alle tre film...Jeg synes at 3´eren havde en lidt lam slutning... Det var både for lang og for sentimental... Men det er jo kun min meni... -
klage om 3 g's opgave
ForumindlægHej..Vi har lige fået vores opgaver tilbage idag, men desværre gik det ikke så godt som forventet.. Kan det egentligt betale sig at klage..? Er der nogen, der kan hjælpe mig, for jeg har nemlig fået et 7 tal i min opgave, men jeg føler klart at den er til mere. Hvis det er, så ville jeg blive gla...
