Søgning på: hitlers vej til magten sso. Resultater: 18861 til 18880 af 19042
-
Hjælp !?
ForumindlægHar virkelig brug for hjælp? A1. Brug kvadratsætningerne til at omskrive følgende: a) (a+6)^2 b) (3−2b)^2 c) (x+2y)(x−2y) A2. Reduce´r udtrykkene: a) 2+3(s+1)−4(2−s) b) x^2⋅x^3⋅x^−1 -
Syre og base
ForumindlægHej SP Jeg skal afgøre om disse salte opløst i vand giver en neutral, sur eller basisk opløsning samt bruge Brønsteds definition for baser og syrer. NaNO3 CH3COONa KCl K2CO3 NH4Cl NH4NO3 derudover har jeg et andet spg: Kan salt optræde som syre eller base i vandig opløsning? -
Ringe tekstbehandlingsmuligheder
ForumindlægDen tekstbehandlingsmæssige side af Studieportalen er elendig. Når man skal svare på et indlæg/svar i en tråd, blliver man præsenteret for et lille, smalt skrivevindue. Man kan her ikke se andres indlæg. Det betyder at man ikke kan konferere med det der er skrevet tidligere. I ens indbakke er d... -
Mængde inklusion
ForumindlægHej SP Jeg sidder med denne opgave, som jeg godt kunne bruge en smule hjælpe til (vedhæftet) -
Ækvaliente mængder, og overskud af reaktanter??
ForumindlægHar det meget svært med disse to opgaver: Opgave 1: Man blander 30 g kobber med 40 g dibrom og følgende reaktion sker: Cu(s) + Br2(l) -> CuBr2(s) Er der ækvivalente mængder af Cu og Br2? (Svaret skal begrundes med beregninger) Har lavet følgende beregninger: Stofmængden n: n(mol) = m(g... -
foreningsmængde og delmængde
Forumindlægbestem ( Det der er på billedet og bevis påstanden) -
Erhvervscase 2005
Forumindlægnogen der har hørt rygter om, hvilken virksomhed casen tager udgangspunkt i? -
Dårlig opførsel fra Stygotius og rakijovic
ForumindlægMan skal ikke søge længe før man ser de såkaldte professorer lægge på lur i lektieforummet. Ser meget stærke tegn på Asperger Syndom fra dem begge. Enten det, eller de opfører sig bare i bund og grund uacceptabelt. Det er dybt deprimerende at se dem nedgøre folkeskole elever, som bare søger eft... -
Antallet af ansøgere til universitet
Forumindlæghttp://sdu.dk/Nyheder/Nyt_fra_SDU/Markant%20fremgang%20paa%20SDU.aspx Jeg vil skyde på, at billedet er nogenlunde det samme på de andre universiteter. -
Rettes; Krimi-novelle
ForumindlægHej alle, hvis der var en der ville være så venlig at rette den tekst kunne det bare være en kæmpe hjælp! Den skal afleveres imorgen, så er lidt stesset. Den forbandede mobiltelefon ringede, som så ofte, midt om natten og vækkede mig fra min allerede forstyrrede søvn. Siden naboen havde fået den... -
Krimi-novelle
ForumindlægHej alle :) Er der en der gider at rette min novelle igennem for stave og gramma'fejl? Det ville være en KÆMPE hjælp, så jeg kan se hvad jeg skal forbedre og arbejde på. Den forbandede mobiltelefon ringede, som så ofte, midt om natten og vækkede mig fra min allerede forstyrrede søvn. Siden n... -
Dansk stil
ForumindlægHr. Mortens klosterrovEn analyse og fortolkning af folkevisen af samme navnFolkevisen ”Hr. Mortens klosterrov” er nedskrevet i slutningen af 1500-tallet, og det kan med sikkerhed fastslås, på baggrund af det i teksten opgivne geografiske stednavn Slangerup, at størstedelen af visen udspiller sig ... -
Bedøm mit referat.
ForumindlægHej, alle. Nogen der vil bedømme min referat fra 1-10. Det er ret klamt at der er nogen der har kopieret mit referat, og sagt at det er deres. Jeg har beviser på det er mit. Anden verdenskrig 1940. Paul og Rosie var på flugt sammen med Clarke, fordi at nogle tyske agenter jagtede dem. Clarke, h... -
ret???
Forumindlæghej folkens er en dreng på 12 år og vil gerne ratte denne avis artirkel, men kan ikke har prøvet i flere timer i nu men kan ikk, det er en mand som hedder HENRIK KAUFHOLZ som har skrivet den, han har skrivet det som vilje men prøver kan ikke , vil gerne ratte og den hvise til min lære den .håbe... -
En lille stil på 1 side - Til imorgen!
ForumindlægHej med jer, har fået at vide at i er nogen som hjælper med nogen ting men ikke forstår og når man ikke er sikker. Så er jeg ved rigtige vej. Jeg har skyndt mig meget at lave den her stil, da vi fik den for først idag og skal afleveres igen imorgen, så jeg spørge jer om i ville tjekke om der er s... -
rettelse af 2 oversættelser
ForumindlægHer er to eng oversættelser, har haft ret vanskeligt ved at lave dem, så hvis du vil kigge den igennem for fejl ville det være rart.Oversættelse 1:8000 argumentsAn American husband had made a list of all the arguments in his marriage. He had argued with his wife about 8000 times in the 40 years ... -
frivillige! hjælp!
ForumindlægJeg har lige skrevet en stil på dansk, med overskriften "forladt". Men da jeg har super mange lektier for, har jeg ikke tid til at finde flere fejl, end jeg allerede har fundet. så hvis der er nogen, der er en venlig sjæl, og vil tjekke for komma-/stavefejl - eller bare vil læse den ige... -
Leif panduro "rend mig i traditionerne" stil om hr. traubert
ForumindlægHej jeg har fået en opgave om at skrive en stil om hr. trauberts dagbog gennem 1 dag. Nu har jeg så skrevet den, men er meget i tvivl om den er 'god nok' så her kommer den, og hvis i har lyst må i meget gerne læse den igennem og komme med rettelser eller kommentarer (Den lyder lidt under... -
HJÆLP! Karakteristik af en artikel
ForumindlægHej! Nu er det første gang jeg skal lave en karakteristik af en arktikel, som jeg skal bruge i min kronik. Så tænkte på om der ikke var nogen som kunne hjælpe?? Jeg har fået følgende spørgsmål til hjælp; 1. Analyse af appelformerne. 2. Argumentationens 4 faser (Konstaterende, definerende, evalue... -
Oversættelse - Loch Ness
ForumindlægVil meget gerne have checket min oversættelse igennem :) Den danske står nedenunder.\n\nWhen you first arrive to the Scottish town, Inverness and take your first walk at the main street, you get the impression that a lot of the inhabitants of the town, lives by the myth about the Loch Ness monste...
