Søgning på: lille fedtøre. Resultater: 19841 til 19860 af 23489
-
Hjælp til Oversættelse af fransk tekst.
ForumindlægHej, jeg sidder og på 3. G og har lidt problemer med at oversætte min tekst så ville høre om en kunne hjælpe mig lidt. På forhånd tak.! Teksten som skal oversættese: Mad og pauserne er vigtige i skolelivet. Mange elever vil gerne spise i skolen. Men der er ikke plads til alle. I Frank... -
Sætning
ForumindlægHej Er følgende subjekt singular eller plural? Education and securing of basic human needs Altså skal den efterfølges af seem eller seems, hvis jeg nu ønsker at bruge dette ord? Ydermere søger jeg et svar på, om ''A lot of Asian children'' er singular eller plural? -
Hvordan til DVI-fil (*.dvi)
ForumindlægHejsa, Jeg har skrevet lidt koder i TeXniccenter og har gemt det som LaTex dokument, men for at jeg kan få Yap til at læse det skal det konventeres til en dvi fil, men det ved jeg ikke hvordan man gør. Er der en der kan hjælpe? Hilsen Rasmus -
LaTex i Linux
ForumindlægHejsa, Jeg har fået linux ubuntu og vil nu også gerne i gang med at bruge LaTex så hvordan kommer jeg i gang med det i linux? Jeg håber lidt i vil være søde at pinde det ud for mig, for jeg er seriøst ikke så god til alt det computer halløj ;o) Mange Hilsner Rasmus -
Fysik.
ForumindlægHvad vil det sige at der omsættes energi, når vi snakker og elektrisitet...? -
fysikrapport - haster
ForumindlægNogle der kan hjælpe med en fysik rapport der går ud på at undersøge om man vha mekanikkens energisætning kan beregne farten af en legetøjsbil for enden af et skråplan? har data osv, kan bar ikke finde ud af det -
Algebra
ForumindlægHejsa allesammen. Jeg døjer meget med Algebra. Jeg kan simpelthen ikke forstå det. Kan nogle af jer måske forklare mig tip til hvordan jeg kan blive bedre til algrebar, så jeg kan regne ligningerne ud. Best Wishesssss Milla :-) -
Matematik lærer til 3.ger
ForumindlægHejsa jeg er en pige fra indre vesterbro som er utrolig interesseret i at finde en matematik lærer eller et kursus eller lignende hvor jeg kan få ekstra undervisning. kender du til noget eller kender du nogen der kan hjælpe mig må du meget gerne svare på indlægget. og jeg betaler mig gerne far d... -
Tysk er det rigtigt?
ForumindlægHej Jeg skal fremlægge en tegneserie i tysk på tirsdag, vil I gerne rette det jeg vil sige? Min præsentation af tegneserien: Mein Comic handelt vom Peter und Arnold Peter hast ein vichtigen und heimlich Flasche Arnold wollt stielen die Flasche ind die Küchen für Peter Aber in die Kü... -
Tysk stil
ForumindlægHej SP'er, Jeg har skrevet en tysk stil på ½ side som handler om Murens Fald og den skal afleveres på mandag. Er der nogen SP'er, som gider at rette den efter grammatikfejl? -
Jura og Økonomi
ForumindlægHej jeg sidder så småt og planlægger fremtidsplanerne :) Og har længe tænkt over fordele og ulemper ved diverse studier, hvilke jobs de ville føre til, og generelt hvad jeg skal bruge det til og har LYST til :). Men det er nu ikke det som mit spørgsmål retter sig imod (bare en hyggelig intro :)).... -
Straffeattest?
ForumindlægJeg udmiddelbart blevet sigtet for vold i en alder af 16år, men senerehen blevet løsladt pga. af manglende af beviser - Mit spørgsmål er vil det have nogen effekt på min staffeattest? Er oplysningerne blevet smidt konkrete på min straffeattest??... Har nogen påvirkninger af søgning af fritids... -
Aluminiumhydroxid?
ForumindlægHvis jeg Lægger alu stumper ned i en stærk basisk opløsning som NaOH, frigives der brint, og reaktionen forløber således (mener jeg?) Al + NaOH + H2O --> AlO(OH)2 + H2 + Na Men jeg er ikke sikker på denne reaktion, er der en der kan afstemme den rigtigt? Og checke om det overhovedet er rigt... -
Hjælp af analyse ved lyd.
ForumindlægHej Folkens. Jeg har fået tilopgave at Analysere lydbølgens vej fra en højtaler til lytter, herunder hvordan ekko opstår. Er der nogen som kan forklar hvordan jeg kan analysere det, med forsøg samt hvordan jeg skal beregne på det. Har siddet halvanden dag nu og kan ikke finde ud af hvorda... -
Funktion
ForumindlægHej alle Har en opgave, jeg længe ikke har arbejdet med. Så jeg har brug for hjælp til at forstå opgaven og komme i gang. Håber nogen kan hjælpe? Tak Opg. I den såkaldte Gompertz model for en bestemt population af kyllinger kan sammenhængen mellem en kyllings vægt M (målt i kg) og kyllingens alde... -
Fysikopgave
ForumindlægHej alle sammen :-) Jeg har det lidt svært med at regne dette opgve ud. Håber I kan hjælpe mig. ΔEis + ΔEisvand + ΔEvand = 0 Tak på forhånd -
Dm(f) og Vm(f) i denne funktion +
ForumindlægGodaften alle sammen :-) Normalt har jeg ikke problemer med sådanne opgaver men det har givet mig mange problemer hvad dm(f) og vm(f) er i disse funktioner + om de er kontinuere eller ej Opgaven lyder: Betragt de to funktioner f og g givet ved forskriften f(x)=(x når x≥0 og -x n... -
Bestem regneforskriften for den sammensatte funktion?
ForumindlægTo funktioner f og g er givet ved: f(x) = x + 2 og g(x) = x-3 Bestem regneforskriften for den sammensatte funktion f o g . Hvad skal jeg gøre her? -
Definitionen på tid
ForumindlægHej Hvordan opfattes tid egentligt? Jeg syntes at have hørt et sted, at man opfatter tid som bølger, men det virker nok lidt mærkeligt? Er der nogle der ved om tid overhovedet defineres som noget fysisk? Eller er det bare et begreb mennesket har opfundet, for at have faste rutiner? -
Dynamisk Simulation af Væske
ForumindlægHej, Nogen her som kan hjælpe mig med denne artikel, http://www.eecs.berkeley.edu/~job/Papers/obrien-1995-DSS.pdf ? Sektion 3.1 formel 1 til 16. 1.) Hij = hij * p * g + p0 2.) hijj = Vij / dx*dy 3.) Pij = hij p*g + p0 + Eij. Hij = statisk tryk i søjlen ved position i,j p = massefylde...
