Søgning på: biologi a niveau. Resultater: 19001 til 19020 af 156338
  • reducer

    Forumindlæg
    er det rigtig? (a+b)2-a(a+2b) a2+b2+2ab-a*a+a*2b= 6ab-3a-2b= 11ab
  • fysikopgave

    Forumindlæg
    hej se her:http://www.formel.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=110
  • Eksamensspørgsmål

    Forumindlæg
    Hej Jeg har fået til opgave at gennemgå et eksamensspørgsmål for klassen som lyder: De elementære variabelsammenhænge Variabelsammenhænge for lineær, eksponentielle og potentielle modeller skal gennemgåes. Hvordan ville I stille dette op?
  • rettelse af engelsk stil

    Forumindlæg
    Hej.Jeg sidder lige og er i gang med en engelsk stil. Ville høre om der evt. var nogen, der gad rette den igennem, når jeg blir færdig ? Om nogle timer ?Skal aflevere i morgen og vil utrolig gerne have en god karakter. Håber der er en venlig sjæl derude.
  • mat ligning HJÆÆÆÆÆÆLP

    Forumindlæg
    hej folks:D jeg har en ligning her, som jeg sidder fast i ved ikke hvordan jeg skal regne videre, kan i ikke være sød at hjælpe mig.. Z2+(4-4·i)·z+(-9+32·i)=0 D=b2•4•a•c ; er formlen for diskriminanten d = b2 - 4ac = (4-4i)2 - 4•1•(-9+32i) = 4(4i2 - 40i + 13)
  • eksamen 3-årigt u. hjælpemidler

    Forumindlæg
    Er vi ikke enige om, at den var utrolig nem? Nå, men vil høre hvad I fik i sidste opgave 10?
  • Musikanalyse - hvad er forskellen?

    Forumindlæg
    Er der nogen der kort og præcist kan definere forskellen mellem: Formanalyse, Meldodisk analyse og Harmonisk analyse. Harmoniskanalyse har jeg (lidt) styr på, men jeg vil bare gerne vide om det indebærer mere end tonal- og funktionsdynamisk analyse? Håber der er nogen derude, der kan hjælpe mig...
  • Radius

    Forumindlæg
    Er den lille cirkels radius 6,5?
  • Program til at øve gramatik

    Forumindlæg
    Jeg er 3.g'er og halter lidt ved Dansk gramatik.. Nogen som kender nogle programmer hvor man kan øve ?..
  • Hjælp til oversættelse af en sætning?

    Forumindlæg
    Hej.. Er der nogle der kan hjælpe mig med at oversætte følgende sætning til spansk: Men hvorfor har de ikke fortalt os, at de holder øje med computerne? Mit forslag: Pero por qué no nos han dicho, que vigilan con los ordenadores? På forhånd, tak..
  • Integralregning af harmoniske svingning

    Forumindlæg
    Hej Er der nogle, som kan hjælpe mig med denne her opgave? På forhånd tak for hjælpen.
  • eksamensoplæg = giver ingen mening =urealistisk

    Forumindlæg
    Hej Jeg har lige et spørgsmål til folk der har eller ved noget om teknologi..I eksamensoplæget i år som handler om arbejdsmiljø skal man OPFINDE et produkt der hjælper indenfor arbejdsmiljøet. Men er det ikke for meget at forlange af elever at de ligefrem skal opfinde produkter? jeg tænke...
  • Perfectum, Imperfectum m.m.

    Forumindlæg
    Jeg forstår ikke forskellen på, Perfectum, Imperfectum, plusquamperfectum og præteritum, Er der en venlig sjæl der vil forklare? og måske med nogle eksempler, har en eksamen torsdag :-)
  • krydsprodukt

    Forumindlæg
    Jeg har svært ved at forstå resultat af et forholdvis enkelt spørgsmål Vedhæftet er både spg og svar. Krydsprodukt af (3i+j) x 12i N*m = -12k N*m En der kan hjælpe med mellem regningen?
  • hjælp kemalisme

    Forumindlæg
    er der nogen der kan forklare mig hvad kemalisme er ? og give mig en sammenhæng med kemalisme igennem samfundsfag,historie og religion ? det er til en synopsis opgave OM TYRKIET og har emnet KEMALISME og står på bar bund så håber i kan hjælpe mig på forhånd tak
  • funktioner af to variable

    Forumindlæg
    Hej, er der en der kan hjælpe mig med den opgave jeg har vedhæftet ?
  • råd?

    Forumindlæg
    Hej med jer! Jeg er en pige, som skal op i 2.g her efter sommerferien. Jeg vil smaddergerne have et højt gennemsnit (vil læse tandlæge/medicin, når jeg er færdig med STX). Nogle der kan sige mig, hvad jeg skal have i karakter, for at nå op på ca. 10,5 i snit? (Jeg er en flittig + pligtopfyldend...
  • Engelsk B: Mundtligt eksamen (STX)

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal snart til mundtligt eksamen i engelsk. Jeg har nogle spørgsmål vedr. eksamen. - Hvordan kan man bedst forbedrede sig? - Hvad lægger censor vægt på? - Hvis du har prøvet at være til engelsk eksamen, så må du gerne dele dine erfaringer. Hvis der andre ting, så bare kom med ...
  • Er det umuligt at få 12 i gennemsnit på gymnasiet?

    Forumindlæg
    Jeg tænkte på om det var dybt umuligt at få et snit på 12 i gymnasiet, hvis man deltager aktivt i timer og leverer opgaver til UG hver gang?
  • Opløs tæller og nævner i faktorer og forkort brøken:

    Forumindlæg
    Jeg har matematikaflevering for til mandag og har netop brug for hjælp til denne opgave: Man skal bruge kvadratsætningerne til at løse den: p = (a+b)a+a+b a2(a+1)-b2(a+1) Hvis nogen gad at løse denne brøk mig mellemregninger, kan jeg selv forstå sammenhænget ! Tak for hjælpen!