Søgning på: religion noter etik. Resultater: 13401 til 13420 af 19479
-
Psykologi eksamen - Case - C niveau
ForumindlægHej derude.. Da jeg skal til psykologi eksamen torsdag, kunne jeg godt bruge lidt hjælp.. Jeg er virkelig dårlig til at analysere psykologi cases, da vi næsten ikke har haft nogle her i år.. Derfor har jeg prøvet at finde eksempler på google, men synes ikke rigtig der var nogle.. Er der nogen af... -
Samfundsfag eksamen -
ForumindlægHeej. Jeg skal op i mundtlig samfundsfag her på mandag. Så jeg ville gerne lige spørge om hvordan det lige foregår, tid og sådan noget? (Da vores lærer ikke har givet os en hjælpende forklaring). Hvilke emner skal jeg have en god perspektiv på, begreber, hvad skal jeg fx. begynde at læse om. Jeg ... -
Vektorer i planen
ForumindlægHej derude! Jeg har om vektorer i planen, men jeg er gået lidt i stå med et spørgsmål. Jeg vedhæfter det som fil, da vektorer er sværre at kopiere ind. Håber på hjælp! Tak på forhånd -
Forholdet 2 : 7
Forumindlæg756 kr. skal deles i forholdet 2 : 7 Del 1 er ________ kr. Del 2 er ________ kr. Hvordan regner man stykket ud (med mellemregninger)? -
xϵ[0;2pi]
ForumindlægHej, Er der nogle, der ved, hvad dette betyder: x?[0;2pi] Når funktionen hedder f(x)=sinx+(sinx)^2, x?[0;2pi] -
Jeg skal isolere r i denne formel: l * r^2 + p = q
ForumindlægVær sød også at forklare hvordan i gør, på forhånd Tak!(-: -
Bøvl med kausalanalyse
ForumindlægJeg sidder og river mig i håret over en kausalanalyse, der ikke rigtig synes at give mig det resultat, jeg forventer (se vedhæftet for bud på løsning). Synes jeg plejer at kunne lave en trappe, hvor hver variabel bliver beskrevet på hver sit trin. Har glemt at beskrive de enkelte variabler i ve... -
Komplekse tal
ForumindlægHvordan udtrykker man et komplekst tal, z, hvis modulus, |z|, er givet ved 5 og argumentet, arg(z), er tan-1 3/4? -
matematik spørgsmål om sandsynlighed
Forumindlægjeg har en ven der spørger om opg 5.3 men jeg kan ikke selv få øje på hvordan jeg laver den excel filen er givet -
Engelsk
ForumindlægHej alle! er der nogen som orker at kigge evt rette min engelsk aflevering på 2 sider? så er i sødeeee :) -
Hjælp til retning af engelsk opgave
ForumindlægDet ville være en rigtig stor hjælp, hvis i gad at kigge min opgave igennem for nogle fejl, da jeg har svært ved selv at spotte dem. Teksten er hverken særlig lang eller kringlet. Jeg skal aflevere på torsdag, så det ville være super fedt, hvis nogle gad at kigge på den inden da. på forhånd mang... -
Atwoodsfald maskine
ForumindlægHeey :) Jeg er gået i stå med udledningen af: Fgn=M*g-(m-mop)*g Samtidigt skal jeg vurderer hvordan gnidningskraften afhænger af hastigheden. Gnidningskraften er jo en modsat kraft af hastigheden? kan jeg ikke bare skrive det ? -
Pulsen fordobles
ForumindlægHej nedenunder kan i se opgaven. Jeg fik in slags øve ark så jeg kan forberede mig til en rigtige eksame og jeg har svært ved at forstå spørgsmålet og hvad jeg skal gøre for at svare på den. Når der sammelignes af de forskellige dyrarter er det med en god tilnærmelse en portenssammehæng mellem d... -
Find fejlen i sætningerne og forklar
ForumindlægHej! Jeg skal finde fejlen i sætningen og forklare fejlen. Jeg har forsøgt at finde fejlen, men jeg kan simpelthen ikke forklare den. Håber i kan hjælpe mig. :) 1. Before she could turn on the light was there a knock on the door. Before she could turn on the light there was a knock on the do... -
tier og hundreder
ForumindlægHvordan finder man ud af om et tal er tier eller hundreder? -
To do eller to be?
ForumindlægSkal jeg bruge en form af to be eller to do? Jeg har fået fortalt at man bruger to do ved spørgsmål og ved nægtende sætninger (passer det?). Men hvilket udsagnsord skal jeg bruge i disse eksempler? Do you come home? eller Are you coming home? Are you eating here? eller Do you eat here? De... -
Delprøve 1 - rettelse/hjælp
ForumindlægHej. Jeg har lavet denne delprøve, er der en der gider at tjekke den for eventuelle fejl? - Tak på forhånd. Frederikke :) -
En lineær funktion
ForumindlægKan nogen hjælpe mig med denne opgave? på forhånd tak! -
log funktion
ForumindlægHej, Jeg er i tvivl om følgende forklaring er korrekt. Den omvendte funktion for f(x)=10^x er g(x)=log x Siden g(x) og f(x) er hinandens omvendte gælder nedenstående, da y=f(x) <=> x=f^-1(y). y=10^x<=>x=log y Håber nogen vil hjælpe. På forhånd tak. -
Eksamen
ForumindlægEr der nogen der ved, om man må have stikordskort med ind til Dansk eksamen i niende klasse? :)
