Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 11801 til 11820 af 163700
-
Stofmængdekoncentration af ammoniak i stofmængde A
ForumindlægHey jeg sidder og har problemer med en kemi opgave som jeg virkelig håber i kan hjælpe mig med. Opgaven er vedhæftet. :D -
hjælp til et mat A-projekt (eksamensforberedelse)
ForumindlægI forbindelse med et mat A projekt angående parameterkurve har vi arbejdet med 3. ordens Beziér-kurve med 4 kontrolpunkter; efter udledning får man følgende funktionsforskrift: ??B(t)=(1-t)3*P1 + 3t(1-t)2*P2 + 3t2(1-t)*P3 + t3*P4 hvor P1, P2, P3 og P4 angiver de fire kontrolpunkters koord... -
opgave 4 matematik a
Forumindlægopgaven er vedlagt på forhånd tak -
Mat A eksamenssæt
ForumindlægHej Er der en der kan hjælpe mig med opg. 14 b og c i eksamenssættet fra d. 23/05/2017 (den vil dsv. ikke vedhæfte den) P.F.T Stine :) -
Bestem a,b og c
ForumindlægNogle der kan hjælpe?:) -
Folkeskolen afgangsprøve - Engelsk
ForumindlægHej Jeg er ved at forberede mig til mit selvvalgte emne. I mine parpirer står der at det skal tage ca. 5 min, men mit tager hele 6 min. Er det for meget og bliver jeg nød til at gøre det kortere? Til eksamen skal jeg også have en samtale ca. 8 min, hvor jeg skal trække et emne. Er der nogle der h... -
Engelsk kort tekst - rettelse
Forumindlæg14 May, 2013 Dear Sir, To Whom It May Concern I, the undersigned, will not be able to submit the required documents personally regarding completion of my marriage certificate due to unavoidable circumstances. (eller kan jeg godt skrive as I live abroad istedet) Therefore, please accept thi... -
Find forskriften for A(t)
ForumindlægHej med jer, Er der en der kan hjælpe med b) i den vedhæftede opgave. Jeg må indrømme, at jeg er lidt blank ift. hvordan jeg løser den:) Hilsen Katrine. -
Mat A - Differentialregning - help
ForumindlægHej. Har problemer med denne her opgave; Er linjen med ligningen y = 2 - 2x tangent til parablen med ligningen y = - 1/2x2 ? angiv i bekræftende fald røringspunktets koordinater. Samme spørgsmål for linjen med ligningen y = 1/2 x + 1/8 jeg har prøvet følgende: y = 2 - 2x y = -1/2 x^2 ... -
Lidt svære opgave fysik A
ForumindlægHej folkens. Jeg har en opgave som jeg har brugt meget tid på nu, men kan slet ikke finde ud af hvordan den kan løses. Nogle der muligvis kan hjælpe mig. Jeg har oploaded opgaven Håber nogle virkelig kan hjælpe mig -
Termodynamik - Kemi-A
ForumindlægJeg har fået flg. opgave: 10,0 mL 0,50 M HCL-opløsning og 10,0 mL 0,50 M NaOH-opløsning, begge med samme tamp., blandes kalorimeter. Der måles en temperaturstigning på ?T. Hvilken temperaturstigning vil forventes, hvis der bruges 5,0 mL 0,50 M NaOH i stedet for 10,0 mL 1/2*?T 2/3*?T ... -
Mat STX A
ForumindlægHej! Nogen som kan hjælpe mig med denne opgave?:). Vil meget gerne have det forklaret hvordan man gør. Se vedhæftet fil:) -
Flow - Matematik A
ForumindlægJeg sidder fast i en opgave, da jeg ikke ved om det resultat jeg er kommet frem til er det rigtige. Jeg skal bestemme et generelt regneudtryk for h(t) udfra følgende formel: dh/dt=-k*(Kvadratrod h(t)) Jeg er kommet frem til en løsning der hedder h(t) = (k^2*t^2)/4 håber nogle kan hjælpe, og vil o... -
Samfundsfag A - Eksamen
ForumindlægHar trukket "den økonomiske krise". Der er tilhørende tekster som handler om rød og blå bloks forskellighed i håndteringen af den økomiske krise. Herunder er der bilag som fx meningsmålinger vedr. valget, oversigt over den danske økonomi og den danske vælgeradfærd, altså hvad den dan... -
Kemi A - termodynamik
ForumindlægJeg sidder fast i en opgave - håber der er nogen der kan hjælpe! Det er afgørende for titreringens pålidelighed, at praktisk taget alle jern(II)ioner har reageret, før der indstiller sig ligevægt. Her har pH-værdien stor betydning. Vi betragter en given opløsning, hvor følgende ioner findes i de ... -
Potensfunktion (Fy=Fx^a)
ForumindlægOverfladearealet af dværghønens æg er 21% mindre end den alm. hønes. Hvad vejer dværghønseægget? Fy=Fxa Jeg tror jeg skal anvende den formel, men kan det passe at jeg skal indsætte -0,79 på Fy's plads? eller hvordan er det? -
Skriftlig Samf A - emner???
ForumindlægHej alle Jeg skal op i samfundsfag skriftlig eksamen i morgen, og jeg kom til at tænke på: Har i nogle idéer/forestillinger/hints om hvilke emner der kunne være oplagte i dette års opgavesæt? Specielt inde for sociologi ;) Håber i vil være med til at brainstorme, så det bliver lettere... -
Historie A og Religion B
ForumindlægHej folkens, Vil høre hvilke emner kan jeg arbejde med når jeg kombinerer Historie og Religion?? Ville være lækkert hvis der var nogen som kunne komme med nogle foreslag, da jeg er helt på bar bund. :-) Tak på forhånd. :-) -
HASTER: Hjælp til metode/materialle i historie A
ForumindlægHej alle :) Jeg sidder og laver talepapir til AT-eksamen mandag, og er blevet i tvivl om noget med hensyn til metode: Jeg har fx. et spørgsmål der hedder det handler om det sociologiske gennembrud, og hvorfor det fik sit gennembrud? Til at undersøge det har jeg jo brugt leksikon, bøger lånt på bi... -
Metaller i opløsning A
ForumindlægHejsa folkens, Jeg sidder her og er i fuld gang med at forberede mig til eksamen, og så er jeg lige stødt på et forsøg, som jeg havde valgt inden under emnet "metaller" og jeg står lidt i et dilemma, da jeg ikke helt forstår det. Så håber lige i kan redde mig. Jeg har lavet forsøget, ...
