Søgning på: To keep the faith. Resultater: 18001 til 18020 af 18613
-
Bestem et udtryk for krumningscirklen for hypocykloiden
ForumindlægHejsa, er der nogle, der kan hjælpe mig med at udregne denne opgave? Jeg forstår i hvert fald intet af den:-) "Bestem et udtryk for krumningscirklen for hypocykloiden givet ved x^(2/3)+y^(2/3)=4^(2/3) og find krumningen, hvor x=0,5 ved beregning" Tak på forhånd! -
En tysk krimi
ForumindlægHej allesammen ,, jeg blev bedt om at skrive en tysk krimi som skulle fylde o. 300-350 ord.. jeg skrev krimien men er ikke sikker på gramatiken, så hvis der er nogen der vil være venlig og rette den efter. jeg har både lagt den danske del ind også den tyske oversættelse. -
ATOMVÅBEN - Hjælp hurtig! - TAK
ForumindlægHar ingen idé!!! Er atombvåben stadig en trussel mod menneskeheden – eller mener du , at der er andet der er en større trussel? Anvend din historiske viden i dit svar. På forhånd tusind mange tak....:!!!!!! </o:p> -
jødernes ret til israel
Forumindlæghej jeg har prøvet at finde argumenter om israels ret til palæstina med første moses bog, og kong david. men jeg har prøvet at google lidt og kunne ikke lige finde nogen argumenter for israels ret til palæstina. er der nogen der kan hjælpe mig? -
iPad til studie/ uddannelse
ForumindlægHejsa Spørgsmålet er sikkert vendt før, men håber alligevel, nogen vil komme med lidt råd. Jeg er lidt træt af at slæbe min PC frem og tilbage til skole, og overvejer derfor at købe en iPad - er kontorelev med specialet &a... -
Vil nogen være så søde at hjælpe?
ForumindlægJeg skulle oversætte denne tekst fra dansk til spansk, og dette blev resultatet. Jeg ville blive beæret hvis en ga og rette denne korte tekst. Tak på forhånd :) __________________________________________________________ Hej Manuel! Jeg er i Andalusien med min søster Carmen og hendes kæreste. i d... -
Vektorer
ForumindlægHej. Jeg skal fremlægge om vektorer i matematik og vise beviset om vinklen mellem to vektorer. Jeg undrede mig over hvilke spørgsmål, de måske kunne finde på at stille mig? Så kan jeg forbedrede mig og læse op på de ting... Tak på forhånd! -
Reluctansen/Inductansen
ForumindlægHejsa Jeg vil bl.a. gerne finde Reluctansen, men for at kunne gøre det. Så skal jeg kende inductansen. Rm = l / (μ*A); Rm : Er Reluctansen l : Er Den elektriske leders længde μ : Er permeabiliteten af det pågældende materiale A : Er tværsnits - arealet af de pågældende kredsløb Ny fo... -
Besværlig grænseværdi
ForumindlægJeg skal skabe et nemt differentiabelt '0'/'0'-udtryk af funktionen: Jeg har lavet følgende omskrivning: Men den bliver grum at differentiere i hånden, og den giver mig i øvrigt heller ikke noget brugbart resultat. Hvordan kan jeg ellers omskrive udtrykket, så det er t... -
forbedre engelsk
Forumindlægheeij. jeg har lige haft test, hvor jeg har fået 7 i lytteprøve, 7 i grammatikdelen og 2 i læsning. jeg er rigtigt ked af at jeg har fået 2 i læsning, og vil derfor forbedre mit engelsk. Jeg har den problem, når jeg læser kan jeg ikke forstår det jeg læser. der er nogen ord som jeg ikke forstår. ... -
Stofmængde beregning
ForumindlægHey har fået dette spørgsmål som jeg har lagt nedenunder. Er ikke helt sikke på om jeg bare skal finde stofmængden og gange produkterne med det. -
OPSLAGSVÆRKER!!?!?!
ForumindlægHej alle sammen :) Skal op i mundtlig historie i morgen, og har lige tjekket undervisningsministeriets hjemmeside, og der står at man må have egne notater og opslagsværker. Er opslagsværker bøger og mapper man har brugt i løbet af skoleåret? Jeg er tvivl da min lærer har sagt at vi kun må tage no... -
hvad skal i efter gymnasiet?
Forumindlægjeg afslutter selv gymnasiet her den 20. juni. og er meget i tvivl om hvad jeg skal derefter. overvejer uni. men er usikker. jeg interesserer mig for fysik og matematik, men jeg er ikke specielt god til det :( så ville gerne læse noget med nano fysik, men ved ikke om det er fagligt for svært fo... -
Beregning af solop/nedgang?
ForumindlægHej Ved nogle hvordan man beregner solopgang og solnedgang? Er der en bestemt formel eller snarer funktion for det? På forhånd tak -
redegørelse for ensvinklede trekanter
Forumindlægohøj"! Jeg skal løse opg. 126 a, i den opgave jeg har vedhæftet. Jeg kan umiddelbart ikke ikke se, hvordan jeg skal "løse" den. Nogle ideer? -
reducere
Forumindlæg((x+h)3 - x3)/(h) jeg ved at når parentesen står 2, skal man finde det dobbelte produkt. men hvad hvis parentesen står i 3. ?? -
Hvad er gruppedannelse, gruppekonflikt
ForumindlægHej... Vil spørge om hvad er in og out grupper( egen og fremmedgrupper) -
SPANSK HJÆLP OVERSÆTTELSE
ForumindlægKan nogen oversætte disse spørgsmål til spansk? Det ville være til stor hjælp:-) 1. María og Lola er to husmødre, der bor i Moratalaz-kvarterret 2. Lola siger, at man sparer penge under udsalget 3. María protesterer, fordi hun ved, at det ikke er sandt 4. Lola har set Isabel Preysle... -
SRP - terror
ForumindlægHej jeg er igang med at skrive SRP om Terrorisme i hovedfagene Samfundsfag A og Historie A. Min opgaveformulering: 1. Der ønskes en kort redegørelse for forskellige terrortyper og giv eksempler på disse i det 20. århundrede. - Her har jeg tænkt mig at redegøre for de forskellige terrorakt... -
Nogle ideer - HJÆLP!!
ForumindlægHej alle sammen! Min opgave lyder således: Vi skal skabe et værk, der byder på relationel æstetik. Altså noget med en politisk aktion/samtidskunst med en politisk dagsorden. Vi skal notere en brainstorming i vores mindmap, og tegne skitser som illusterer vores ideer. Vi skal prøve at sk...
