Søgning på: dansk stil. Resultater: 19501 til 19520 af 62795
-
Man jager et bæst men fanger et menneske
ForumindlægHey, Hvad vil i sige "Man jager et bæst men fanger et menneske" - som er tilknyttet TV-serien Rejseholdet - betyder? -
Analyse af reality-tv
ForumindlægHej alle. Jeg skal snart skrive en stor opgave hvor jeg skal analysere noget reality-tv (mere præcist Paradise Hotel) Jeg ville bare høre om i kunne hjælpe med en analysemodel til det - og hvis ikke i kan det, komme med ting der er godt at komme ind på.. håber der er én eller flere der kan hjælpe. -
Er disse sætninger grammatisk korrekte?
ForumindlægIn den fünfziger Jahren erlebte Deutschland ein überraschendes Wirtschaftswunder. Im Wunder vergrößerte die industrielle Produktion im Europa. Sie vergrößerte, weil die USA vielen europäischen Ländern hilfte. Sie gab den Ländern finanzielle Unterstützung – der sogenannte “Marshallplan... -
Do-omskrivning
ForumindlægHvilken regel for do omskrivning er der anvendt i sætningen: "Does it hurt" Er der nogle som vil hjælpe mig med det. Tak for hjælp -
Den sidste balkjole
ForumindlægHej allesammen.. Jeg har læst novellen Den sidste balkjole og vil have hjælp til at analysere den.. jeg vil have hjælp til at lave en kronologisk tidslinje af novellen.. på forhånd tak.. -
Mundtligt samfundsfag - Eksamen
ForumindlægHej! Jeg skal op i mundtligt samfundsfag til 9. klasses afgangseksamen Jeg har dog ingen anelse om hvad jeg kan komme op i af emner og hvad man skal snakke om og hvor lang tid.... Er der nogle af jer, der kan gøre mig klogere på det? -
Guds dårskab
ForumindlægHvad menes med Guds dårskab? - jeg forstår vendingen således, at det at Gud har valgt at frelse mennesket med Jesu død og opstandelse, er en dårskab? -
Markedsføringsøkonom bøger
ForumindlægHej folkens Jeg vil lige prøve at høre om der er nogen der skal starte som markedsførings økonom, da jeg ligger inde med alle bøger til 1. semester og gerne vil sælge dem billigt, da jeg er kommet ind på et andet studie i stedet og så har valgt at hoppe fra her, så skal bare af med dem, så jeg ka... -
JURA - 2. års pensum?
ForumindlægHejsa Er der nogen som har en pensumliste over de bøger man skal bruge på 2. år i 2010-11 ? -
hjælp pleass samfundsfag!
Forumindlægheej jeg er en pige som er begyndt i ottende. - vores samdfundsfag lærer siger at vi hver skal op i klassen og fortælle noget politik alt som er i nyhederne lige skal vi vælge noget vi skal op og fortælle. vi har 5 min, jeg er meget nervøs og jeg er ikk vild med at skulle op jeg kan finde på a... -
Helpppp
ForumindlægHej.. Er der ikke en som kan rette min 15 små engelsk sætninger plzzz det haster altså... -
Reklame
ForumindlægNogen, der har et forslag til en god trykt reklame, man kan analysere? -
Elasticitet
ForumindlægHej Jeg skal løse følgende opgave: Prisfastsættelse for hele markedet. Qx = -120Px+230Py+230I+320A+92N+3000 Qx er mængden på vare x Px er prisen på vare x Py er prisen på en anden vare, Y. Py antages at være 1500 I er indkomsten som antages at være 23 A er reklame som antages at være 23 N er anta... -
Jeg er desperat , hjælppppp !!!!!
ForumindlægHej folkens (: Jeg går nu i 2.g, jeg har matematik på B-niveau, jeg hader virkelig meget matematik. Jeg kan ikke sætte mig ind i faget, og til sommer skal jeg op til en skriftlig eksamen... Jeg er bange for at dumpe :( hvad skal jeg gøre ?? Hjælp mig ??!! :( -
facebook
Forumindlæghej skal skrive en opgave, hvor jeg skal skrive om facebook som en selvfremstillingsplatform. er der nogen der kan hjælpe mig med hva jeg kan skrive om .? -
17 år og matematik ikke mig!
ForumindlægHej jeg er 17 år, og går på gymnasium, jeg jeg er ikke den skarpeste ske i skuffen til matematik, jeg har det lige nu på B niveau, det ikke fordi jeg ikke kan klare det, tror godt jeg kan slæbe mig igennem gym med en karakter på 02 - 4.. men ellers ville gerne ha' det sådan jeg ikke skulle s... -
undersøgelsestyper
ForumindlægJeg har forsøgt at google lidt, men jeg synes ikke jeg blev så meget klogere. Jeg vil derfor høre om nogen herinde ved i korte træk, hvad en cross-sectional undersøgelse går ud på, og hvad en longitudinal undersøgelse går ud på? -
Eliteuddannelser
ForumindlægHej jeg går for tiden på Ha(almen), men overvejer for tiden kraftigt, at droppe ud og starte enten på International Business eller international business and politics. Grunden til dette, er at jeg altid har haft lyst til at prøve kræfter i en af verdens bedste business schools i England eller US... -
Essay
ForumindlægHvordan kan man afrunde et essay på en god måde? -
1. Verdenskrig
ForumindlægHej allesammen. kan i linke en side hvor den fortæller kort men rigtig godt om 1. verdenskrig? eller ville i fortælle det til mig hvad det gik ud på, altså hvem startede og hvem vandt?
