Søgning på: tysk disposition sport. Resultater: 18441 til 18460 af 19456
-
Spørgsmål omkring farmacistudiet
ForumindlægHej, Er der nogle farmacistuderende, der kan fortælle mig lidt om deres studie ift. hvad de lærer og hvilke fag de har? Jeg er lige startet på medicinstudiet, men jeg overvejer stærkt at skifte studie grundet min store interesse for kemi og produktionen af lægemidler. -
Svigter vi jøderne - igen?!
ForumindlægI kølevandet på globaliseringen har vi oplevet en betydelig indvandring til Europa fra tredjelande. Således også i Danmark hvor den altovervejende majoritet af flygtninge og indvandrere har islam som fællesnævner på tværs af nationalitet og etnisk tilhørsforhold. De seneste 10-15 år har dette giv... -
Biologi på STX giver ikke adgang
Forumindlæghej allesammen. - i dag blev jeg (3g'er) præsenteret for et foruroligende faktum. jeg selv går på biotek A linjen på mit gymnasium. men disse der går på biologi A , idræt B og Mat B har ikke høje nok niveauer til at komme ind på de fleste naturvidenskabelige studier på universiteterne ... -
SRP: Jeres Emne?
ForumindlægHvad skriver I om i SRP? Jeg ved at en del 3g'ere skriver SRP her op til jul, så lad os dele det med hinanden... Jeg skriver om reaktionskinetik i mat og kemi. I mat kommer jeg ind på seperation af de variable og mere indviklede differentialligninger, i kemi er det nogle forsøg med enzymer ... -
Dit Yndlingscitat?
ForumindlægEllo folks! ;) Synes det kunne være sjovt at se hvad folks yndligs citat er. JEg har en teori om at man synes godt om citater der siger noget om en selv. Hvad er dit? -
Ny start (gym.)
ForumindlægHej allesammen, så har jeg (sikkert også andre) ferie (: (i princippet, mangler translokation). Og jeg tænkte lidt på, hvordan i havde det, da i begyndte på en ungdomsuddannelse. Var det meget nyt? Jeg er nemlig typen, der er mindre snaksalig i starten og har svært ved at vænne mig til, at al tin... -
HTX eller STX?
ForumindlægHej allesammen! Jeg håber at I kan hjælpe mig med at fortælle forskellen på STX og HTX? Jeg har tænkt mig at tage en naturvidenskabelig studieretning med bioteknologi og er rigtigt i tvivl om hvilket gymnasie jeg skal overveje. Jeg så en anden bruger sige at det altid var en tommelfingerregel a... -
Kommafejl iflg. min lærer (jeg er uenig)
ForumindlægJeg har i min stil i forbindelse med drabene i Oslo skrevet: Manden der stod bag angrene var den højreorienterede fanatiker Anders Breivik. Jeg har i de foregående linjer intet nævnt om Breivik. Min lærer retter sætningen således: Manden, der stod bag angrene, var den højreorienterede fan... -
Lektie hjælp
Forumindlæg#lektier på Quakenet er åbnet igen. Efter lidt pause i ferien fordi der var ikke nogen med lektier.. :PMen nu er sæsongen for lektier kommet igen. For dem der ikke ved hvad det betyder når jeg skriver #lektier på Quakenet så er det en "kanal"/ chatsted på et program der hedder IRC. Det ... -
Brev, rettelse
ForumindlægJeg har skrevet en lille tekst i tysk, og er ikke den bedste indenfor faget, så jeg ville høre om der var nogen der ville hjælpe mig med at rette lidt i den? (: Ich bekomme von meinen Eltern 300 kr. im Monat als Taschengeld. Ich muss deshalb helfe ihnen fast jeden Tag, bei decke dem Tisch, den ... -
Oversættelse fra da - ty
ForumindlægHey. er lige igang med en oversættelse. da tysk ikk er min stærke side, så er det ikk fuldstændigt fejlfrit, derfor håber jeg, at der er en som gider at kigge den igennem? Im Jahre 1981 zogen Anne und ihre Familie um von Ost – zu Vestberlin. Die Ursache des Umzugs war, dass Anne's Vater... -
Oversættelse
ForumindlægHej jeg skal oversætte følgende tekst til tysk. Ville blive glad hvis nogen gad tjekke for fejl.I dag lever mange mennesker mellem 25 og 35 alene. Single-kluturen er et nyt fænomen i vores samfund. I de sidste 15 år er antallet af mennesker uden en fast partner steget. Det viser en undersøgelse i... -
hjælp til at rette
ForumindlægHeey!Er der nogen der vil rette den her for mig?? Tysk er ikke lige mit stærkeste punkt.Meine Schulladheim nach BornholmLetzte Jahr war ich auf Bornholm mit meinem Klasse.Das macht mir sehr viel spass, weil wir zusammen mit andere Klassen gewohnt haben. Wir fuhren mit Zug, Auto und Schiff vo... -
Witczak!!
Forumindlæghej witczak!Skriver for at sige tak, fordi du tager dig tid t at rette stile for dem, der ikke kan få hjælp andre steder. ink. mig, som virkelig ville blive glad hvis du (eller andre som er rigtig gode t tysk) ville rette denne oversættelse for mig (?) På forhånd 1000-tak! :Zwei faulen TypenHans-... -
Übersetzung
ForumindlægHej har lavet en lille tysk oversættelse, som jeg håber at nogen vil rette igennem...I mange europæiske byer er der internationale skoler. Her møder man unge mennesker fra hele verden. Disse skoler giver dem de bedste muligheder, når de vil lære sprog. Undervisningen foregår på engelsk, og efter ... -
Oversættelse
ForumindlægHej Studi- brugereJeg har en oversættelse, som jeg gerne have lidt rettelser i. Jeg skriver den først på dansk og derefter på tysk.To journalister fra tidsskriftet ”Der Spiegel” har talt med Tysklands yngste koncernchef, som for nylig er blevet 18 år gammel. Lars Windhorst er vokset op i den lill... -
sætninger ! BITTE
ForumindlægHey forum !Skal aflevere nogen sætninger i morgen, så ville blive mega, super duper glad hvis der var nogen der gad rette dem for fejl !På forhånd TAK !!!!!!!!sætningerne :1. Styrmanden protesterede mod, at skibet afsejlede2. Vi tvivler ikke på, at han har ret3. Faderen var begejstret for, at søn... -
Att: Karinz
ForumindlægHejsa Karinz her er både den tyske og den danske tekst! Håber du vil hjælpe mig, alle andre er også velkommen... Die Luft is frisch, aber die Wind es kalt geworden, Langsam kommt die dunkel teppich runter, und der Tag wird vorbei, Jetzt es ist Nacht und da gibt einer sichtbar Horizont, Und die N... -
Oversættelse
ForumindlægTeksten er oversat fra Dansk - tysk. Håber nogle vil rette den igennem for eventuelle fejl. I storbyernes centrum ser det kaotisk ud. Affaldet ligger overalt, husnumre er smurt til med graffiti, og på gadehjørnet står grupper af unge mennesker, der ikke har noget at lave. Mange mennesker føle... -
"Karyatide", Benn
ForumindlægJeg skal op i tysk til studentereksamen.Jeg bøvler utrolig meget med følgende digt. Jeg ved, at det er ekspressionisme, men jeg ved virkleig ikke hvad jeg kan sige om det. Det er fra ca. 1910.Karyatide (Gottfried Benn) Entrücke dich dem Stein! ZerbirstDie Höhle, die dich knechtet! RauscheDoch in ...
