Søgning på: tove ditlevsen de evige tre. Resultater: 19141 til 19160 af 19441
-
Tysk Rettelse Tak!!! HASTER!
ForumindlægHejsa :D Er der nogen der vil være søde at rette den her lille tyske stil? Mange tak! : ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Jens Lauern wurde der Arzt, der die Heilung für Krebs ... -
Likviditetsbudget - 1/3 eller 2/3 af et kvartals salg?
ForumindlægHej, jeg sidder og roder lidt med et likvideitsbudget for en nyopstartet virksomhed. Jeg har også fået en facit-liste med for opgaven jeg er i gang med. Med følgende oplysninger: Opgave 8.16 - Erhvervsøkonomi videregående uddannelser opgaver - Jørgen Waarst/ Knud Erik Bang 1. omsætnin... -
Hjælp til fransk stil!
ForumindlægHej, sidder med en fransk stil, som snart skal afleveres. Kunne godt bruge en hjælpende hånd, som lige kan se stilen igennem, hvis der er nogle fejl, som jeg har overset: La Drogue au Lycée? Tâche A : - Le traville de Joëlle est dificile. Elle parle souvent avec les eléves, qui ont des pro... -
Oversættelse fra dansk til tysk - hjælp
ForumindlægHej - Jeg har skullet oversætte dette stykke tekst til tysk: Jeg har prøvet, så godt jeg nu kunne - og jeg har derfor brug for lidt hjælp til at rette de fejl, der nu er. Der er primært ordstilling og kongruens, som der er fokus på, og ikke selve emnet. På forhånd, tak! :-) Google var et rig... -
Fransk begynder opgave.
ForumindlægJeg har lavet en fransk begynder opgave, men har i øjeblikket ikke ordbog på min pc, så ville bare lige høre om nogen hurtigt ville kigge den igennem så der ikke er alt for mange fejl :) 1. Oversæt: Céline går på gymnasiet i Rouen som ligger i Normandiet. Hun har en kæreste der hedd... -
Dansk stil:-)
ForumindlægHej. Vil i ikke være søde at give en karakter? I skal bare være helt ærlige?? Pigen med klumpfoden Jeg ligger i min seng. Ikke fordi jeg skal sove eller nødvendigvis skal stå op. Bare fordi jeg havde lyst til at ligge på sengen, og bare tænke. Det gør jeg som regel sjældent. Men denne gang er... -
Heptans reaktion med brom.
ForumindlægHej Forum Jeg er i den situation, at en af mine medstuderende fra mit e-learnings hold overhovedet ikke er i stand til at løse denne opgave. Selvom vedkommende har haft tre uger til at lave den, hvor vi nu skal aflevere på Torsdag d. 25/10. Jeg har rykket for det adskillige gange overfor pågæld... -
6 A fag - Hvordan?
ForumindlægHej allesammen Jeg er en elev, der går på Aarhus Business College HHX i 2.g, hvor jeg skal vælge valgfag i morgen. Af disse valgfag har jeg mulighed for følgende: Finansiering C Filosofi C Markedskommunikation C Idræt C Psykologi C Kulturforståelse C Design C Innovation C Og derudover s... -
Hitler, demokrati og ideologi
ForumindlægHej hvis der er nogen der har tid til at læse dette igennem og på nogen måde hjælpe grammatisk, men også med selve sammenhængen eller hvis der er noget unødvendig materiale i forhold til min problemformulering, vil jeg være meget taknemmelig. Skal afleveres fredag d.16.2 Hitler, demokrati og ide... -
Vudering/diskussion HJÆLP
ForumindlægHej alle. Jeg er i gang med min Dansk og eller hisoie opgave, hvor jeg kun har valgt dansk delen. Men vuderingen/diskussion volder mig lidt probelmer, så hvis nogle ville læse min stil igennem og evt. rette nogle sjuske fejl, men ellers komme med idéer til min vudering :) Indledning og proble... -
Sildig Opvaagen af Blicher
ForumindlægJeg har siddet og skrevet en litterær artikel om Sildig Opvaagen af Sten Steensen Blicher, og så kunne det være virkelig rart, hvis der var nogle af jer herinde, der kunne have lyst til at kigge den igennem og komme med ris og ros. Jeg har meget brug for nogle andre holdninger :D Sten Steense... -
Handicappede dur åbenbart ikke
ForumindlægHej! :) Jeg skal analyser en artikel handicappede dur åbenbart ikke... her er linket til artiklen: http://stiften.dk/laeserbrev/handicappede-dur-aabenbart-ikke og her er hvad jeg har skrevet indtil videre... nogle steder har jeg ikke skrevet noget og andre steder har jeg skrevet hjælp, fordi j... -
Analyse af nyhedsartikel
ForumindlægJeg har virkelig meget brug for hjælp til at analysere denne artikel. Jeg har trukket Nyhedsjournalistik med fokus på nyhedskriterier og argumentation, og skal op tirsdag d. 9, juni 2015. Kunne nogle eventuelt hjælpe? :) http://infomedia.skoda.emu.dk/ms3/PdfViewer.aspx Hvis linnket ikke virke... -
Hjælp til rettelse/kommentarer? Grænsebrydende kunst
ForumindlægHej:) Jeg er lige blevet færdig med mit essay om grænsebrydende kunst, og da jeg ikke er vildt god til essays og det er den sidste vi skal afelevere (SÅ den SKAL være god) ville jeg høre om en eller anden venlig sjæl vil se på den og give kommentarer?:P den skal afleveres i morgen. På forhånd tak... -
Hjææælp:'( nogen der er så søde? please
ForumindlægHej:) Jeg er lige blevet færdig med mit essay om grænsebrydende kunst, og da jeg ikke er vildt god til essays og det er den sidste vi skal afelevere (SÅ den SKAL være god) ville jeg høre om en eller anden venlig sjæl vil se på den og give kommentarer?:P den skal afleveres i morgen. På forhånd tak... -
Haster snøft:'( hvilken karakter??
ForumindlægNogen der vil se på den og give kommentarer og evt. hvilken karakter den er til? tak på forhånd:) Essay om grænsebrydende kunst Jeg ved ikke, hvad kunst er. Jeg kan forholde mig til noget konkret, men at forholde sig til det de kalder ”kunst”, når en kunstner putter en guldfisk i en b... -
bograpport afl til i morn
ForumindlægHey..! jeg håber at nogle vil rette de sproglige fejl og komma! mange tak..Å opIntet nyt fra vestfrontenErich Maria RemarqueJeg fik at vide, at jeg skulle vælge en bog, så jeg valgte uden tvivl ”Intet nyt fra vestfronten”, da jeg interesserer mig for krigshistorier. ”Intet nyt fra vestfronten” er... -
Hjælp til aflevering
ForumindlægHej, Jeg har en aflevering for. Jeg skulle læse en tekst, hvorefter jeg skulle svare på nogle spørgsmål. Vil gerne have rettet det igennem for eventuelle grammatiske fejl og andre fejl. Ville være taknemmelig for noget hjælp til dette. Jeg har selv skrevet de danske svar ved spørgsmålene, og... -
Kinesiske tegn eller tyske gloser?
ForumindlægGlobaliseringens tidsalder er over os. Verden bliver mindre i den forstand, at vi nu dagligt kommunikerer og samarbejder med folk over hele kloden. Herigennem støder vi på anderledes og spændende nye kulturer og sprog. Så anderledes, at de indimellem spænder ben for kommunikationen og dermed vore... -
"Hvor er væsentligheden?"
ForumindlægHey guys! Jeg har fået til opgave, at skrive en redegørelse, om Lars Mortensens kronik "Hvor er væsentligheden?", der handler om mediernes mangel på væsentlighed i dag. Mit problem er, at jeg ikke ved hvilke hovedsynspunkter jeg skal tage fat i. Håber I kan hjælpe! Stilen må max. ...
