Søgning på: hitlers vej til magten sso. Resultater: 17961 til 17980 af 19042
-
Permutationer
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med vedhæftet opgave? :) -
Forsikringsmatematik arbejdsbyrde mm.?
ForumindlægHej Studieportal. Jeg søgte ind på forsikringsmatematik, men jeg har lige nogle spørgsmål. For det første, så står der fx på KU's hjemmeside, at der er 20 timers undervisning om ugen og ca. 13 timers forberedelse pr. kursus. Da man har to kurser ad gangen, så giver det jo 20 timers undervisni... -
hvordan gør jeg uden hjælpmidler ?
Forumindlægtak på forhånd opgaven er vedhæftet -
nulhypotese
ForumindlægHej, nogen ha et bud jeg har tænkt på noget men jeg tror den er ikke rigtigt -
Vægt og rumfang
ForumindlægHej, er der en venlig sjæl herinde som kan hjælpe mig med opgave b? Jeg skal beregne vaskens vægt, men jeg har ingen anelse om hvordan det skal gøres.. Jeg håber at kunne få noget hjælp :) -
6 i idræt!
ForumindlægJeg har lige fået mit allerførste 6-tal - i idræt! Og så er det bare, jeg overvejer, om jeg egentlig synes, at det er fair. Har et gennemsnit på ca. 9,5, så 6-tallet pynter ikke just. Jeg mener ikke, at man kan lære sig selv at kunne lide at spille bold og lade være med at være bange for bolde... -
Dit endelig gennesnit?
ForumindlægHvad bliver dit endelige gennemsnit? Mit bliver omkring de 9,7 (kommer an på de sidste eksaminer), intet fancy, men dog stadigvæk nok til at komme ind på de uddannelser, jeg vil. -
Medicin
ForumindlægHej allesammen.Jeg er en fyr hvis snit stærkt ser ud til at ende på 8,7 (dvs. en HEL karakter mindre end snittet af de ansøgere der kom ind sidste års karaktergennemsnit). Det gik desværre først op for mig, at det er umuligt at ændre på sit snit når først man har overstået sin sidste studentereks... -
Hjælp til 2 fysik opgaver!!
ForumindlægJeg ved ikke hvordan jeg skal løse de her to opgaver - Er der nogle der kan hjælpe? Opg. 1) Vi ser på en varmluftballon, der svæver i luften i konstant højde. Ballonens rumfang er 450 m3. a. Beregn opdriften på ballonen, når densiteten af den varme luft i ballonen er 0,70 kg/m3. Dens... -
a) Beregn hvor mange timer der kan tilledes spildevand indtil bassinet er fyldt.
ForumindlægNogen der kan hjælpe med opgave. Hvilke formler skal der bruges -
Lidt tvivl om valg af uddannelse...
ForumindlægHej, jeg har kigget på 3 uddannelser som er følgende(alle på ku): 1.Datalogi 2.Matematik med liniefag i Datalogi 3.Økonomi Pros og cons. 1. Jeg interessere mig for IT, men har kun hørt dårlig om dette studie næsten. Jeg mener gennemsnitseleven bliver færdig på 9 år.... Plus f.eks. jeg ved ikke... -
Fysik A Skriftlig Eksamen 19. maj
ForumindlægHej alle. Denne tråd kan benyttes til spørgsmål til dagens eksamen. Jeg har lige selv nogle få spørgsmål til dagens fysik eksamen. Radioaktivt stof. En patient får indsprøjtet en væske, der indeholder Rb-82 med aktiviteten 1,48 GBq ved tidspunktet for indsprøjtningen. b) Hvor mange henfald af Rb-... -
13-taller?
ForumindlægHvor mange 13-taller har du fået gennem dit skoleforløb?Var det folkeskole eller gym/htx/hhx?Bare nysgerrig :) -
Eksamensrekord
ForumindlægMin nysgerrighed påbød mig at undersøge, hvem der gennem tiden har fået de højeste eksamenssnit indenfor de sidste 15 år.Her er svaret:"Bedste gennemsnit:2003: Isabel Laude, Espergærde Gymnasium12,12002: Jacob Lolck, Rosborg Gymnasium11,72001: Andreas Lønborg, Øregaard Gymnasium12,11996: Cam... -
Hjælp!!! Analyser to debatindlægger!
ForumindlægHej alle sammen Jeg skal analysere to debatindlægger, men jeg er så dårlig til det. Så jeg vil høre om nogle af jer kan hjælpe mig? Den ene hedder Fede mennesker skal betale mere. Jeg står i lufthavnen ved skranke nr. 28. Foran mig står en nydelig, slank ung dame, som er ved at tjekke ind. Hun... -
Ytringsfrihed
ForumindlægHej! Er lidt nysgerrig. Hvad synes du om ytringsfrihed, skal det forbydes eller blives som det er. Og begrund! :) Fortsat god dag! -
Sunhedsteknologi eller radiograf? ..og kan man have børn og gå på UNI?
ForumindlægHej Jeg står her og skal vælge uddannelse her inden den 5. juli, og først havde jeg egentlig planlagt at læse til radiograf i Aalborg, men det tænker jeg lidt er en dårlig idé, efter at jeg har fået en snak med studievejlederen på radiografudd., bl.a. fordi at udsigten til at få job er meget rin... -
Ny gymnasiereform
ForumindlægJeg kunne egentlig godt tænke mig at vide, hvad Jeres mening om den nye gymnasiereform er ? -
definition af syre og base
ForumindlægHej .. jeg er meget i tvivl om det her er korrekt, er der mon nogen som vil kommentere på det jeg har skrevet? - evt om jeg bør tilføje mere Tak Definition på en syre og en base:<span style="font-size:11.0pt;font-family: "Arial","sans-serif";color:black"> En... -
Rate mit Dansk essay
ForumindlægHey :) dette er mit første essay ever så vil gerne spørge om der er nogen der lige vil læse det igennem og komme med nogle gode råd? Et døgn gik. Fireogtyve timer. 1.440 minutter. 86.400 sekunder, tiden går, vi har alle prøvet det at stå og vente et eller andet. Vi venter på alt, venter på to...
