Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 13101 til 13120 af 14598
-
Forskel på Gymnasie og HF?
ForumindlægHey alle!Hvad er forskellen på gymnasiet og HF? jeg kan forstå at det primært er det samme, men der må vel være nogle forskelle?Tak,Nicholas -
Rettelse af min eksmansopg. mhp. klage
ForumindlægEr der en, gerne med gode engelskkundskaber, der vil rette min eksamensopgave fra 2.g obl. niveau for mig og give feedback, med henblik på eventuel klage over bedømmelse, idet jeg synes jeg karakteren er for lav? -
HTX eller STX???? please hjælp mig
ForumindlægHej alle sammen. Jeg sidder her og er virkelig forvirret, for jeg ved nemligt ikke hvilken gymnasial uddannelse jeg vil tage altså STX eller HTX. Og jeg har været til informationsaftner. Første gang da jeg skulle til at udfylde min uddannelseønsker valgte jeg HTX fordi der har de meget fokus på... -
Jura, Statskundskab og Økonomi i udlandet?
ForumindlægHej. Jeg vil rigtig gerne læse et af de overstående fag, men har lige et par spørgsmål. 1) Jeg vil utrolig gerne have muligheden for at bruge min uddannelse i udlandet. (Helst USA) Er det muligt? 2) Er lidt i tvivl om hvad man kan bruge statskundskab. Virker som om den er meget skræddersyet til ... -
Indstilling til gymnasiet
ForumindlægHej!! Jeg kunne godt, tænke mig, at få af vide, hvad for nogle krav lærerene stiller for at kunne indstille eleven til gymnasiet, i mit tilfælde vil jeg gerne kunne blive indstillet til STX ... Så hvis der sidder nogle ''gamle skolelærer'' herinde, vil I så skrive hvad krav man sk... -
Socialrådgiver - simpel uddannelse?
ForumindlægHej Jeg skal i gang med en bachelor uddannelse som socialrådgiver. Jeg ved virkelig ikke, hvad der går af mig, men for mig virker det som en meget simpel uddannelse? Det er da en god uddannelse med super gode jobmuligheder, ikke sandt? Den åbner op for mange uddannelser, såvidt jeg er orienteret... -
ASYLANSØGERE(FAST)
ForumindlægHej... denne opgave er til i morgen., undskyld det kom lidt sent :P HJÆLP: Jeg skal have hjælp til følgene..: jeg skal tale om de irakiske asylansøgere.. men ved ik helt hvad jeg skal sige. Det skal bare være totalt simpelt og enkelt, kun 2 min. ved bare ikke.. hvad kan være spændende at tale om.... -
Skriftlig engelsk - matematiker
ForumindlægHej alle sammen.. Jeg har været til skriftlig engelsk i dag (jeg er matematiker).. Nogle af Jer der også har været oppe i dag?? Synes nemlig at det kunne være spændende at høre hvad I andre synes om teksten Andy Comes Back.. -
De optagede Jurastuderende
ForumindlægHej. Jeg ville lige hører fra de folk der er blevet optaget i jura, med hvilket gennemsnit de kom ind på. Jeg selv havde et gennemsnit på 9,2 ganget op. Kom ind i Århus, på mit 4. og sidste priotet. Mit første 3 var Medicin, tandlæge og psykologi. -
hjælp til rettelse
ForumindlægHej alle sammen , Jeg er i gang med at skrive en annonce på tysk , da jeg ikke så god til tysk har jeg førsøgt at skrive en annonce , Det vil være stort hjælp hvis i bare lige hurtig gerne vil rette. På Forhånd tak :) ps. Har den også på en dansk version, hvis det bliver for svært til at forstå ... -
Tyrkiets Optagelse i EU
ForumindlægHej, jeg ville høre hvad folk herinde mente med hensyn til Tyrkiet som medlem af EU.?? Er de klar og passer de ind i EU standarderne osv?? -
Essay
ForumindlægHej (: Hvad er et essay? Hvordan skriver man et godt essay? Skal skrive om kost i et essay. -
Sædelighedsfejden
ForumindlægHej :) Jeg sidder lige med min dansk/historie opgave. Jeg har om kvindernes rolle, og derfor også om sædelighedsfejen. Men mit problem er, at jeg simpelthen ikke kan finde ud af hvad fejden sluttede med? Håber der er nogle der kan hjælpe. -
Magnetisme
ForumindlægHej allesammen :-) Jeg er i tvivl om noget: Hvis man fører en magnet gennem en spole af metaltråd vil der opstå en spænding grundet ændringen af magnetfeltet. Derefter kan man evt. belaste magnet ved at slutte den til et kredsløb, så den skal levere en strøm til fx en lampe eller en ovn. ... -
Hjælp mig ud af min krise..
ForumindlægHej allesammen.. Jeg er en fyr på 17. Jeg går i 2.g, på den naturvidenskabelige linje. Jeg har det ikke så godt for tiden..! Vil du vide hvorfor? Tjo, mine karakterer rykker bare ikke helt som de skal (og nogle rykker i den forkerte retning). Jeg føler at jeg nærmest er kommet i en depression... -
HASTER!!!
ForumindlægHej Undksyld at jeg opretter et indlæg om det samme igen, men glemte at vedhæfte stilen....... Jeg går i 8 klasse... Og vi skal skrive en kort stil på 1,5 side, emnet er valgfrit, men der skal lægges vægt på afsnit, perioder (Fra punktum til punktum, udråbstegn til udråbstegn og spørgsm... -
Tyrkiet
Forumindlæghttps://www.studieportalen.dk/Medlemmer/Member.aspx?id=41760 Skal Tyrkiet med i EU? Det mener han åbenbart. -
Ødelægger nydanskere DK?
ForumindlægHej, Jeg er ved at skrive en projektopgave, og kunne derfor godt tænke mig at få en debat i gang. Jeg synes tit jeg hører folk sige at nydanskere burde tage tilbage til deres hjemland, fordi man slet ikke har brug for dem til at ødelægge DK. Og så ville jeg bare høre om folk mener det? og h... -
Dokumentaren mellem fakta og fiktion
ForumindlægAndre der skrev essayet til studentereksamen i dag? Hvad var jeres hovedpointer/konklusion? Synes det var svært, da min pointerne i den første tekst nærmest var min hovedpointe. Tror jeg får misforstået emne. Hvad med jer? -
Er nogen der vil se min stil igennen og bedømme den til en karakter
ForumindlægHeyy! jeg var til studentereksamen(STX) i dansk skriftlig i tirsdags.Jeg valgte at skrive om opgave 1, som var et essay. Jeg tænkte på om der er nogle herinde, som ville læse den og bedømme den til en karakter. På forhånd tak mvh Gökhan NB: jeg kan sende stilen til jeres mail for dem der inte...
