Søgning på: kemisk ligevægt noter. Resultater: 18561 til 18580 af 22447
-
Et hjemmeside!!
ForumindlægHej! Har brug for en hjemmeside hhvor jeg kan skrive dansk og det bliver rettede, kender i noget til det?? For microsoft word virker ikke i min computer... hjælp!! -
litterær artike...
ForumindlægJeg skal skrive en litterær artikel om Camilla Christensens novelle "søndag". Da jeg aldrig har skrevet en før ved jeg endelig ikk hvordan jeg skal gå i gang med analyse og fortolkning og hvad der egenligt skal med i en litterær artikel.. Så nogen der kan hjælpe der ? Og der står i m... -
Hvad har I i jeres unitaske?
ForumindlægSå er det snart tid til at starte op igen, og så skal skoletasken vel pakkes igen. Hvad har I i jeres taske til dagligdagen på universitetet? -
Stilistiske virkemidler
ForumindlægJeg skal skrive om et essay og fremhæve de stilistiske virkemidler. Jeg kan bare ikke huske ret mange slags virkemidler, så hvis I kender nogle, ville det være en stor hjælp. Tak. -
Datalogi - gauss program
ForumindlægHejsa. Jeg er igang med at skrive et program i c++, hvor jeg skal lave en række reduktion. Jeg får desværre nogle forkerte resultater. Kan I se, hvad der er galt? -
Ungdomshuset
ForumindlægDet lader til, at alle har en holdning til Ungdomshuset. Lad os få sat en debat i gang :) Hvad er din holdning? -
KO indregnes ikke i DB - hvorfor?
ForumindlægVi skal lave en sides rapport om ovenstående spørgsmål. Altså hvorfor kapacitetsomkostningerne ikke indregnes i dækningsbidraget. KO er jo faste omk. og bruges derfor først efter DB er udregnet, men er der nogle der kan opstille det bedre - evt. med beregninger? -
lille opgave
ForumindlægVi havde mange dejlige oplevelser både den første og den anden uge. we had many nice experiences both first and secound weeks. De følgende år har vi holdt ferie hos den samme familie, som hver gang modtager os med smil og åbne arme. the following years have we hold holiday with the same fam... -
Ulæselige filer
ForumindlægEfter de seneste ændringer af studieportalen er det sket nogle gange at jeg ikke kunne læse vedlagte filer. I første omgang troede jeg blot at den der vedlagde filen havde lavet en fejl; men det tror jeg ikke længere. For eks. har en så erfaren bruger af portalen som mathon lagt filer ind, jeg ik... -
Grammatik
ForumindlægHeey... :-) Jeg forstår ikke hvad genstansled og hensynsled er... Altså er hensynsled ikke det man GØR. Hvor man så kan spørge med "hvad,hvem" og genstandsled er ??? Fx: den her sætning: She hates monday... She er grundled, Hates er udsagnsled og monday er ??? Har bare brug for forkla... -
Induktion
ForumindlægHvad er matematik induktion og hvordan bruger man det? -
Engelsk oversættelse
Forumindlæghejsa, Hvordan vil i oversætte dette til perfekt engelsk?: Uddannelsen styrker vores sproglige og kommunikative kompetencer til at kunne varetage en virksomheds kommunikation på engelsk og dansk. I det tredje år (5. og 6. semester) foregår studiet i en uddannelsesinstitution i England, hvor vi... -
Bestem grafens skæringspunkter
ForumindlægHej Alle! Jeg sidder her med en aflevering, hvor opgaven lyder således: En funktion er givet ved f(X) = -4x + 6 Bestem garfens skæringspunkter med hver akse. Nogen der kan hjælpe????? -
Hvad er glæden ved at sove ?
ForumindlægJeg hvad synes I , Hvad er glæden ved at sove ? -
STX, engelsk B mundtlig eksamen - hurtigt
ForumindlægHej derude Jeg er så heldig, at have trukket engelsk mundtlig som eksamen i år. Jeg skal op fredag den 22. juni. Jeg skriver egentlig ikke herinde for at få hjælp til analysemetoder osv. Dem har jeg da nogenlunde styr på. Jeg har det bare med at snakke om ligegyldige ting til eksaminer, ist... -
Svært bevis!
ForumindlægHvordan beviser jeg at a^n * a^m = a^(n+m) for R ? -
Georg Mohr opgaver med svar
ForumindlægJeg har lavet en samling af Georg Mohr opgaver som tidligere er stillet på Studieportalen.dk med forslag til løsninger. Opgaver. 1) I en klasse er der 20 elever. Af disse har 13 været i Spanien og 12 i Italien. 4 har ikke været nogen af stederne. - Hvor man elever har været begge steder? 2) T... -
Eksponentiel graf
Forumindlægheysa håber i kan hjælpe mig jeg har fået oplyst at en graf har ligningen f(t)=3,0-3,0*e^-0,0116t og har så fået opgaven at beskrive grafen men jeg er lidt tabt da jeg får halveringstiden til at blive ca 59,75 sekund men når jeg tegner den på lommeregneren er det en stigende graf :S -
Ligninger & tal Hf, Matema10k
ForumindlægHej jeg er lidt på røven, Jeg har matematik aflevering for til imorgen, meeeen jeg kan ikke finde ud af at løse ligninger! den lyder: 3/5x - 4 = 7x -
Kanonens historie?
ForumindlægHejsa.. Jeg er ved at skrive en opgave om skibskanonen i senmiddelalderen fra 1300-1500 tallet, hvor jeg skal beskrive hvem der udviklede den, hvornår den første kanon blev lavet og brugt, og på hvilken samfundsmæssige måde, som kanonen påvirkede Europa. Jeg har prøvet at søge på nettet omkrin...
